Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik dacht 5 weken geleden op ongeveer 19% te zitten(gemeten op tanita)maar toen heb ik een 4puntsmeting laten doen en kwam ik op 25,6 uit!!
Niet nodig om te vertellen dat ik helemaal in shock was en dus nog een tandje erbij gezet heb en vorige week vrijdag laten meten en kwam op 20,4 uit.....beter.
Citaat[/b] (rik @ Mrt. 18 2005,13:36)]Nee hoor ff serieus, ben benieuwd naar de resultaten Arie. Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo'n lokale fatburner!!
Ik moet zeggen dat het vandaag een beetje op en neer is gegaan.
Wel klote geslapen maar dat komt mede omdat ik een btje verkeerd geprikt heb in mn been(gewone a.s dus)en ik sinds gister met een ei op de zijkant van mn bovenbeen loop en ik dus zodra ik me omdraai als ik slaap een vet kutgevoel heb en wakker schrik maar ach......vd rest gaat het wel lekker hoor
Mn buik voelde door die lipostabil erg hard en irritant aan en is opgezwollen op de plaats waar ik het gespoten heb.
Ik zit nu dus te denken om de volgende week niet subcutaan te spuiten maar wat dieper in mn vet...en dat komt mede doordat ik zomaar weer eens een helder moment had en ik me herinnerde dat ik ooit al een programma had gezien over plaatselijke vetverbranding en toen zag je ook dat ze die prik recht in het vet zette ipv subc.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment