Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (banaan @ Jun. 23 2005,08:08)]@Been lengte 1.85. Ik hoop op 130kg maar als ik reeel ben hoop ik op een kilo of 5, verwacht niet dat mijn BF daalt want ik ga niet cutten. Er wordt gezegd dat tren vet zou verbranden maar daar heb ik eigenlijk niks over kunnen vinden.
Maar eens een update. Vandaag gewogen op 112kg en een beetje. Gaat lekker dus. Begin al weer goed sterk te worden.
Stop wel met prop daar kan mijn lichaam echt niet tegen. Zitten schijven zo groot als frisbees in mijn bil, kan niet echt prettig zitten. Stop met prop en ga verder met een hogere dosis test enanthate. Dit zal dan voor 5 weken zijn.
Ik hoop er nog een kilootje of drie bij te pakken. Moet wel lukken denk ik.
Greetz....
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (banaan @ Jul. 21 2005,21:09)]Maar eens een update. Vandaag gewogen op 112kg en een beetje. Gaat lekker dus. Begin al weer goed sterk te worden.
Stop wel met prop daar kan mijn lichaam echt niet tegen. Zitten schijven zo groot als frisbees in mijn bil, kan niet echt prettig zitten. Stop met prop en ga verder met een hogere dosis test enanthate. Dit zal dan voor 5 weken zijn.
Ik hoop er nog een kilootje of drie bij te pakken. Moet wel lukken denk ik.
Greetz....
Gaat erg goed gozer.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Vocht vind ik reuze meevallen eigenlijk. Mensen zeggen wel dat ik weer een beetje een dikke kop heb gekregen maar ik heb zeker niet die zwemband vocht om mijn middel net als ik altijd bij dboll heb. Zal uiteraard wel vocht bijzitten natuurlijk 6 kilo puur spier is nogal wat. Na de kuur weet je eigenlijk pas hoeveel vocht je vast hebt gehouden. We gaan voor de 115kg. Verder heb ik dit keer nul acne terwijl ik dat normaal tijdens de kuur toch wel heb. Hoe dit kan weet ik niet heb namelijk deze hoeveelheid test nooit gebruikt. Altijd minder.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment