nog ver weg hoor maar wou hem toch al met jullie delen.
En Rome is ook niet in 1dag gebouwd duss.
ben namelijk benieuwd naar de mening van ervaren boardmembers.
kuur februari 2006:
1tm8 test enth 350mg(om de 5dagen zetten)
1tm 8 tren enth 280mg(om de 5dagen zetten)
9tm12 anavar/winny 30mg(ligt aan budget)
Nakuur:
13 40mg nolva 50mg clomid
14 20mg nolva 50mg clomid
15 20mg nolva 50mg clomid
na de nakuur 100%zker tribules was me namelijk goed bevallen en mis ook clen voor de anti katabolische werking.
doel kuur:keihard worden.(cutten)
ben van plan om tot jan te bulken en dan langzaam calorieen inname te verlagen. tijdens de kuur is de planning om 3dagen low carb te doen en dan weer 1dag normaal carb en dan weer 3laag ect. De normaal carb dag langzaam omlaag brengen tot ook low carb en dan weer bij de nakuur weer opbouwen.
cardio:gaat vanaf week 1 met 1x nuchtere maag worden en dan elke week met 1x meer opvoeren tot 6x per week.tijdens nakuur elke week weer met 1x afvoeren tot stabiel houden op 2x per week.
ik zit nu op 87,5kg op 9% wil de kuur starten met 93a94kg op 12% en dan laten zakken zover mogelijk. deze kuur is niet bedoeld om 10kg aan gewicht te pakken maar enkele kg te pakken en vet kwijt te spelen en keihard te worden. grts
schiet me idee maar naar de kl*te ahah
En Rome is ook niet in 1dag gebouwd duss.
ben namelijk benieuwd naar de mening van ervaren boardmembers.
kuur februari 2006:
1tm8 test enth 350mg(om de 5dagen zetten)
1tm 8 tren enth 280mg(om de 5dagen zetten)
9tm12 anavar/winny 30mg(ligt aan budget)
Nakuur:
13 40mg nolva 50mg clomid
14 20mg nolva 50mg clomid
15 20mg nolva 50mg clomid
na de nakuur 100%zker tribules was me namelijk goed bevallen en mis ook clen voor de anti katabolische werking.
doel kuur:keihard worden.(cutten)
ben van plan om tot jan te bulken en dan langzaam calorieen inname te verlagen. tijdens de kuur is de planning om 3dagen low carb te doen en dan weer 1dag normaal carb en dan weer 3laag ect. De normaal carb dag langzaam omlaag brengen tot ook low carb en dan weer bij de nakuur weer opbouwen.
cardio:gaat vanaf week 1 met 1x nuchtere maag worden en dan elke week met 1x meer opvoeren tot 6x per week.tijdens nakuur elke week weer met 1x afvoeren tot stabiel houden op 2x per week.
ik zit nu op 87,5kg op 9% wil de kuur starten met 93a94kg op 12% en dan laten zakken zover mogelijk. deze kuur is niet bedoeld om 10kg aan gewicht te pakken maar enkele kg te pakken en vet kwijt te spelen en keihard te worden. grts
schiet me idee maar naar de kl*te ahah
Comment