Tetst e winny kuur dilemma, hoe verder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of je gear is fake.. Of je vreet niet genoeg bro verhoog je voeding en kijk eens of t Beter gaat.. Maar omdat je zegt geen kracht en libido toename denk ik dat het aan je gear ligt..

Comment

Ik dacht dat gs alles op orde had nu maar zr hrbben hrle slechte batches gehad.

Comment

Ik heb er een heel simpele verklaring voor.

In elke test of onderzoek die je lezen kunt die gedaan is door erkende onderzoekers kun je lezen dat, er zowel met sporters en met niet sporters word getest. Ze geven dan een bepaalde hoeveelheid testosteron per week, en testen met onderwatermetingen hoeveel vvm men is aangekomen.
        Nu is het zo, dat: de sporters het meeste in spiermassa aankomen tijdens de test met testosteron, maar ook de personen die niet sporten komen een knappe spiermassa aan in die weken.
        Testosteron is van nature al een spiermassa bouwer, en dus groeit de spiermassa ook als ze op hun reet blijven zitten op de bank voor de tv...

Wat concludeer je hieruit?
        Heel simpel, je hebt een hele dure injecteerbare olie gekocht waarin waarschijnlijk geen ene reet zit.
        Als jij helemaal geen droge spiermassa hebt opgebouwd in 7 weken maar alleen vet, is je gear dus poep!!!
        Oftewel ze hebben je geld uit je zak gehaald en daarvoor geen reet geleverd.

Comment

Originally posted by airmax View Post
          Beste bodynet buffels,

Ik zit met een kuur dilemma, weet niet hoe ik verder moet.

Mijn kuur verleden is enkel een winstrol only, begin vorig jaar

ik zit momenteel in een kuur en de planning was
          (alles van het UG lab met de stier)

1-12 test e 400 pw (1,6ml) lot. 43028
          1-6 winstrol 40mg pd
          6-14 proviron 50mg pd
          15-16 nolva 20mg pd

ik zit nu in week 7 en sinds week 5/6 blijft mijn gewicht hangen, in de spiegel ziet het er ook niet beter uit

geen sides voor zo ver ik dat merk, ook bijna geen kracht toename en geen verhoogd libido.

ik heb mijn voeding al verhoogd, at op een gegeven moment ongeveer 4000kcal clean e300 k500 V90 maar begon vet aan te komen, dit is dus overdone.

Ben van 80 naar 88kilo (vp 17%) gegaan, ben de kuur net gestart na een natty bulk van 78k vp8% naar 86k vp16%? toen terug gecut naar 80k na 1 dag 80k meteen gestart met de kuur dus er zaten ook natty rebound gains bij.

-is de rek eruit en kan ik beter na 8 weken gaan stoppen?
          -moet ik de laatste weken op 500 of 600 test e pw gaan?
          -moet ik gewoon de 12 weken af maken op 400 test e?
          -is het verstandig om in de laatste weken te zorgen dat mijn vp daalt?

misschien heb ik er te veel van verwacht.
          ik denk zelf dat mijn receptoren vol zitten en dat ik beter na week 8 kan gaan stoppen

ik sta overal open voor, als het me gaat helpen wil ik zelfs een paar weken lage test zetten en er een zwaardere kuur aanplakken.

Alvast bedankt voor het lezen!
          Ik heb hierboven al gereageerd over je spullen, dus daar heb ik het niet meer over.
          Zoals het hier staat in je gegevens ben je precies niets opgeschoten.

Maar wat moet je gaan doen?
          Je gaat niet verhogen met spul wat je niet vertrouwd, je weet immers helemaal niet wat er in zit.
          Dus stop je meteen ermee, zoals je zelf al merkt doet het toch geen reet. Dus kap met die troep.

Zie zo snel mogelijk goed spul te bekomen.
          Die zet je weer op 400mg/pw en start gewoon weer opnieuw met de testosteron.
          Niet met de winstrol, ook al vertrouw ik die ook voor geen reet gezien je no gains. Maar in dit geval en in verband met je lever neem je dat niet meer extra. Ook al was dat ook troep, je weet nooit wat het met de lever heeft gedaan.

