Beste bodynet buffels,
Ik zit met een kuur dilemma, weet niet hoe ik verder moet.
Mijn kuur verleden is enkel een winstrol only, begin vorig jaar
ik zit momenteel in een kuur en de planning was
(alles van het UG lab met de stier)
1-12 test e 400 pw (1,6ml) lot. 43028
1-6 winstrol 40mg pd
6-14 proviron 50mg pd
15-16 nolva 20mg pd
ik zit nu in week 7 en sinds week 5/6 blijft mijn gewicht hangen, in de spiegel ziet het er ook niet beter uit
geen sides voor zo ver ik dat merk, ook bijna geen kracht toename en geen verhoogd libido.
ik heb mijn voeding al verhoogd, at op een gegeven moment ongeveer 4000kcal clean e300 k500 V90 maar begon vet aan te komen, dit is dus overdone.
Ben van 80 naar 88kilo (vp 17%) gegaan, ben de kuur net gestart na een natty bulk van 78k vp8% naar 86k vp16%? toen terug gecut naar 80k na 1 dag 80k meteen gestart met de kuur dus er zaten ook natty rebound gains bij.
-is de rek eruit en kan ik beter na 8 weken gaan stoppen?
-moet ik de laatste weken op 500 of 600 test e pw gaan?
-moet ik gewoon de 12 weken af maken op 400 test e?
-is het verstandig om in de laatste weken te zorgen dat mijn vp daalt?
misschien heb ik er te veel van verwacht.
ik denk zelf dat mijn receptoren vol zitten en dat ik beter na week 8 kan gaan stoppen
ik sta overal open voor, als het me gaat helpen wil ik zelfs een paar weken lage test zetten en er een zwaardere kuur aanplakken.
Alvast bedankt voor het lezen!
Ik zit met een kuur dilemma, weet niet hoe ik verder moet.
Mijn kuur verleden is enkel een winstrol only, begin vorig jaar
ik zit momenteel in een kuur en de planning was
(alles van het UG lab met de stier)
1-12 test e 400 pw (1,6ml) lot. 43028
1-6 winstrol 40mg pd
6-14 proviron 50mg pd
15-16 nolva 20mg pd
ik zit nu in week 7 en sinds week 5/6 blijft mijn gewicht hangen, in de spiegel ziet het er ook niet beter uit
geen sides voor zo ver ik dat merk, ook bijna geen kracht toename en geen verhoogd libido.
ik heb mijn voeding al verhoogd, at op een gegeven moment ongeveer 4000kcal clean e300 k500 V90 maar begon vet aan te komen, dit is dus overdone.
Ben van 80 naar 88kilo (vp 17%) gegaan, ben de kuur net gestart na een natty bulk van 78k vp8% naar 86k vp16%? toen terug gecut naar 80k na 1 dag 80k meteen gestart met de kuur dus er zaten ook natty rebound gains bij.
-is de rek eruit en kan ik beter na 8 weken gaan stoppen?
-moet ik de laatste weken op 500 of 600 test e pw gaan?
-moet ik gewoon de 12 weken af maken op 400 test e?
-is het verstandig om in de laatste weken te zorgen dat mijn vp daalt?
misschien heb ik er te veel van verwacht.
ik denk zelf dat mijn receptoren vol zitten en dat ik beter na week 8 kan gaan stoppen
ik sta overal open voor, als het me gaat helpen wil ik zelfs een paar weken lage test zetten en er een zwaardere kuur aanplakken.
Alvast bedankt voor het lezen!
Comment