AAS advies, Wat te doen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AAS advies, Wat te doen ?

    Hallo,

    Een aantal maanden geleden begon ik met een kuurtje stanozolol (winstrol) 45mg per dag. ongeveer 5 weken.
    Ik heb erna geen nakuur gebruikt.

    Nu een aantal maanden later (2-3) ben ik begonnen met methandrostenolone (dianabol ) 45mg per dag. nu 3 weken.
    Omdat ik de informatie die ik kreeg voor lief heb genomen heb ik niet stil gestaan bij de side-effects e.d. Een pilletje kon in mijn ogen niet zoveel kwaad... Dat even terzijde.

    Ik wil per direct stoppen met de kuur omdat ik het idee heb dat ik last heb van de gynecomastie.
    Het is bijna niet te zien en ook doen ze geen pijn o.i.d. maar als ik goed kijk zie ik wel verschil (een soort streepje erover)

    Nu wil ik morgen beginnen aan nolvadex om de resulaten te behouden en alles weer op een rijtje te krijgen.
    Mijn vraag is nu, is dit voldoende om alles weer recht te trekken en te zorgen dat ik "normaal blijf" zonder dat ik over een aantal maanden alsnog last krijg van gynecomastie..
    of is het beter om een middel te gebruiken als Aromasin om het volledig te blokkeren ??

    Ik ben benieuwd naar evt ervaringen en adviezen, ik hoop op een serieus antwoord.

    Alvast bedankt !

    Gr Robbert

  • #2
    Heb je schijf achter de tepel?

    Eerst nolva doen. 10 mg per dag en ff aankijken.

    Niet direct met een olifant een mug doodslaan
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

    Comment


    • #3
      Hoe lang gestopt al met dboll >? kans is groot dat het blijvend is helaas... hele denk wijzen hoe je er over praat is helemaal top man

      Denk toch eens na en lees je eerst eens in voordat je maar een pilletjes neem... neem toch geen geen rattegif is ook maar paar korreltjes....
      Een dag niet getraind...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ruhl View Post
        Heb je schijf achter de tepel?

        Eerst nolva doen. 10 mg per dag en ff aankijken.

        Niet direct met een olifant een mug doodslaan
        Ik voel niks raars... geen schijf o.i.d. gelukkig maar, maar wil er wel optijd bij zijn.
        Ga morgen beginnen met nolvadex 10mg per dag idd ! Top, thanks voor het meedenken, stelt me iig gerust haha

        Gr Robbert

        Comment


        • #5
          Originally posted by frankey View Post
          Hoe lang gestopt al met dboll >? kans is groot dat het blijvend is helaas... hele denk wijzen hoe je er over praat is helemaal top man

          Denk toch eens na en lees je eerst eens in voordat je maar een pilletjes neem... neem toch geen geen rattegif is ook maar paar korreltjes....
          Ik ben vandaag gestopt met dianabol en heb het drie weken gebruikt a 45mg per dag.
          En idd, te goed van vertrouwen geweest, anderen doen het ook dus dan zal het geen kwaad kunnen, niet zo slim idd.

          Comment


          • #6
            Waarom plaats je nu dan weer een vraag mbt winstrol en d-boll of het echt of nep is?
            Ga je gewoon weer lekker verder met tabs?

            Dat zou je 3e tabs only kuurtje zijn in een paar maanden, ik zie de logica hier niet van in.
            En zeker geen winstrol en d-boll tegelijk.
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • #7
              Dbol samen met oxy heeft wel goede synergie
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ruhl View Post
                Dbol samen met oxy heeft wel goede synergie
                3 tabs kuurtjes in een half jaar valt ook wel mee he.
                Alles voor een goede synergie.

                Laat de zomer maar beginnen!
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rainman View Post
                  3 tabs kuurtjes in een half jaar valt ook wel mee he.
                  Alles voor een goede synergie.

                  Laat de zomer maar beginnen!
                  Dit houd je toch niet tegen.

                  ff er goed bij staan voor de zomer
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

                  Comment


                  • #10
                    Zou er nog wat tabjes halotestin bijslikken.. Misschien is dat ook wel te doen bij Oxy/D-Bol.

                    Moet je wel kampioen lever uitschijten worden, en dat zonder testikels maar wel n gyno. Doe je toch leuk mee.

                    Comment


                    • #11
                      Ja gaat goed hier, heb nog wel wat para tabs liggen voor hem
                      Een dag niet getraind...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Robbert_89 View Post
                        Ik wil per direct stoppen met de kuur omdat ik het idee heb dat ik last heb van de gynecomastie.
                        Het is bijna niet te zien en ook doen ze geen pijn o.i.d. maar als ik goed kijk zie ik wel verschil (een soort streepje erover)
                        Met een "soort streepje" denk ik eerder aan striae.

                        Nu wil ik morgen beginnen aan nolvadex om de resulaten te behouden en alles weer op een rijtje te krijgen.
                        Mijn vraag is nu, is dit voldoende om alles weer recht te trekken en te zorgen dat ik "normaal blijf" zonder dat ik over een aantal maanden alsnog last krijg van gynecomastie..
                        Zowiezo zijn resulaten niet te behouden, en er valt ook niet te zeggen over wat er binnen paar maand kan gebeuren.

                        of is het beter om een middel te gebruiken als Aromasin om het volledig te blokkeren ??
                        Aromasin "blokkeert niet volledig", en ik zie niet direct in hoe het mechanisme erachter beter werkt dan Nolvadex.
                        the one and only tabata overlord

                        Comment


                        • #13
                          Ik blijf het maar zeggen de laatste tijd, er komen zo veel belachelijke kuurtjes en vragen hierover voorbij...

                          Maar goed, kappen met die onzin en 2 weekjes nolva op 20 mg. En nooit en te nimmer ga jij nog iets gebruiken!!
                          Last edited by generation_iron; 06-05-2014, 11:18.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by generation_iron View Post
                            Ik blijf het maar zeggen de laatste tijd, er komen zo veel belachelijke kuurtjes en vragen hierover voorbij...

                            Maar goed, kappen met die onzin en 2 weekjes nolva op 20 mg. En nooit en te nimmer ga jij nog iets gebruiken!!
                            Te laat GI,… ts heeft alweer een nieuwe discussie geopend 'echt of nep'.
                            Het wordt nu stanozolol met dianabol.
                            DIVIDE ET IMPERA

                            Comment


                            • #15
                              wat een faalhaas, achja.. het is niet mijn lichaam

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X