Logboek 31 maart 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    update,

    Nou ben deze week alleen verder gegaan op de sustanon en deca. Ik weet niet of ik al wat voel, maar gaat allemaal wel lekker. Ik ga gewoon lekker door.

    Zat bij de fysio en nu heeft hij me doorgestuurd naar de manueeltherapeut. Dus die heeft meteen de slechte plek gevonden, en mijn rugwervels groeien aan elkaar. Dus nu loopt mijn schouderblad niet helemaal goed meer. Dus moet even stoppen met trainen. Zodat bepaalde kleine spieren die pijn doen in me schouders en rug kunnen rusten. Gelukkig alleen maar mijn borst, rug, schouders mag ik niet meer trainen voor een 1,5 week. Dus het moet even goed rusten en dan weer rustig opbouwen. Maar heb nog een paar benen en armen die kunnen ook wel wat extra tijd gebruiken. Dus ga nu lekker 1 x in de week me borst en rug en schouders ligt trainen om het wel bij te houden. En dan de rest van de week lekker armen en benen trainen.

    Ik heb me vanmorgen gewogen en ben volgens mij wel weer wat aangekomen.

    Heb nog steeds dezelfde vet% en weeg nu 107,3kg in de ochtend na me plasje.

    Dus kwa gewicht loopt het niet meer zo erg snel. Ik kijk wel hoe het gaat de rest van de kuur.. Hou jullie in ieder geval op de hoogte.

    mzzl
    !Use my shit and feel the power!

    Comment


    • #47
      sterkte kerel

      kijk gewoon goed uit dat je niet blijvend geblesseert raakt

      Comment


      • #48
        Laatste update voor even:

        Ik heb vandaag woensdag me laatste spuit gezet. Helaas had ik nog maar 1 ampul sustanon liggen. Ik heb nog wel 30 pillen dianabol liggen dus die maak ik ook op en dan begin ik met me nakuur.

        Ik weeg nu zo ongeveer 109kg schoon aan de haak. Dus ben wel aangekomen.

        stats:

        1.93 lengte
        109 kg
        20% vet
        42,8cm Armen
        123 cm Bortsomvang

        Bench press 1 x 110kg

        Ik hou jullie verder gewoon op de hoogte, ik ga nu gewoon even naterel doortrainen zolang dat lukt. Ik wil voor de zomer een afval kuurtje gaan doen met winstrol en clen misschien maar genoeg tijd om erover na te denken.

        Nou bedankt voor jullie reactie's en info, als ik weer wat wil weten horen jullie het als eerste,

        mzzl
        !Use my shit and feel the power!

        Comment


        • #49
          waar blijven de foto's kerel

          Comment


          • #50
            en de jouwe dan

            Sponsored by:
            Inshapesupplements

            Comment


            • #51
              die zit

              de mijne komen zodra mijn bf onder de 10 is
              dan krijg je een before en after foto te zien

              Comment


              • #52
                Wordt idd weer héél even naturel trainen dan hè, als je voor de zomer nog een kuur wilt doen... Je moet nog nakuren en het is al mei.

                Wat jij wilt hoor maar als je wat verstandiger zou zijn zou je pas in 2006 weer over een kuur gaan denken. En in de tussentijd gewoon eens je lichaam echt de kans geven te herstellen...  

                Comment


                • #53


                  Succes met de rest van je kuur!

                  Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

                  Pain is temporary...pride is forever...

                  Comment


                  • #54
                    Bedankt,

                    de foto komt zodra ik een beetje vet kwijt ben. Ik ben aardig aangekomen met de kleine kuur maar eerst even droog trainen dan krijgen jullie tezien wat er onder de vet laag zit.

                    mzzl
                    !Use my shit and feel the power!

                    Comment


                    • #55
                      Ben benieuwd,kerel.

                      Comment


                      • #56


                        na al dat gekuur moet het er toch maar eens van komen he
                        Who's the Chef

                        Comment


                        • #57
                          Ja he, ben wel erg breed geworden volgens veel mensen. En de sportschooleigenaar vond het ook al zo raar dat ik zo snel groeide. Maar ja mijn pa komt er ook al 10 jaar ofzo dus hij trapt me niet zomaar weg. Dus kunnen het wel goed vinden met elkaar.

                          Nou ik zal van het weekend even een foto voor maken en over een maandje of 2 weer 1. En dan kijken wat er van me over is gebleven. Hoop nog meer, alleen dan spieren

                          Jullie zien de foto's wel verschijnen....

                          mzzl
                          !Use my shit and feel the power!

                          Comment


                          • #58


                            ben benieuwd kerel

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Achilles @ Mei. 11 2005,15:01)]die zit

                              de mijne komen zodra mijn bf onder de 10 is
                              dan krijg je een before en after foto te zien
                              Waar zit je nu op,bro?

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X