geen effect dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou gs heeft iets van 5markers in hun producten als je die weet zie je het meteen hoor.
    Maar voor een sommige is het idd lastig.

Comment

Hulde aan Hooligan. Hij verwoord precies wat ik dacht.

zoveel "vrienden van vrienden" aan de AS hier..

als je zelf geen flauw idee hebt waar je mee bezog bent ga dan alsjeblieft niet iemand anders begeleiden. Je speelt op deze manier met iemand zn gezondheid. En de the other way arounsmd dat ik ook vermoed dat je het zelf bent.

wees blij dat de diana niet werkt. Stop ermee of "laat ke vriendje stoppen" ga je inlezen. Ga bikkelhard trainen (samen) en zorg dat alles op orde is in je trainings lifestyle (en uiteraard die van je maatje) 100% optimaal is.kijk dan nog eens waar je staat en zet een fatsoenlijke kuur op met alles wat je dan weet.. en vraag vooraf de nodige hulp hier voor wat je nog niet weet.

dit slaat nergens op.. diana only..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Mijn eerste post in 2009 zegt natuurlijk niks over de kennis die ik op dit moment heb.

Net zo min dat er ook maar ergens te lezen is op dit forum over mijn ervaringen, de manier waarop "ik" train, welke trainingsmethode ik gebruik etc. etc. etc.

Als ik hier zo rond kijk op het forum worden vrijwel alle topics over AAS van mensen die jullie nog niet "kennen" op deze manier onder uit gehaald.
        Ik sta er juist voor open om er meer over te leren, zodat ik op een dag misschien iemand anders met de zelfde vragen/problemen kan helpen.

Toch bedankt of zo..

Comment

Je kan nu wel gepikeerd doen.. maar je speelt met medicijnen waar je geen weet van hebt.. je maatje blijkbaar ook niet.. Dianabol only is natuurlijk echt een belachelijke kuur ook als starterskuurtje. Je zegt dat je je maatje begeleid maar je hebt geen flauw idee waarmee. Als je hem werkelijk begeleid zou je je verdiept hebben in de middelen en niet halfbakken werk hebben geleverd en pas naar info gaan zoeken nadat hij begonnen was. Ik vind dat echt schandalig. Je speelt met iemands gezondheid. Jij begeleid hem toch? daar hoort de as ook bij. Hoe kan jij iemand begeleiden die op steroiden zit als je er zelf geen ervaring mee hebt? trainen op steroiden gelden soms iets andere regels voor dan naturel.. en jij hebt daar dus geen flauw benul van.. wat wil je die jongen nu bijbrengen dan?

Ik denk dat het een goed idee is om even open kaart te spelen wat er werkelijk aan de hand is.. ik denk dat weinig mensen hier het verhaaltje geloven dat je maatje deze middelen gebruikt. Ook ik denk dat je zelf aan deze middelen zit maar jezelf niet genoeg ingelezen hebt. Mocht je maatje echt vragen hebben, laat hem dan een account aanmaken. Iedereen heeft tegenwoordig internet. Kleine moeite.. gaat om zijn eigen gezondheid. er zijn hier een paar knappe koppen aanwezig die kunnen helpen dit tot een zo relatief veilig mogelijk einde te brengen en ook zeer bereid zijn om te helpen op wat voor manier dan ook. Maar jouw starterspost is echt een slap verhaal dat wankelt aan alle kanten. Dat moet je zelf ook zien.

Als jij deze jongen al zou moeten begeleiden met trainen en eten betekent dat, dat hij geen klote weet van het hele plaatje dat bij deze tak van sport komt kijken. AS moet dan helemaal GEEN optie zijn!

Nogmaals ik denk dat jij zelf hier aan begonnen bent. mocht dat zo zijn kom er gewoon open vooruit dan kunnen we tenminste echt advies geven. De eventuele keuze om te zeggen dat je maatje dit zou gebruiken is heus wel begrijpelijk met de reacties die je hier soms krijgt op AS topics maar dit zal je echt niet verder helpen.

Houw verder je gepikeerdheid alsjeblieft voor je en doe gewoon wat met de hulp en de info die je aangeboden wordt.

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
            Toch bedankt of zo..

Graag gedaan !

En wederom bedankt voor de complimenten stoere jongen

Comment

Ik zou willen dat ik zo, n vriend als begeleider had! !

Vanacht 01.00 u een topic starten welke dianabol momenteel betrouwbaar is.
              Echte vrienden!

En dan vind je het gek dat wij sarcastisch reageren .
              Last edited by rain; 20-09-2013, 09:24.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
                Mijn eerste post in 2009 zegt natuurlijk niks over de kennis die ik op dit moment heb.

