Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik moet zeggen dat het wel een goed gevoel geeft, met zo'n opgepompt gevoel voel je je net de hulk

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Nog niet getraind vandaag, maar dat pomp gevoel heb ik ook vrij snel, was in de week schouders aan het trainen en door gewoon die barbell vast te nemen kreeg ik al een pomp in mijn onderarmen, geweldig gevoel, en daar doe je het toch voor zeker

Grtz
      stil growing

Comment

Succes met je kuur gozer!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes ermee gozer!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 22 2005,00:30)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Jan. 21 2005,19:16)]15:00 : 3 handen vol noten (heb kleine handen)
            Tja... je weet wat ze zeggen over mannen met kleine handen, hè....
            Beter kleine die overal in kan dan een grote die overal geweigerd word

Grtz
            stil growing

Comment

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wat denken jullie dat je moet doen bij zo een kuur wat betreft voeding dan, moet je echt gaan zitten bulken of gewoon 200-400kcal boven je behoefte gaan.

Ik ben van mening dat ik beter maar iets boven mijn behoefte kan gaan dan zoals vroeger echt gaan bulken,het eten kan ik dan ook makkelijk aanhouden na mijn kuur zodat ik weining zal verliezen en geen extra vet zal aanzetten dat er dan weer vanaf moet getraind worden

Wat denken jullie

Grtz
                stil growing

Comment

Zou niet teveel bulken, Snipke. Moet er allemaal weer af richting zomer! Per week bijstellen lijkt mij het beste. Als je echt goed gaat groeien deze kuur, zal je zowiezo steeds meer moeten gaan eten, dus begin niet overdreven hoog, zou ik zeggen.

Comment

dat was ook mijn mening Mr symmetrie , maar wou even weten hoe jullie het doen.

Grtz
                    stil growing

Comment

Ik was zelf altijd wel van het knallen en rammen en dus vreten wat je tegen komt maar ik zou idd ergens rond de 500 tot 1000 kcal meer proberen te eten dan je normaal deed en proberen redelijk schoon te eten.

Rustig opbouwen totdat je eraan gewend ben en dan proberen vol te houden en dmv CARDIO je bf omlaag te halen ipv weer drastisch minder te gaan eten want dan ben je je zuurverdiende massa snel weer kwijt.

Comment

ligt eraan snipke hoeveel je boven je dagelijkse behoefte moet gaan zitten. Als jij nu een paar x in de week gaat cardioen, en je verhoog je dagelijkse behoefte van nu met 500 kcal. Dan zal het niet veel effect hebben dat je dagelijkse behoefte verhoogt. Ik zou de eiwit opname wel verhogen je lichaam gaat nu meer spieren opbouwen, dus het heeft ook meer boustenen nodig.
                        Als je veel vet aan gaat zetten kan je je schema altijd aanpassen.

GRtz..

Comment

ik zit ook tegen de 400 cal boven mijn dagelijkse behoefte. Maar het lijkt me dat het theoretisch niet voldoende is. Als je ziet wat je aan cal verbrandt tijdens 45 min. steppen lijkt het mij dat je met hardcore ijzer smijten meer moet verbranden, dus meer dan 400 cal, ergo ga je onder je dagelijkse behoefte zitten en kom je niet aan in spiermassa.

wat denken jullie hierover?

Comment

Ijzer smijten is een anaerobe activiteit en steppen is een aerobe activiteit. Beide zijn NIET te vergelijken. Tenzij je 45 minuten zonder enige vorm van rust een soort circuittraining op lage intensiteit doet met gewichten. Kan me voorstellen dat je dan WEL wat vet verbrandt. Ben met je eens dat je in deze tak van sport in elk geval (ruim) boven je caloriebehoefte moet gaan zitten, zéker als je cardio toevoegt en toch spieropbouw wilt afdwingen.

Comment

ik ga geen cardio doen, maar ben er toch principeel tegen om 1000kcal boven mijn behoefte gaan eten, ten eerste omdat je dat niet kan volhouden na de kuur en zo gains gaat verliezen, best is dat je een schema aanhoudt dat je na de kuur ook kan volhouden, oke je zal misshien iets minder aankomen, maar je gaat ze wel beter kunnen vasthouden na de kuur. Dat je nu schoon eet of niet eenmaal boven je kcal behoefte zal omzetten in vet, en dat moet je er dan toch ook weer aftrainen. Als je in de kuur voelt dat je meer kan eten,eet je zowiezo meer.

Grtz
                              stil growing

Comment

Als je geen cardio gaat doen is het wel goedd die 500kcal boven je dagelijkse behoefte.
                                ik zou wel meer eiwitten eten dan normaal.

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X