Wat vinden jullie hiervan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat vinden jullie hiervan?

    ik heb de afgelopen tijd veel gelezen over diverse A.S, en ik denk dat ik een primo-kuurtje ga nemen. Ik zal ff in het kort uitleggen waarom;

    Primo drukt zowiezo niet zo zwaar op je axis, dat heb ik op diverse sites (bodybuilding.com/anabolics review,etc.)gelezen, hij gaat misschien wel plat...maar je axis herstelt veel sneller dan bijvoorbeeld deca. Ook houdt je met primo weinig tot geen vocht vast tijdens de kuur.
    En wat misschien nog wel het belangrijkste is voor mij; ondanks dat primo een DHT-variant is, is zijn androgene werking matig. De androgene bijwerkingen zijn dus een stuk minder t.o.v testosteron, en dat is iets wat mij in het bijzonder aanstaat.

    Nu weet ik dat primo niet echt een heel goed middel is om massa te winnen, en dat het vaak gebruikt wordt in een combi of in een cut-kuur.

    Mijn doel is een kilo of 5 winnen, met 8 weken 300mg primo.
    Ik heb op diverse sites en forums gelezen dat dit wel haalbaar is, maar wat vinden jullie?

    Is dit een goede kuur? Ik heb het gevoel van wel. Of vinden jullie dat ik omhoog moet met de dosering/moet stacken?(dit doe ik liever niet; maar een zinloze kuur is erger).

    Ben benieuwd naar jullie reactie....

    Thanx

  • #2
    Denk niet dat je dat gaat redden, Loo. De middelen met de minste bijwerkingen en weinig druk op je axis zorgen nu eenmaal niet voor indrukwekkende resultaten. Voeg er winstrol aan toe en dan zou 5 kilo zomaar ineens realiteit kunnen worden.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

    Comment


    • #3
      Ik dacht dat het hier een keer werd afgeraden door weaver. Kwam met een erg goed verhaal waarom deze combi niet goed was.

      Grtz.



      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

      Comment


      • #4
        Ik denk dat als je de primo op 500/600mg zet dat je een realistisch doel hebt.....lager ga je het niet mee redden imo.

        Comment


        • #5
          Maar juist omdat het zo een mild middel is moet je er weer meer van gaan nemen. Kan je misschien 2 wat "heftigere" middelen waar je niet veel van hoeft tenemen. Maar misschien wel beter op groeid.

          Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

          Comment


          • #6
            Primo en Winstrol komen uit dezelfde groep en versterken elkaars werking niet. Ik lees daarentegen wel dat het een goeie combi is om droger en harder mee te worden bij een dieet hoog in de eiwitten. Voor Primo raad men dan aan 200 tot 400mg per week en winstrol 40 a 50 mg per dag.

            Primo 8 tot 10 weken en winstrol niet langer als 6 weken voor meneer de lever.

            (Ik wil deze kuur ook van de zomer doen om het droog trainen wat te helpen en om eens een keer geen test te gebruiken.)

            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] ](Ik wil deze kuur ook van de zomer doen om het droog trainen wat te helpen en om eens een keer geen test te gebruiken.)
              Ik spreek je van de zomer nog wel.......  

              Primo en winstrol is idd een goede combi in een cut-kuurtje, (misschien nog aangevuld met anavar )

              Als je toch iets meer massa wilt winnen zou ik deca/winstrol pakken....heb ik in het verleden ook gedaan en beviel goed, kwam zo'n 5 kilo aan
              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
              Don't stimulate....Annihilate!!!
              Ronnie is STIL the King!!!

              Comment


              • #8




                @Rik he als er iemand wel sterk in zijn schoenen staat ben ik het wel  

                Enne was boldone/winstrol Rikje. Boldone op maar liefst 50mg per week en de winstrol 100mg EOD voor zo'n 6 weken.

                Winstrol was inject.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Enne was boldone/winstrol Rikje. Boldone op maar liefst 50mg per week en de winstrol 100mg EOD voor zo'n 6 weken.
                  I stand corrected   .....was idd boldone, maar zou nu toch eerder voor Deca kiezen. Merkte van de Boldone wel heel erg weinig moet ik zeggen. Behalve dan dat ik ging eten als een paard  
                  Maar nu moet ik ook wel zeggen dat de Boldone te laag gedoseerd was!!
                  They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

                  Comment


                  • #10
                    50mg boldenone te laag?

                    Hoe kom je erbij?!

                    Comment


                    • #11
                      Popeye at alleen spinazie...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                      Comment


                      • #12
                        Bugs bunny at alleen maar wortels....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] ]50mg boldenone te laag?  

                          Hoe kom je erbij?!  
                          Hé Arie we zijn niet allemaal grootverbruikers ......tenminste nog niet    

                          Kwam met deze kuur toch wel 5 kilo aan, die ik allemaal heb vast gehouden!!!
                          They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                          Don't stimulate....Annihilate!!!
                          Ronnie is STIL the King!!!

                          Comment


                          • #14
                            @Rik die 5 kilo zullen we wel van de winstrol over gehouden hebben. Het is gewoon jammer dat we toen iemand in vertrouwen namen die er geen ruk verstand van had en zo is het vast bij meerdere gegaan hier op bodynet.

                            Waar internet allemaal niet goed voor is, er gaat een wereld voor je open.
                            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                            Comment


                            • #15
                              ff alle gekheid op een stokje, dus ik kan beter boldenone ( 300mg per week) nemen in plaats van primo?

                              dan is 5 kg wel haalbaar?

                              of kan ik beter winstrol toevoegen aan die primo-kuur?

                              Groetjes

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X