Net zo min dat er ook maar ergens te lezen is op dit forum over mijn ervaringen, de manier waarop "ik" train, welke trainingsmethode ik gebruik etc. etc. etc.

Als ik hier zo rond kijk op het forum worden vrijwel alle topics over AAS van mensen die jullie nog niet "kennen" op deze manier onder uit gehaald.
                Ik sta er juist voor open om er meer over te leren, zodat ik op een dag misschien iemand anders met de zelfde vragen/problemen kan helpen.

Toch bedankt of zo..
                nee niet elk topic word onder uit gehaald. Helaas 9 van de 10 wel omdat mensen zonder zich te verdiepen in aas gelijk een kuur willen starten. Of erger nog ze weten niets van trainen en voeding en willen dan aan de aas beginnen.

vervolgens doen wij het allemaal fout omdat jij niet het antwoord krijgt wat je wil horen. Iedereen zijn mening hier is goed bedoeld, maar als diegene niet wil luisteren, jij in dit geval zullen de meeste hier wat harder en feller zijn. Aas is geen wondermiddel met alleen maar positieve kanten, het zijn zware geneesmiddelen die met verstand gebruikt dienen te worden. Doe je dit niet speel je met je eigen, of nog erger iemand anders zijn gezondheid.

als je er voor open staat om te leren, prima. Maar blijf dan nog een paar jaar van de aas af en gebruik die tijd om alles te weten te komen over aas wat er is. En ga zeker geen andere mensen helpen met halfbakken kennis!
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Nou meen ik toch echt dat ik je hebt gezegt hoe het te doen op pagina 2 in post 15... Waarop n ander nog zei: zo dus...
                  Maar om je helemaal van dienst te zijn in het bijstaan van je PT zijn. Zal ik je n stukje uitleggen over D-Bol..
                  Zeg straks niet weer dat er niets voor je is gedaan he?

Dianabol = Methandrostenolon
                  Methandrostenolon bevorderd nogal de eiwitsynthese, het verbetert glycogenolyse (herladen van glycogeen na de training) en stimuleert de spierkracht op een zeer snelle manier. Het minder nuttig voor atleten die deelnemen aan aërobe activiteiten omdat het ook de celrespiratie vermindert. Maar methandrostenolon manifesteert zich op een duidelijke manier: de vroegtijdige en snelle opbouw van spierkracht en spiermassa. Daarom word het vaak gebruikt van bij het begin van een kuur die verder voornamelijk injecteerbare middelen bevat zoals langwerkende testosteron-esters. Aangezien de effecten van dergelijke middelen de eerste 10-15 dagen nog niet volledig merkbaar zijn, word er methandrostenolon toegevoegd om voor onmiddellijke en zichtbare resultaten te zorgen. Het is enerzijds een nogal zwak androgeen, maar aan de andere kant sterk anabool. De effecten zijn grotendeels niet-AR gemedieerd, wat aangetoond werd door de eerder kleine invloed op het natuurlijke endocriene systeem en het feit dat het het rode bloedcel-gehalte in het bloed eerder laat afnemen dan toenemen. Dit betekent dat de gebruikers van Dianabol zich, vooral op korte termijn, minder zorgen moeten maken over het uitschakelen van de natuurlijke testosteronproductie, zoals vaak duidelijk het geval is bij zeer androgene stoffen. Dit effect is natuurlijk zeer afhankelijk van de dosering. Het is nog steeds een mild androgeen, wat inhoud dat aan hogere doseringen boven de 30mg dagelijks er androgene bijwerkingen kunnen optreden zoals acne en het verlies van hoofdhaar.

Zover zijn we bij?

Idioten dachten onder het mom hoe meer hoe beter gingen idiote hoeveelheden slikken van deze stof.
                  Maar bewezen is dat, er dan ook grote hoeveelheden werden uitgepist. Dus is het bij deze stof wenselijk als zijnde kickstart dat je het beter kunt slikken in kleinere hoeveelheden verdeeld over de dag (20mg/per keer)
                  De Methandrostenolon is heel effectief in hoeveelheden van 30 tot 40 mg/pd (Ja per dag)
                  Nu is het ook zo dat niet iedereen het zo moet verdelen, omdat als je kleine delen van deze stof naar binnen werkt je dan te maken hebt met de lever die telkens dezelfde hoeveelheid metaboleerd.

