Het is maar net wat je fout vind. Ik ben van mening dat snuff door advies te geven juist iemand helpt ipv de persoon het zelf te laten uitvogelen. Ongeacht de leeftijd.
Snuff gaat de mist in!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rickbeen View Postjongens, ga niet fucken alsjeblieft. Iedereen maakt fouten, dat is menselijk. Het is toch goed van Snuff dat ie z'n excuses aanbied?In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
-
Ik denk dat je hoe dan ook, mensen op verkeerde ideeen brengt hoe goed je ook je best doet.
Iedereen kan meelezen <that the internet>maar de info die jij erbij geeft is zodanig goed, dat het eerder zorgt dat het goed gaat , dan dat jij mensen<pubers> juist aanzet, want dat doen die hufters wel die alleen op geld uit zijn.
Daarom was ik wel blij met het topic en de uitleg, ik ben zelf geen gebruiken van die middelen maar ben er wel van overtuigd dat het naarmate je ouder word toch <nodig> is, of zal zijn wil je je doelen voor jezelf bereiken.
Ben zelf ook zo dom geweest om in mijn jongere jaren eens wat te gebruiken, maar goed wist ik toen wat ik nu wist...achteraf gelul dus.
Dus om een moeilijk verhaal van Menno kort samen te vatten, ga door met uitleggen en jongeren ervan te weerhouden om te gebruiken en trek je voor de rest niks aan van enig kritiek van te trollers.
Comment
-
Het gaat erom waarvoor die zijn 'verontschuldiging' bied...
Jammer dat ik alleen in het slecht daglicht wordt gezet....jongens keep going!
Ik word hier dus meer gebashed als een 30e jarige die aankomt met een halve kuur....
Cheers, ik neem nog een breezer en jointje... Jeeeezzzzz...
En hou dealers aub d'r buiten die hebben er toch niets mee te maken, waar vraag naar is is aanbod...Last edited by gain is pain; 09-03-2012, 22:09.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostHet gaat erom waarvoor die zijn 'verontschuldiging' bied...
Ik word hier dus meer gebashed als een 30e jarige die aankomt met een halve kuur....In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostHet gaat erom waarvoor die zijn 'verontschuldiging' bied...
Ik word hier dus meer gebashed als een 30e jarige die aankomt met een halve kuur....
En hou dealers aub d'r buiten die hebben er toch niets mee te maken, waar vraag naar is is aanbod...
Denk niet dat het echt persoonlijk was btw.
Meer als voorbeeld.
Comment
-
En hou dealers aub d'r buiten die hebben er toch niets mee te maken, waar vraag naar is is aanbod...
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHahahaha, ow ow ow, lig hier gewoon in een deuk.
Misschien even leuk aan anderen door te geven.
Luitjes, is het niet de bedoeling van een kuurtje om meer spiermassa te kweken en je vet-percentage te laten dalen?
En is de juiste voeding niet de key tot het gewenste resultaat?
Nou, onze beste Fal kreeg dat dus niet voor elkaar.
Hij vrat maar pizza's en allerlei andere troep zoals M&M's en hij maakte smorgens shakes met slagroom.
Leuk en aardig maar onze grote vriend was op dat moment al zo vet als een speenvarken en wat dacht je dat er gebeurde?
Meneer werd nog vetter en zijn BF was op een gegeven moment 30%+.
Aan de deur staan met een slinspuitje in z'n pens als er een maatje op visite kwam, want ja dat staat wel stoer.
Middelen in z'n donder spuiten die gebaat zijn bij een cut-dieet.
Hij daarentegen vrat 6 a 7000 kcal per dag, en niet schoon.
Nou Fal, ja, jij wist wel hoe het moest, ahum.
Ow, zal je ff blij maken kerel.
Jouw Ruudje is er nog hoor, op M4B.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKuur is niet meer massa en vet te verliezen wanneer het doel is om kracht te winnen. En wat had ik gedaan? Juist ik had krachtwinst geboekt. Maar goed jij denkt het altijd beter te weten met je grote bek en nonsens. Blijf maar lekker in je waanideen leven met je enorm ego. Je bent niks meer dan een klein zwak en zielig puberaal ventje die constant op zoek is naar aandacht. lachwekkend figuur
Kuren en lekker vet vreten makes you a pig
Comment
-
ik zeg ook niet dat hij fout is, dat zegt hij zelf Vandaar mijn vorige reactieDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postover kuren praten en nooit wat hebben gebruikt is ontwetendheid...
Ten eerst heb ik ooit in mijn jongere jaren een kut kuur van niks gebruikt.
Ten tweede zijn er in mijn vrienden kring heel veel mensen die wel gebruiken, maar ik heb altijd de ruggegraad gehad om mij daar van te weer houden.
Ik kan van mij zelf zeggen dat ik toch wel bijna voor maximaal eruit heb gehaald wat er in zat.
Zonder die middelen te gebruiken.
Dus kom niet met bull shit.
Comment
-
Grappenmaker, laat me niet lachen
Ja jij beheerst ook zo veel kennis over de middelen, van steroiden krijg je zeker een slappe penis en wanneer je stopt zakt alles in... Kid....maximale eruit heb gehaald, ik las ergens in een topic dat je niet voor 100% een voedingschema heb...
Ruggengraad.... Nahh ik durf mijn handen in het vuur te steken dat ik er harder voor werk dan jou, alleen wordt ik helaas gebashed door veel nieuwelingen die het zogenaamd beter weten maar die nog geen ruk snappen over voeding....
Ik heb stats waar jij als 19e jarige van droomde, ohja is zeker ook allemaal 'anabolen'.. Ken je wakker schudden is door het werk en discipline verricht dus kom aub niet praten als je niks maar dan ook niks er van af weet.
Kan je nagaan hoe gevoelig jij was een flut cut kuur....Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostGrappenmaker, laat me niet lachen
Ja jij beheerst ook zo veel kennis over de middelen, van steroiden krijg je zeker een slappe penis en wanneer je stopt zakt alles in... Kid....maximale eruit heb gehaald, ik las ergens in een topic dat je niet voor 100% een voedingschema heb...
Ruggengraad.... Nahh ik durf mijn handen in het vuur te steken dat ik er harder voor werk dan jou, alleen wordt ik helaas gebashed door veel nieuwelingen die het zogenaamd beter weten maar die nog geen ruk snappen over voeding....
Ik heb stats waar jij als 19e jarige van droomde, ohja is zeker ook allemaal 'anabolen'.. Ken je wakker schudden is door het werk en discipline verricht dus kom aub niet praten als je niks maar dan ook niks er van af weet.
Kan je nagaan hoe gevoelig jij was een flut cut kuur....
Ik was niet zo,n ezel om daar mee door tegaan.
Ik ga meer voor de langere termijn.
Dus jij denk dat jij als 19 jarige meer ruggegraad hebt, man jij komt net kijken en dan praat ik niet alleen over trainen.
En een voeding schema heb ik ind niet nee, omdat deze jongen wel beter weet, ik kan eten wat ik wil.
Maar goed knul, zet jij die spuit maar maar en slik wat jij wilt, maar val je omgeving niet lastig met je rotzooi en jou ontwetenheid.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: