Logboek 31 maart 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hahahah nee zal het even uitleggen:

    Ik ben nu 4 jaar met mijn vriendin en die heeft ruzie met haar ex. En die bedreigd mij en mijn vriendin en mijn kinderen van 1 en 4. Dus echt een sukkel, en was het maandag een beetje zat. Dus heb hem opgebeld en gevraagt waar hij was. Hij was bang en antwoorde ''waarom wil je dat weten''. Dus vroeg het nog 1 x aan hem en hij antwoorde mij eindelijk. Hij was dus op zijn werk. Ben in de auto gestapt met mijn alu knuppel en ben naar zijn werk gereden. En heb daar eigelijk een beetje stennis getrapt met zijn baas en manager. En een beetje zitten zwaaien met mijn knuppel en mocht het bedrijf niet meer in en werd tegen gehouden. Maar ben toch binnen gekomen. Maar blijkbaar was meneer ex bang voor mij en had zich opgesloten in de kleedkamer van het bedrijf . Dus hij had snel de politie gebeld dat er een GEK (ik haha nee jo) met een knuppel in het bedrijf naar hem opzoek was . Dus ben na een aantal min weg gegaan en kwam de politie onderweg tegen en hebben me meteen uit de auto gehaald met 7 politie agenten. Maar was er op voorbereid en heb gewoon rustig mee gewerkt. Dus heb even moeten wachten op het politieburo hiero en ben daarna naar Almere gebracht. En heb nu 1 proces verbaal tegen voor bedreiging met wapen. En 1 procesverbaal voor huisvredebreuk. En 1 procesverbaal wegens bedreiging. En 1 proces verbaal voor gebruik van verboden middelen. Dus was een leuke dag totdat de politie erbij kwam......En nu ben ik vrij gelaten omdat er niets van de verhalen van de ex klopte. Die heeft een beetje erg veel lopen liegen bij de politie en die is nu aan de beurt. Ik hoor over een aantal weken / maanden wel wat de gevolgen zijn van deze leuke dag. Maar hou jullie op de hoogte...

    Dus nu zijn jullie weer op de hoogte

    En heb echt slecht gegeten in de cel en heb me d-boll niet kunnen nemen en me sustanon. En heb nu pijn in me rug en schouders door dat ter**g bed. En heb 3 uurtjes geslapen. Dan pas zie je hoe goed je je nachtrust en voeding nodig heb om te trainen.En er zit een verkrampte spier in me schouderblad. Maar voor de rest komt het allemaal wel weer goed. Moet je doen he als je de baas over je gezin ben. Dan moet je vrouw en kinderen beschermen voor de buiten wereld...En vervelende mensen

    Jullie zijn mijn update voor het weekend weer....
    !Use my shit and feel the power!

    Comment


    • #17
      Haha die as kickt hard in bij je..
      ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOID rage
      Maare serieus goede zaak altijd voor je famillie opkomen..
      In adaptation we trust

      Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

      Mijn trainingslog

      Comment


      • #18
        Iguana Gepost op Apr. 13 2005,15:10
        --------------------------------------------------------------------------------
        Haha die as kickt hard in bij je..
        ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOID rage
        Maare serieus goede zaak altijd voor je famillie opkomen..

        amen. maar voordat iets suptieler meneer ex aanpakken want op deze manier kon je verw8te dat je opgepakt werd. gewoon ff rond half 6 voor ze huis w8te na werk dan kan je rustig je gang gaan. suc6 verder met d ekuur

        Comment


        • #19
          dus toch echt een tokkie nee hoor geintje, groot gelijk, gewoon voor je gezinnetje opkomen
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

          Comment


          • #20
            Gebruik verboden middelen? had je nog een lekker snuifie genomen voordat je er heen ging?
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