Dus gebruikers die alleen op deze stof draaien bij doseringen die liggen tussen de 30 en de 50mg/pd kunnen deze stof het beste in 1 keer naar binnen werken, en gebruikers die het stacken deze stof het beste kunnen verdelen over de dag (in 2 of zelfs 3 delen)

Het overgrote probleem met deze stof is dat het kortwerkend is en zeer snel, daardoor kun je het beste kort gebruik maken van deze stof, daar wil ik mee zeggen op zn hoogst 6 weken vanwege de zeer hoge hepatoxische effecten doordat het een oraal middel is en deze 17-alfa-geakyleerd is. De leverwaarde word al na zeer korte tijd verhoogd, wat het dus weer een behoorlijk gevaarlijke soort steroide maakt, wat bij zeer hoge doseringen de lever kan verzieken ofwel levercirrose of geelzucht oftewel je een levertumor kan bezorgen.
                  (kijk naar bv Arnold). Helaas verlaagt het ook de affiniteit van het geneesmiddel voor SHBG (sex-hormone binding globuline), een geslachtssteroïden bindend eiwit dat 98% van het vrije testosteron opneemt. Dit is testosteron die daarna niet meer gebruikt kan worden voor het opbouwen van spiermassa. Nutteloos dus!
                  Het middel zorgt er ook voor dat je kalium op gaat slaan waardoor je omzetting die je geniet van de stof ook door de oestrogeen meer natrium op gaat slaan.

Al met al is het n steroide die zeer snel is en grote gains in gewicht en kracht mogelijk maakt tijdens gebruik.
                  Maar na gebruik zal deze gain met 1 tot 2 weken geheel verdwenen zijn.
                  Dus is het vrijwel onbruikbaar als kuur only en word het beter gestackt in n spuitkuur met bv n testosteron en/of n Nandrolon omdat het anders n vrijwel nutteloos product is!!!!!!

Dit alles met het weten dat het een enorme omzetting heeft en het dus n gyno kan starten in zeer korte tijd.
                  Zeg ik: laat die teringzooi staan, en start een fatsoenlijke kuur die je gezondheid minder belast!
                  Of je moet het gebruiken als n kickstart op n bv 40mg verdeeld over de dag en dan zeker niet langer dan 4 weken.

Ben ik nu beter meewerkend dan op pagina 2?
                  just my 2cents

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Nou meen ik toch echt dat ik je hebt gezegt hoe het te doen op pagina 2 in post 15... Waarop n ander nog zei: zo dus...
                    Maar om je helemaal van dienst te zijn in het bijstaan van je PT zijn. Zal ik je n stukje uitleggen over D-Bol..

Methandrostenolon bevorderd nogal de eiwitsynthese, het verbetert glycogenolyse (herladen van glycogeen na de training) en stimuleert de spierkracht op een zeer snelle manier. Het minder nuttig voor atleten die deelnemen aan aërobe activiteiten omdat het ook de celrespiratie vermindert. Maar methandrostenolon manifesteert zich op een duidelijke manier: de vroegtijdige en snelle opbouw van spierkracht en spiermassa. Daarom word het vaak gebruikt van bij het begin van een kuur die verder voornamelijk injecteerbare middelen bevat zoals langwerkende testosteron-esters. Aangezien de effecten van dergelijke middelen de eerste 10-15 dagen nog niet volledig merkbaar zijn, word er methandrostenolon toegevoegd om voor onmiddellijke en zichtbare resultaten te zorgen. Het is enerzijds een nogal zwak androgeen, maar aan de andere kant sterk anabool. De effecten zijn grotendeels niet-AR gemedieerd, wat aangetoond werd door de eerder kleine invloed op het natuurlijke endocriene systeem en het feit dat het het rode bloedcel-gehalte in het bloed eerder laat afnemen dan toenemen. Dit betekent dat de gebruikers van Dianabol zich, vooral op korte termijn, minder zorgen moeten maken over het uitschakelen van de natuurlijke testosteronproductie, zoals vaak duidelijk het geval is bij zeer androgene stoffen. Dit effect is natuurlijk zeer afhankelijk van de dosering. Het is nog steeds een mild androgeen, wat inhoud dat aan hogere doseringen boven de 30mg dagelijks er androgene bijwerkingen kunnen optreden zoals acne en het verlies van hoofdhaar.

Zover zijn we bij?

Idioten dachten onder het mom hoe meer hoe beter gingen idiote hoeveelheden slikken van deze stof.
                    Maar bewezen is dat, er dan ook grote hoeveelheden werden uitgepist. Dus is het bij deze stof wenselijk als zijnde kickstart dat je het beter kunt slikken in kleinere hoeveelheden verdeeld over de dag (20mg/per keer)
                    De Methandrostenolon is heel effectief in hoeveelheden van 30 tot 40 mg/pd (Ja per dag)
                    Nu is het ook zo dat niet iedereen het zo moet verdelen, omdat als je kleine delen van deze stof naar binnen werkt je dan te maken hebt met de lever die telkens dezelfde hoeveelheid metaboleerd.

