Winstrol Only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol Only

Hello Buddies,

Vandaag ben ik begonnen met mijn eerste kuur:

Winstrol 40mg e/d @ 7 weken.

Mijn huidige stats zijn:

22 jaar
    82kg @ 1.68cm
    +/- 15% VP

De meeste hier kennen mijn geschiedenis wel, ik ga deze dan hier ook niet uittypen, wat hoop ik nou te bereiken met deze kuur en waarom ben ik zo "vroeg" begonnen?

De rede waarom ik nu al ben begonnen met mijn eerste kuur is omdat ik nog steeds de ambities heb om het zover mogelijk te schoppen als het gaat om competitief bodybuilding. Ik weet dat er waarschijnlijk nog genoeg natuurlijke groei te behalen viel echter heb ik hier niet voor gekozen omdat ik de komende jaren toch zal blijven kuren in verband met mijn doelen & ambities, ik weet dat sommigen het hier niet mee eens zullen zijn, but it's my body. Het is tevens om een ervaring rijker te worden en te kijken hoe ik reageer op bepaalde middelen, vandaar mijn keuze voor deze "lichte" eerste kuur.

Als het gaat om trainen en voeding, dat is wel in orde.. ik ga rond de 2900/3000 kcal zitten.. geen gekke dingen dus.

Ik hoop een stuk droger te worden en wat massa te pakken, ik ga geen nummers noemen.. we zullen wel zien wat ik eruit haal.

Echter zal ik hier niet loggen vind het een beetje onzin om twee verschillende logs bij te houden, als je mijn log wilt volgen kun je die in de foto's van leden sectie vinden onder Fotolog JobR.

Nou dat was hem wel.

Last edited by jobr; 09-04-2013, 10:53.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Heel veel succes. Ga je het wel bijhouden in je eigen log?
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
      Heel veel succes. Ga je het wel bijhouden in je eigen log?
      Uiteraard, ik zal daar mijn log vervolgen!

Comment

GL! Ben erg benieuwd naar je resultaten en ervaring.

@Mcvk hij houd het bij in zijn normale logje zei ie ingeval tegen mij

Same post haha sorry job
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
          GL! Ben erg benieuwd naar je resultaten en ervaring.

@Mcvk hij houd het bij in zijn normale logje zei ie ingeval tegen mij

Same post haha sorry job
          Geen probleem, kan gebeuren!

Thanks Buddy!

Comment

Succes ermee

Comment

succes!
              Ernstig noh!

Comment

Waarom slechts winstrol ? Kan je beter 250mg test bij pakken en die 7 weken is wat lang, ik zou het bij 4-6 houden. Winstrol gebruik je enkel voor de kickstart, zou er niet teveel van verwachten.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                  De meeste hier kennen mijn geschiedenis wel, ik ga deze dan hier ook niet uittypen
                  Oh ja? Ik heb nog nooit van mijn leven van jou gehoord en ik heb dus geen idee wie jij bent. Brutale vlerk.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Succes!
                    Ik heb zelf ook winstrol in huis gehaald ( ook mijn 1e keer ) maar begin er volgende maand mee.
                    Altijd interessant,ook al is het"maar"winny only.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Tails View Post
                      Waarom slechts winstrol ? Kan je beter 250mg test bij pakken en die 7 weken is wat lang, ik zou het bij 4-6 houden. Winstrol gebruik je enkel voor de kickstart, zou er niet teveel van verwachten.
                      De bedoeling was ook 6 weken, maar ik maak beide potjes gewoon op. Volgende kuur zal ik uiteraard ook test bijzetten. Het is maar een begin, ik weet niet wat ik er van kan verwachten.. er zijn er zat die toch redelijk wat hebben gegained op Winstrol only. Droger worden is eigenlijk mijn eerste doel.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Oh ja? Ik heb nog nooit van mijn leven van jou gehoord en ik heb dus geen idee wie jij bent. Brutale vlerk.

Als het gaat om mijn trainingsgeschiedenis, die staat hier open en bloot in mijn fotolog?

Comment

Als het gaat om mijn trainingsgeschiedenis, die staat hier open en bloot in mijn fotolog?
                        Sorry, die naam zegt me niks.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Sorry, die naam zegt me niks.

I was like, what the fuck Inferno.. you got me

Comment

I was like, what the fuck Inferno.. you got me
                            Jullie leren het ook nooit, he? He he he ...
                            - Dave Tate

Comment

Jullie leren het ook nooit, he? He he he ...
                              Blijkbaar niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X