Hoi,
Ben nu 2a 3 weken bezig met kuurtje S1+ en anavar.
Anavar zal wel bekend zijn en S1+ is 1testosterongel.
S1+ is dus een pro-hormoon zullen jullie nu wel denken maar ik ga er goed op.
4 weken 40mg anavar
4 weken S1+ (2x5 sprays)
NAKUUR: clomid/6 oxo/ZMA/V12 turbo/tribulus
Resultaat:
Start 77 kilo 18%vet.
Eerste week bijna geen vooruitgang en daarna begon alles wel goed bij te komen (S1+ werkt maar goed achter 10 dagen).
2 e week ging heel goed want ben naar 81,3 kilo gegaan wat volgens mij te wijten is aan veel vochtophoping.
Ben dus eergisteren begonnen met proviron (50mg) en mijn gewicht zakte direct terug naar 80 kilo...zo'n effect die proviron op mij watervasthouden..kan dat??
Daar doe ik het wel voor maar ging toch snel.
Nu dus 80 kilo 17%vet.
Ook ben ik gestopt met san V12 turbo zodat ik na mij kuur er terug aan kan beginnen. Misschien heeft dat er ook met te zien.
Hier geloven er niet veel in pro's maar S1+ is wel goed spul (als je rekent dat ik er meer van bijkom dan van primo en niet moet spuiten is miin keuze rap gemaakt..ook de prijs is heel redelijk).
Weet wel niet echt of dit een goede combi is maar volgens mij wel:
anavar zorgt vooral voor de kracht en 1-testosteron voor de massa....niet???
Ik hoop op 83 kilo te halen en houden.
Nu gaan wreten dus
grtz
Ben nu 2a 3 weken bezig met kuurtje S1+ en anavar.
Anavar zal wel bekend zijn en S1+ is 1testosterongel.
S1+ is dus een pro-hormoon zullen jullie nu wel denken maar ik ga er goed op.
4 weken 40mg anavar
4 weken S1+ (2x5 sprays)
NAKUUR: clomid/6 oxo/ZMA/V12 turbo/tribulus
Resultaat:
Start 77 kilo 18%vet.
Eerste week bijna geen vooruitgang en daarna begon alles wel goed bij te komen (S1+ werkt maar goed achter 10 dagen).
2 e week ging heel goed want ben naar 81,3 kilo gegaan wat volgens mij te wijten is aan veel vochtophoping.
Ben dus eergisteren begonnen met proviron (50mg) en mijn gewicht zakte direct terug naar 80 kilo...zo'n effect die proviron op mij watervasthouden..kan dat??
Daar doe ik het wel voor maar ging toch snel.
Nu dus 80 kilo 17%vet.
Ook ben ik gestopt met san V12 turbo zodat ik na mij kuur er terug aan kan beginnen. Misschien heeft dat er ook met te zien.
Hier geloven er niet veel in pro's maar S1+ is wel goed spul (als je rekent dat ik er meer van bijkom dan van primo en niet moet spuiten is miin keuze rap gemaakt..ook de prijs is heel redelijk).
Weet wel niet echt of dit een goede combi is maar volgens mij wel:
anavar zorgt vooral voor de kracht en 1-testosteron voor de massa....niet???
Ik hoop op 83 kilo te halen en houden.
Nu gaan wreten dus
grtz
Comment