Logboek 31 maart 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Het loopt uit de hand, jongens. Niemand gaat dood zolang ik hier op het board zit.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

    Comment


    • #32
      ja zal je denken.....
      !Use my shit and feel the power!

      Comment


      • #33
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (D-Men @ Apr. 08 2005,15:24)]Hallo,

        Ik ben dus op 31 maart begonnen met mijn kuurtje. Ik hou bij deze een logboek bij. Ik heb er al 1 maar die is een beetje vol gel*lt met onzin. Dus doen we het nu op de goeie manier, dus gewoon een logboek met daarin de veranderingen van mijn kracht en uiterlijk (knapper kan eigenlijk niet maar toch)
        Ik zou alle onzin deleten maar je begint zelf..

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #34
          ja idd gaat nergens over,

          nee ik hou deze logboek wel, kan ik nog even 12 weken lol maken met jullie

          mzzl
          !Use my shit and feel the power!

          Comment


          • #35
            Oké dan, inclusief "onzin"...

            Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

            Pain is temporary...pride is forever...

            Comment


            • #36
              yes incl onzin

              mzzl

              fijn weekend
              !Use my shit and feel the power!

              Comment


              • #37

                Comment


                • #38
                  hey dan is xeno ook weer welkom hier mr onzin
                  Who's the Chef

                  Comment


                  • #39
                    Update 20-04-2005:

                    Nou het is alweer 3 weken geleden dat ik me eerste spuit heb gezet. En ik weet niet goed of de sustanon al zijn werk doet. Ik train best lekker met de 50mg Dianabol per dag. En ben nu meer bezig met schuin bankdrukken. Daar druk ik nu nog maar 90kg. Maar ze zeggen dat die zwaarder is dan normaal bankdrukken. Nou met triceps en biceps gaat het ook allemaal goed en rug helemaal. Trek nu gewoon rustig 3 setjes van 90kg in me nek. Denk dat ik er volgende week een paar dumbels bij leg. Ik ben helaas wel wat sneller geirriteerd, en me balletjes zijn nog steeds even groot. Ik heb wel de hele tijd een zenuwachtig gevoel in me benen. Ik zet zometeen nog een spuit en morgen weer trainen. En me Dianabol is zondag helaas op dus moet ik verder gaan zonder...Maar hopen dat de sustanon zijn werk goed gaat doen volgende week....

                    Mijn stats nu zijn helaas nog het zelfde als 8 april 2005.

                    Woog vanmorgen na me plasje 107 kg.

                    Dus kwa gewicht ben ik niet echt opgeschoten. Maar ik (vr)eet echt heel erg veel en train ook super hard. Dus doe alles wat er gedaan moet worden bij een kuur. Of kan dit misschien liggen aan te weining eiwitten op een dag. Zit namelijk niet elke dag aan de 300gram eiwit. Me armen zijn nog het zelfde als een paar weken geleden. Nog steeds 41,5 cm....

                    Nou ik hou jullie op de hoogte als er weer wat veranderd. Ik ga vanaf volgende week alleen zondags een update doen. Dan kunnen jullie de verschillen per week zien.

                    Een vriend van mij zei tegen mij dat de sustanon allang had moeten werken.Als hij met een kuur bezig is drukt hij makelijk 120kg met schuin bankdrukken. En gisteren drukte hij maar 100kg....Zonder a.s.............Nou misschien komt het nog....

                    mzzl
                    !Use my shit and feel the power!

                    Comment


                    • #40
                      Dianabol op??
                      Je zorgt toch dat je je spullen van tevoren klaar hebt of??
                      In adaptation we trust

                      Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

                      Mijn trainingslog

                      Comment


                      • #41
                        Ja heb ik ook gedaan. Ik was ook niet van plan om langer dan 3 a 4 weken dianabol te gebruiken, zit wel op de 50mg per dag dus aardig veel vergeleken met andere. Dus merk wel de bijverschijnselen van de Dianabol hoor. Dus ben wel blij dat ik klaar ben met de Dianabol, en als ik erg terug val dan haal ik gewoon een nieuw potje toch

                        Wil namelijk gewoon verder gaan op de sustanon. En misschien nog aan het einde van me kuur nog 3 weken Stanozolol (winstrol - stromba) erbij gebruiken.

                        mzzl
                        !Use my shit and feel the power!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (D-Men @ Apr. 20 2005,12:57)]Ja heb ik ook gedaan. Ik was ook niet van plan om langer dan 3 a 4 weken dianabol te gebruiken, zit wel op de 50mg per dag dus aardig veel vergeleken met andere. Dus merk wel de bijverschijnselen van de Dianabol hoor. Dus ben wel blij dat ik klaar ben met de Dianabol, en als ik erg terug val dan haal ik gewoon een nieuw potje toch  

                          Wil namelijk gewoon verder gaan op de sustanon. En misschien nog aan het einde van me kuur nog 3 weken Stanozolol (winstrol - stromba) erbij gebruiken.

                          mzzl
                          Hehe ok duidelijk verhaal.
                          In adaptation we trust

                          Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

                          Mijn trainingslog

                          Comment


                          • #43
                            Update 25 april 2005:

                            Nou heb me gisteren gewogen en woog gewoon 106.3kg. En woog 4 weken geleden helaas maar 105kg. Dus echt gewichts toename zit er bij mij niet in. Ik ben wel sinds de sustanon zijn werk moest doen 2 a 3 x per dag op de wc. Om nr 2 te doen...nee niet spelen maar po*pen. Me verbranding lijkt wel veel sneller tegaan. Me hart klopt sneller de hele dag en heb helaas nog geen echt krachttoename. Ben vandaag (maandag) gestopt met de Dianabol. En heb er in totaal 4 weken aan geweest, en dan 50mg per dag.

                            Ik ga nu dus echt alleen op de sustanon over. Ik ga het afwachten en zie wel wat de toekomst mij brengt. Ik hoop wel wat meer kracht, zit nu wel op de 3 x 100kg bankdrukken. Maar dat kan zo de Dianabol zijn....

                            Ik hoop dat ik gewicht verlies en spieren krijg, maar we zien wel. Ik zie in de spiegel dat het de goeie kant op gaat, maar had eigenlijk meer verwacht van de werking. Maar ik moet nog 8 weken dus we wachten af...Heb vorige week wel me borst kaal geschoren had ik het maar nooit gedaan me hele borst kriebelt niet normaal man.

                            Heb gelukkig ook nog geen varkenskop. Dus het vasthouden van vocht valt ook wel mee, maar kan nog komen natuurlijk..

                            Ik ga weer stoppen me kindertjes zijn alle 2 ziek dus een beetje pieperig....

                            Ik hou jullie op de hoogte.........

                            mzzl
                            !Use my shit and feel the power!

                            Comment


                            • #44
                              Mooie update! Alles beter dan weer de cel, maat!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                              Comment


                              • #45
                                Komt goed gozer!
                                Beterschap voor je kids uiteraard!

                                Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

                                Pain is temporary...pride is forever...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X