Dus gebruikers die alleen op deze stof draaien bij doseringen die liggen tussen de 30 en de 50mg/pd kunnen deze stof het beste in 1 keer naar binnen werken, en gebruikers die het stacken deze stof het beste kunnen verdelen over de dag (in 2 of zelfs 3 delen)

Het overgrote probleem met deze stof is dat het kortwerkend is en zeer snel, daardoor kun je het beste kort gebruik maken van deze stof, daar wil ik mee zeggen op zn hoogst 6 weken vanwege de zeer hoge hepatoxische effecten doordat het een oraal middel is en deze 17-alfa-geakyleerd is. De leverwaarde word al na zeer korte tijd verhoogd, wat het dus weer een behoorlijk gevaarlijke soort steroide maakt, wat bij zeer hoge doseringen de lever kan verzieken ofwel levercirrose of geelzucht oftewel je een levertumor kan bezorgen.
                    (kijk naar bv Arnold). Helaas verlaagt het ook de affiniteit van het geneesmiddel voor SHBG (sex-hormone binding globuline), een geslachtssteroïden bindend eiwit dat 98% van het vrije testosteron opneemt. Dit is testosteron die daarna niet meer gebruikt kan worden voor het opbouwen van spiermassa. Nutteloos dus!
                    Het middel zorgt er ook voor dat je kalium op gaat slaan waardoor je omzetting die je geniet van de stof ook door de oestrogeen meer natrium op gaat slaan.

Al met al is het n steroide die zeer snel is en grote gains in gewicht en kracht mogelijk maakt tijdens gebruik.
                    Dus is het vrijwel onbruikbaar als kuur only en word het beter gestackt in n spuitkuur met bv n testosteron en/of n Nandrolon omdat het anders n vrijwel nutteloos product is!!!!!!

Dit alles met het weten dat het een enorme omzetting heeft en het dus n gyno kan starten in zeer korte tijd.
                    Zeg ik: laat die teringzooi staan, en start een fatsoenlijke kuur die je gezondheid minder belast!
                    Of je moet het gebruiken als n kickstart op n bv 40mg verdeeld over de dag en dan zeker niet langer dan 4 weken.

just my 2cents

Knulletje

Jij bent 1 van de mensen die te goed is voor deze maatschappij !!

just my 2 cents

Comment

Knul en dyno zijn gek maar wel heel lief

Comment

Blijft mij ook verbazen hoeveel tijd en energie deze mannen bereid zijn om te steken in mensen die er behoorlijk met de pet naar gooien om ze toch op het juiste pad te krijgen. Hulde!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post

Zover zijn we bij?

just my 2cents
                          ik kan het niet beter verwoorden
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Jij heet ook geen knul..

Comment

Haha topper is het!!!
                              Een dag niet getraind...

Comment

Je weet, ik ben altijd bereid het neer te pennen, en het desnoods 100x uit te leggen.
                                Maar ik vind het altijd zo jammer dat het eigenlijk onnodig moet, daar deze onderwerpen op dit forum al zo vaak zijn besproken. (niet alleen dit, maar ook whey en creatine pfff)
                                Ieder lid weet na n weekje meelezen hier dat we een zoekfunctie hebben op de site, dus lijkt het mij n kleine moeite om deze te gebruiken.
                                Dan zeker als iemend zich uitgeeft als n PT, dan verwacht ik al helemaal dat je weet wat je leerling doet en dat je op hoogte bent van alle zaken.. Hoe kun je iemand in hemelsnaam begeleiden zonder kennis? Beetje link zo!
                                Maar dat buiten beschouwing gelaten, ik vind het jammer dat mensen die iets willen gaan doen, zich niet beter voorbereiden.. Met wat het dan ook is..

Ik ben all eens van plan geweest om alle soorten steroiden uit te gaan leggen en waarmee je deze het beste kunt stacken. Ook over hoe je alles kunt berekenen in welke mate je deze kunt gebruiken en dit zo veilig mogelijk en zo dat je er toch het beste en meeste profeit van hebt..
                                Dit wilde ik ook met alle soorten peps, groeihormonen en insuline gebruik en Sarms gaan doen.
                                Maar ben wel blij dat ik dat toch niet heb gedaan hoor. De drempel voor gebruik zou weg zijn, en elke beachboy zit dan aan de dope. Daarbij denk ik ook aan scholieren die n maatje groter willen zijn.
                                Het is wel jammer en erg, dat je niet eens fatsoenlijk je kennis kunt delen met je mede sporters.

Het enige wat je kunt doen is mensen beschermen tegen zichzelf.
                                En ik vind het prachtig dat de meeste leden met kennis van zaken dit ook doen. Samen sta je sterk.
                                En samen weet je alles....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X