Cuttingkuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je gelijk in punani, het word weer bijna hetzelfde. Maar vorige keer was alles van g.s. nu wil ik voor human grade gaan.
    Ik ken je probleem niet punani ik open mijn msn nooit, ik zal het eens even doen kijken of ik ben toegevoegd door iemand..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

oke snap wat je bedoelt. nee is echt irritant van het msn. maar hoe gaat met je kuur merk je al wat van de proviron? grts

Comment

Zal even een reactie geven in mijn topic..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (punani @ Mrt. 18 2005,18:02)]ps: voor de voetbal kenners onder ons wie is die dikzak??!!
          Van der Vaart,bro....

Comment

goed hoor arie

Comment

ZOOO dik en toch weer geselecteerd voor Oranje...als er geen Ajax-bloed door v Basten stroomt weet ik het niet meer....

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

dat is bekend met de selectie van vd vaart babel en maduro. allen op dit moment niet oranje waardig.wel grote toekomst op vd vaart na dan haha. maar we dwalen af laten we ontopic blijven grts

Comment

Ja jullie vervuilen mij topic ga iemand anders pesten met gelul over voetbal

grtz..

Comment

Hoe vervuil ik een topic...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zie dat er veel kiezen voor primo in hun cutkuurtje in combinatie met winny inject en test prop, maar ik dacht dat primo niet veel zaaks was,waarom deze dan gebruiken en hoeveel neem je hierdan van

Grtz
                      stil growing

Comment

primo is een erg "licht" middel waar je niet veel van aankomt. Wat je aankomt is wel droge spiermassa en geen vocht. Mijn eerste kuurtje was primo only en had toch wel een kilootje of 3 winst (blijvend). Zal er misschien nu niet veel van merken maar als ik het doe doe ik 100mg EOD.
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X