Beste Mensen,
Begonnen met een kuur Test Only, heb mijn streefpercentage gehaald qua vet alvorens ik aan een kuur wilde beginnen.
Stats: Man-183cm-93.2KG- VP 10.2%.
Begonnen met:
Week 1-3 TEST PROP 100mg EOD
Week 1-10 TEST E 500mg EW (2 keer zetten in de week)
Week 1-10 HCG 1000iu EW (3 keer zetten)
Week 12-14 Nolvadex 20mg ED
Dit is mijn eerste kuur.
Ik probeer mijn gf nog wat foto's te laten maken dit weekend zodat we een begin/midden/eind hebben. Verder is mijn bedoeling om eenmaal in de week een update weer te geven.
Zaterdagaaf voor het eerst gezet, 1ml PROP Rechts(been) en1 ml TEST E Links.
Nu kijken wat het me gaat brengen en mijn eiwitten langzaam ophogen (zit al op 280gr).
Reacties en kritisch zijn mag altijd zeker als ik de foto's upload. Hoor graag van (kenners) waar ik achter loop en waar ik meer de nadruk moet leggen.
Laterzz
Begonnen met een kuur Test Only, heb mijn streefpercentage gehaald qua vet alvorens ik aan een kuur wilde beginnen.
Stats: Man-183cm-93.2KG- VP 10.2%.
Begonnen met:
Week 1-3 TEST PROP 100mg EOD
Week 1-10 TEST E 500mg EW (2 keer zetten in de week)
Week 1-10 HCG 1000iu EW (3 keer zetten)
Week 12-14 Nolvadex 20mg ED
Dit is mijn eerste kuur.
Ik probeer mijn gf nog wat foto's te laten maken dit weekend zodat we een begin/midden/eind hebben. Verder is mijn bedoeling om eenmaal in de week een update weer te geven.
Zaterdagaaf voor het eerst gezet, 1ml PROP Rechts(been) en1 ml TEST E Links.
Nu kijken wat het me gaat brengen en mijn eiwitten langzaam ophogen (zit al op 280gr).
Reacties en kritisch zijn mag altijd zeker als ik de foto's upload. Hoor graag van (kenners) waar ik achter loop en waar ik meer de nadruk moet leggen.
Laterzz
Comment