Anavar en s1+

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar en s1+

Hoi,

Ben nu 2a 3 weken bezig met kuurtje S1+ en anavar.
    Anavar zal wel bekend zijn en S1+ is 1testosterongel.

S1+ is dus een pro-hormoon  zullen jullie nu wel denken maar ik ga er goed op.

4 weken 40mg anavar
    4 weken S1+ (2x5 sprays)
    NAKUUR: clomid/6 oxo/ZMA/V12 turbo/tribulus

Resultaat:
    Start 77 kilo 18%vet.

Eerste week bijna geen vooruitgang en daarna begon alles wel goed bij te komen (S1+ werkt maar goed achter 10 dagen).
    2 e week ging heel goed want ben naar 81,3 kilo gegaan wat volgens mij te wijten is aan veel vochtophoping.

Ben dus eergisteren begonnen met proviron (50mg) en mijn gewicht zakte direct terug naar 80 kilo...zo'n effect die proviron op mij watervasthouden..kan dat??
    Daar doe ik  het wel voor maar ging toch snel.

Nu dus 80 kilo 17%vet.

Ook ben ik gestopt met san V12 turbo zodat ik na mij kuur er terug aan kan beginnen. Misschien heeft dat er ook met te zien.

Hier geloven er niet veel in pro's maar S1+ is wel goed spul (als je rekent dat ik er meer van bijkom dan van primo en niet moet spuiten is miin keuze rap gemaakt..ook de prijs is heel redelijk).

Weet wel niet echt of dit een goede combi is maar volgens mij wel:
    anavar zorgt vooral voor de kracht en 1-testosteron voor de massa....niet???
    Ik hoop op 83 kilo te halen en houden.

Nu gaan wreten dus    

grtz    

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Ik zeg over pro-hormonen maar uiteraard veel succes met je kuur!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind dat je al weer snel van start gaat. Ben je ook nog gemotiveerd zonder dat je aan de a.s. zit?
      Waarom heb je niet gekozen voor een goede massa kuur die eens goed aanslaat dan elke keer van die pro hormonen shit.

Maar succes ieder geval

Grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@ Wim

Hoeveel tijd zat er tss je vorige kuur?
        Hoelang ga je deze laten lopen?

Jeof
        If you wanna get big...
        You've got to eat like a pig!

Comment

Ben wel benieuwd wat de anavar deed kwa kracht en volgens mij is 25mg anavar elke dag al voldoende. Pro hormonen heb ik het niet op gebruik dan gewoon test dat werkt zeker. Die ervring had ik ook met proviron, van dat vocht, alleen waar komt bij jou dat vocht vandaan dan?
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

@Harold:

Ik heb terug gekozen voor een licht kuurtje omdat ik nog steeds vooruitgang boek zonder maar enige neveneffecten.
            Hierachter stop ik toch een klein jaar, heb het dan wel eventjes gehad.
            Daarna begin ik wel eens aan het zwaardere spul....dit is nu nog een beetje testen dat ik doe.

@Geoffrey:

Mijn vorige kuur is ongeveer 3 maand geleden (primo/anavar).
            Normaaal zou ik deze 4 weken laten doorlopen maar ik doe langer met mijn flesjes S1+.

@Banaaan:

Er wordt gezegd dat S1+ geen water ophoud maar in combinatie met anavar kan dit wel (heb ik dus gehad)ook pakte ik creatine en ben er gelijk met gestopt dus zal daar wel veel met te zien hebben.

En volgend jaar ga ik pas aan de testo...heb al wat nare verhalen gelezen over sustanon en humeurschommelingen...ben toch nog een beetje bang van het zwaardere spul...normaal toch??

grtz wimpy
            Denk je sterk.

Comment

Kuurtje zit er al op, ben van ongeveer 76,5 naar max 82 gegaan op 4 weken.
              Nu na één weekje clomid (nog 2 te gaan) 80 kilo, zal dus al water wegzijn maar nu blijft gewicht stabiel op 80 kg/ 18%vet.

Clomid werkt toch tegen waterophoping en als anti-oestrogeen ook?? Waarom dan creatine erbij als je clomid pakt?
              Of werkt die clomid niet tegen waterophoping van creatine want creatine heeft niks met hormoniale stoffen te maken.

Beter tijdens nakuur of beginnen na nakuur met creatine??

grtz
              Denk je sterk.

Comment

ik denk zelf dat de meeste mensen creatine na kuur gaan nemen om de terugval proberen te beperken kwa kracht.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 01 2005,15:29)]ik denk zelf dat de meeste mensen creatine na kuur gaan nemen om de terugval proberen te beperken kwa kracht.
                  Ja, maar tijdens je nakuur gelijk met clomid of na je nakuur als je gestopt bent met clomid?

grtz
                  Denk je sterk.

Comment

ik zou het zelf meteen erbij doen.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ben je wel sterker geworden??

zo ja noem eens wat gewichten
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Wimpy @ Apr. 01 2005,15:32)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 01 2005,15:29)]ik denk zelf dat de meeste mensen creatine na kuur gaan nemen om de terugval proberen te beperken kwa kracht.
                        Ja, maar tijdens je nakuur gelijk met clomid of na je nakuur als je gestopt bent met clomid?

grtz
                        Zou het na je na-kuur doen,Wimpy.

Tijdens nakuur zou je niet heel erg veel terugval moeten merken maar na je na-kuur kan het wel hard gaan dus kan beter tegen die tijd de klap opvangen met creatine voor zover je daar in gelooft...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X