Weer een kuur van d-men

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een kuur van d-men

Hey mensen van het goede leven,

Ik heb weer even een kuur in elkaar gezet:

Week 1 tot 8 Cytomel T3
    Week 1 tot 8 Winstrol-Ject
    Week 1 tot 5 Anavar
    Week 1 tot 2 Clenbuterol
    Week 5 tot 6 Clenbuterol

Ik neem de volgende merken:

Cytomel T3: Triomel Tablet
    Winstrol-Ject: G.G.
    Anavar: G.S.
    Clenbuterol: G.S.

Ik bouw de Cytomel T3 langzaam op. dag 1: 12,5mcg dag 2: 25mcg Dag 3: 37,5mcg Dag 4: 50mcg en zo opbouwen tot de 125mcg per dag. Dit neem ik 2 weken en dan bouw ik weer langzaam af. Dus steeds weer een halve pil eraf. En neem er nog voor de zekerheid nog 3 dagen een kwart pil per dag.

-Ik zet de Winstrol-Ject om de dag. Maandag - Woensdag - Vrijdag enzo enzo. Dit zet ik met een Insulinenaald in mijn bovenbeen. Maat insulinenaald is: 0,6 x 25mm x 2ml.

-Ik neem al 2 weken Anavar en neem er 30mg per dag van. Dus vanaf maandag hoef ik nog maar 5 weken. Ik neem dit verdeeld over 3 x per dag.

-Ik neem de Clenbuterol gewoon zoals mensen hiero zeiden, 2 weken op en 2 weken af. Ik neem hiervan 4 pillen per dag en verdeeld over 4 x per dag. Ik heb het wel eerst opgebouwd, ben begonnen met 1 pil woensdag / 2 pillen donderdag / 3 pillen vrijdag / 4 pillen zaterdag (morgen) en deze dosering hou ik aan.

-Ik neem er misschien nog 4 weken Trenbolone bij, maar ik wil alleen de Trenbolone van Golden Gear hebben. Ik wil de Trenbolone Enathate. Die hoef je maar 2 keer per week te zetten. Die kan ik gelijk met de Winstrol spuiten in me been.

Ik hou jullie op de hoogte,

mzzl

Stats 27 mei 2005

Vet% ?
    Kg 103
    1.93
    24 jaar

P.S. Testo heb je toch je zin, heb er lang over gedacht om toch een log bij te houden maar sch**t ik doe het gewoon.
    !Use my shit and feel the power!

Ik wens je suc6 gozer ik wist qal dat je een kuur ging doen eigenlijk

Comment

wat ga je eten op een dag?

Wat ga je periode na t3 stopzetting eten?

Vind zelf dat je te lang doorgaat met t-3/ te korte periode as gebruikt

Dr komt vanwege stoppen van t-3 gebruik natuurlijk een korte periode dat je endogene productie lager is vanwege onderdrukking. Neem aan dat je ondertussen ook blijft door cutten na stopzetting van t3. Dit zorgt er weer voor dat je endogene productie minder snel op gang komt.

Dus zou misschien handiger zijn om je AS gebruik met 2-3 wkn te verlengen om evt rebound te voorkomen.

Comment

was je al gestopt met je vorge geflopte kuur of zit je nog ik de na sleep er van???

Who's the Chef

Comment

@ XenoGear,

Hahahhahahh, jaja kan niet stil zitten. Ik zweer dat dit me laatste kuur is. Even lekker afvallen en dan de hele zomer lekker niets meer doen. Zometeen na de kuur even naar de dokter. Even bloed afnemen en laten testen op alles..

@ melkman,

Ik ga gewoon door met cutten. Ik kan eventueel wel de Winstrol-ject langer nemen. Dat ik dat eventueel 10 weken neem.

@ Been,

Ik was gestopt met me sustanon Deca kuur omdat ik last heb van mijn schouder. Maar nou ik bij de Manueelterpie loop blijkt het me rug te zijn. En na 3 x kraken is het al bijna weg, dus nog 4 a 5 weken trainen op een laag pitje en dan mag ik weer knallen. Dus totdan lekker rustig trainen en veel cardio.

Mzzl

Comment

Winnie depot moet je geen 10 weken nemen hoor,D.

6-8 weken is echt de max.

De rest ziet er wel okay uit al zullen sommigem je t3 dosering wat hoog vinden.

Zou het ook bij 100 mcg kunnen houden en kijken hoe dat gaat,bro.

Succes ermee.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]-Ik neem al 2 weken Anavar en neem er 30mg per dag van
              Hoe bevalt de anavar tot nu toe? Al wat ervan gemerkt?? Pomp...sterker???
              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
              Don't stimulate....Annihilate!!!
              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (rik @ Mei. 28 2005,08:41)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]-Ik neem al 2 weken Anavar en neem er 30mg per dag van
                Hoe bevalt de anavar tot nu toe? Al wat ervan gemerkt?? Pomp...sterker???
                Hey Rik,

Trainen gaat gewoon lekker. Ik pak nog steeds wat ik ook drukte met sustanon enzo. Dus kwa kracht ben ik niet ver gezakt. Gaat lekker dus...

@Testo,

Oke, dan nemen we Winstrol maar 8 weken. En dan nemen we de T3 op 100mcg per dag en kijken we wel verder. Dank je wel voor je goeie tips weer

Mzzl hou jullie op de hoogte,

Heb trouwens net Trenbolone Enanthate besteld en die wil ik er vanaf mandag bij nemen dus heeft hier iemand tips over....

Comment

ouwe junk veel suc6 en hoop dat deze kuur je wel brengt wat je hoopt.grts

Comment

Neem er gerust een leverbeschermer bij...
                    Legalon 70 of iets dergelijks.

Succes verder!

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Volgens mij is winny op waterbasis en tren op oliebasis, dan kan het dus niet in 1 spuit..

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Klopt.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Of de winny van g.s. moet op oliebasis zijn dan zou het kunnen..

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Tuurlijk is die winnie van GS niet op oliebasis,bro.

Bestaat helemaal niet.

Gewoon apart zetten dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X