            Comment


            • #21
              Nee helaas niet dat soort dingen doe ik niet is slecht voor je. Nee vorig jaar heb ik een keer spullen besteld via iemand en die heeft er een verkeerde huisnr opgezet en verkeerde postcode. Maar wel met mijn naam erop, toen die mensen met dat huisnr en postcode die envelop openmaakte hebben ze het naar de politie gebracht. En helaas de naam die erop stond was van mij. Dus die dachten meteen mij te kunnen naaien. Maar heb met mijn advocaat gesproken en ze kunnen me niets maken. Heb namelijk nooit wat binnen gekregen. Het was niet aan mij geadresseerd dus geluk maar weer. En het gebruik van a.s. is legaal alleen het verkopen / handelen erin is illegaal. Dat is mooi als je een advocaat heb, die zoeken het meteen voor je uit....

              Maar had misschien ook beter naar zijn huis kunnen gaan en hem daar even moeten d**d slaan. Ach misschien heeft hij van deze actie geleerd of niet en dan komt hij er vanzelf wel weer achter. Je hebt mensen die leren nooit die moeten eerst voelen en nog een voelen

              Maar ben gisteren me 3de week in gegaan met sustanon en heb helaas nog niet echt het gevoel dat de sustanon werkt. Zou ook niet weten wat ik moet voelen dus vandaar. Het trainen gaat gewoon lekker heb alleen een verkrampte spier in me schouderblad zitten. Heb me even verkeerd gedraait ofzo. Maar je moet het merken aan je ballen toch als je testo / sustanon ging werken. Dan werden ze kleiner omdat ze hun werk plat leggen. Maar hoe klein worden die dingen dan wel niet en houd dat ook in dat je minder spe*ma krijgt...... Want als dat zo is dan ga ik dat even allemaal in de gaten houden.

              Ik hoor het wel,

              mzzl
              !Use my shit and feel the power!

              Comment


              • #22
                Wat een gezeik allemaal,bro.

                Wel strakke actie dat je die gozer effe opgezocht hebt!

                Ik hou niet van ventjes die lopen te dreigen en al helemaal niet als ze over je kinderen beginnen dus meteen aanpakken zo'n mong ool.

                Jammer dat je hem niet te grazen hebt gekregen,joh.

                Anyway;dit heeft je kuurtje allemaal geen goed gedaan dus probeer nu weer regelmaat te vinden want anders worden je bloedwaardes onstabiel met alle gevolgen van dien.

                Succes,bro!

                Comment


                • #23
                  bedankt komt wel goed hoor we zorgen er wel voor. Dit word een knal kuur, en zal er zeker alles aan doen om er het uiterste uit tehalen. Dus heeeeeeeeeeeeeeel veel vreten en trainen en slapen.

                  mzzl
                  !Use my shit and feel the power!

                  Comment


                  • #24
                    weinig sperrie en kleine balletjes komt vooral door de deca.
                    gewoon af en toe wat hcg zetten.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                    Comment


                    • #25
                      je ken het ook IN je ballen zetten

                      Comment


                      • #26
                        ja pijnlijk

                        nou heb even gerekend en ben op 30 maart begonnen dus ben nog maar 2 weken bezig. Dus ik zal 1 deze dagen wel wat voelen van de sus............Maar totdan doe ik het lekker op de d-boll..

                        mzzl
                        !Use my shit and feel the power!

                        Comment


                        • #27
                          Groot gelijk ik had die gast ook even opgezocht. Een beetje je kinderen lopen bedriegen, wat een sukkel zeg. had hem wel een paar klappen gegeven. Zeker als ik al opgefokt bij hem stond..
                          Als je alles wilt neuken wat rond loopt, is de sus begonnen met werken..
                          \

                          GRtz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                          Comment


                          • #28
                            respect bro  


                            als je hulp nodig hebt     we zijn hier met een flinke possie    


                             
                            Who's the Chef

                            Comment


                            • #29
                              thanks maar ik laat het wel horen als hij echt dood moet hahahaha

                              !Use my shit and feel the power!

                              Comment


                              • #30
                                das goed alles is te regelen
                                Who's the Chef

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X