Weer aan de bollen !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Weer aan de bollen !!

    Hey Guys , ( and Girls ofcourse )

    Ben na een lange blessureperiode weer op de goede weg, ik heb ca 6 mnd geen bovenlichaam kunnen trainen ivm een schouderblessure, en heb me daarom moeten beperken tot wat benen en Cardio.
    Maar ga nu weer goed vooruit,en ben zelfs al weer bijgekomen, ( ik was ca 7 kg afgevallen ).
    Ik ben twee dagen geleden weer begonnen met kuren en hoop mijn verloren kilo's weer snel terug te hebben.

    Hieronder staat mijn kuur

    week 1  750 mg  sust       400 mg deca       25 mg dianabol
    week 2  500 mg  sust       400 mg deca       30 mg dianabol
    week 3  500 mg  sust       400 mg deca       40 mg dianabol
    week 4  500 mg  sust       400 mg deca       40 mg dianabol
    week 5  500 mg  sust       400 mg deca       30 mg dianabol
    week 6  500 mg  sust       400 mg deca       25 mg dianabol
    week 7  500 mg  sust       400 mg deca      
    week 8  500 mg  sust       400 mg deca      
    week 9  500 mg  sust       400 mg deca      
    week 10 250 mg  sust       400 mg deca

    Ik zal proberen regelmatig wat stats laten zien, voor de mensen die geinteresseerd zijn !

    Greetz Ron

  • #2
    Dianabol niet opbouwen, gewoon op 40mg gaan zitten. Als dit je eerste keer dboll is zou je in 2a3 dagen kunnen opbouwen om te kijken hoe je reageert
    De sus hoef je niet te frontloaden, omdat je met dboll begint is dat je kickstart.
    De deca en sus 2x in de week zetten dit is beter voor een stabielere bloedwaarde.

    gRtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

    Comment


    • #3
      sucses met je kuur
      ik heb er geen verstand van maar vond het leuk dat je de girls niet vergeet
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

      Comment


      • #4
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Feb. 13 2005,18:43)]Dianabol niet opbouwen, gewoon op 40mg gaan zitten. Als dit je eerste keer dboll is zou je in 2a3 dagen kunnen opbouwen om te kijken hoe je reageert
        De sus hoef je niet te frontloaden, omdat je met dboll begint is dat je kickstart.
        De deca en sus 2x in de week zetten dit is beter voor een stabielere bloedwaarde.

        gRtz..
        Niks aan toe te voegen...

        Comment


        • #5
          En sust ook in de laatste week constant houden.
          Hoe ziet je nakuur eruit, hoop dat je er wel een hebt?

          Vraag me wel af hoe lang je al weer optimaal kunt trainen.
          Direct na een blessure gaan kuren vind ik verre van slim, de kans op overbelasting en terugval is enorm...

          Comment


          • #6
            Ik train nu alweer een maand pijnvrij, nakuren doe ik met clomid en
            Nolva heb ik ook bij de hand voor het geval .
            greetz Ron

            Comment


            • #7
              Grote kans dat je na je kuur weer lekker thuiszit met een schouderblessure Je ben slim bezig vent
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

              Comment


              • #8
                Hij zal gerust wel weten wat hij doet,toch?

                Succes met je kuur,Ron!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ron2108 @ Feb. 13 2005,21:16)]Ik train nu alweer een maand pijnvrij, nakuren doe ik met clomid en
                  Nolva heb ik  ook bij de hand voor het geval .
                  greetz Ron
                  Dan zou ik nakuren met nolva, en clomid. Omdat beide zich anders in bepaalde weefsels gedragen, zo heb je de voordelen van beide. De exacte werking van clomid is nog niet eens bekend. Van nolvadex weet men hoe het werkt, maar clomid doet iets soort gelijks ondanks dat het anders werkt.
                  Bij een combi heb je dus de voordelen van alle 2 de producten, omdat je ze combineert kan ook de doses naar beneden zodat je minder last heb van de sides..

                  Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                  Comment


                  • #10
                    Succes met je kuur (en blessure).

                    @Harold ik wil in mijn nakuur ook nolva en chlomid combineren op hoeveel moet ik ze dan beide innemen??

                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                    Comment


                    • #11
                      Jij hebt een stevig kuurtje onder handen, banaan, dus ik zou inderdaad voor de combi nolva/clomid als nakuur gaan. Onderstaand schemaatje is redelijk standaard:

                      -week 1 40 mg. nolva/50 mg. clomid
                      -week 2 idem
                      -week 3 20 mg. nolva/50 mg. clomid
                      -week 4 20 mg. nolva

                      Daarna eventueel aan de tribulus/creatine en wellicht mariadistel voor leverherstel i.v.m. de d'bol.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                      Comment


                      • #12
                        @Symmetry mariadistel pak ik altijd na orals creatine ook (voor het gevoel) en tribulus eigenlijk nooit. Zou tribulus nou nog enig nut hebben bij een nakuur vraag me dit zo eens af omdat ik op diverse sites lees dat dit gewoon niet werkt.

                        Nakuur deed ik normaal zo:

                        Nakuur week 1 dag 1 300mg chlomid dag 2 t/m 7 100mg week 2 t/m 4 100mg ED.

                        Sorry Ron2108 beetje misbruik aan het maken van je topic als je nog wat toe wil voegen sym doe dit dan onder kuur winter lente thnx.
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                        Comment


                        • #13
                          Succes met je kuur.

                          Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

                          Pain is temporary...pride is forever...

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          Working...
                          X