Dus als jij 12 weken wilde kuren, dan start je gewoon weer met 12 weken testosteron zetten op 400mg/pw.
          Ga weer eten zoals je dat gewend bent, en ga niet overeten. Je hebt nu reserve genoeg aan vet aan je lichaam.
          Ga eten op behoefte, en kijk wat dat doet tijdens de nieuwe gear.
          Het is dan heel simpel, als je nieuwe gear goed is zal je vet gaan verbranden. Dan is het zaak dat je dat niet te snel eraf laat gaan en blijf je opletten wat er gebeurt met je lichaam.
          Op het moment dat het er snel afgaat, verhoog je de voeding iets tot het minder snel gaat.
          Zet je eiwitten hoog en hou je vetten iets lager dan nu het geval is.. Speel met de Kh en verlaag deze iets en let goed op hoe je jezelf voelt...

Verzadiging van je receptoren? Dat verhaal mag je in dit geval helemaal vergeten.
          Want hoe kunnen jouw receptoren totaal bezet raken met iets wat je niet hebt gehad?
          En in zo'n korte tijd met zo weinig gear? Onmogelijk!

Dus kruip weer achter de teken tafel en bereken je voeding voor de kuur....

Comment

Het staat hierboven al duidelijk uitgelegd maar ik ben inderdaad ook bang dat je genaaid bent met je gear.. Reset en weer vol goede moed beginnen!
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik vind dat wel heel misselijk trouwens hoor kloten met "medicijnen" is niet niks wat voor risicos je ermee loopt..walgelijk.

Comment

Persoonlijk zou ik niet direct verder gaan met 'echte' gear, maar eerst zorgen dat je vetpercentage lager wordt.
                Als jij denkt dat het 17% is, kan het net zo goed inmiddels richting de 20 % zijn en dat is hoog om te beginnen met kuren.

Maar dat is mijn mening.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Persoonlijk zou ik niet direct verder gaan met 'echte' gear, maar eerst zorgen dat je vetpercentage lager wordt.
                  Als jij denkt dat het 17% is, kan het net zo goed inmiddels richting de 20 % zijn en dat is hoog om te beginnen met kuren.

Maar dat is mijn mening.
                  Goed punt! Laat eens goed bepalen hoe hoog je VP is.
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Conclusie

gear is niet goed, ik heb 7 prikken gezet, ga morgen niet de 8ste zetten.

Vp is te hoog om direct verder te gaan met andere gear.
                    Ik ben dus gestopt met alles en ga verder als ik rond mijn vp rond de 10% zit.

Maar nu de vraag, nakuur?
                    ik heb het gevoel dat de winstrol ook niet helemaal goed was en heb een sinds eind vorige week ook een klein dipje. ( maar heb dus praktisch geen krachtgains gehad)

Is is het verstandig een week of 2 Nolva te nemen en dan op 10mg per dag?
                    Last edited by airmax; 05-04-2014, 16:46.
                    Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

Hier komt 1 van mijn eerste kuur opmerkingen. Als ik het goed gelezen heb is 10 mg nolva te weinig en zou ik het op 20 mg doseren. Correct me if i'm wrong.

Comment

Als je gewoon olie hebt gespoten is nakuur ook onIn likkt mij.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Als je gewoon olie hebt gespoten is nakuur ook onIn likkt mij.
                          Maar is het puur olie of is het ondergedoseerd,dat is wel een verschil natuurlijk.
                          En ondergedoseerd icm een matig voedingsschema zoals ts(sorry,dat vermoeden heb ik als ik je post lees,want anders kom je niet alleen maar vet aan)geeft ook slechte resultaten,maar dan heb je nog wel een -lichte-nakuur nodig toch?
                          Last edited by rain; 05-04-2014, 18:53.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja wellicht wel ik zou zelf zoals knul zei goede gear halen doorknallen dan nakuren.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ja wellicht wel ik zou zelf zoals knul zei goede gear halen doorknallen dan nakuren.
                              Jullie hebben daar veel meer verstand van, maar met een vetpercentage van 20(?)%, zal die kuur ook flink tegen kunnen vallen.

Zoals ik ook al eerder zei, denk ik dat er aan zijn voeding zeker nog wat te verbeteren valt voordat hij een andere kuur begint.
                              Last edited by rain; 05-04-2014, 19:42.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb je wellicht gelijk in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X