Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Symmetrie nee voelde de tren niet inkicken merkte eigenlijk geen verschil ten opzichte van deca (kwa gevoel in je lijf dan). Alleen dat de spieren wat harder werden plus wat meer zichtbare aders. De zogenaamde fina cough heb ik ook niet gehad. Anders zou je het misschien eens zelf moeten proberen?
Dboll zou ik kunnen vervangen door oxy maar vind ik een erg zwaar middel waar ik niet veel positieve dingen over hoor of lees. Iedereen bij ons op de sportschool die oxy gebruikte is vroegtijdig gestopt door allerlei kwalen zoals druk op de borst en zwaar acne. Ook schijnen de gains net zo snel te verdwijnen als te komen maar in geval van frontload is dit misschien niet zo erg omdat de test na 3 weken optimaal werkt.
Sportarts kan nooit kwaad kost wel wat maar je weet wel waar je aan toe bent. Vind het ook erg intressant wat ze allemaal aan je bloed kunnen zien bijvoorbeeld of je hard genoeg traint of overtraint kunnen ze aan bepaalde waardes zien. Verder maakt hij ook altijd een hartfilmpje en test de rek van je spieren.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Zo ben klaar met nakuur en weeg nog 108 a 109 kg vet percentage blijft hetzelfde. Iets gewicht kwijt geraakt maar neem aan dat dat vocht was. Kracht blijft lekker zitten en trainen gaat vooralsnog goed alleen de pomp is wat minder.
P.s. heb over een week een medische keuring voor soort van pensioen. Weet iemand waar ze allemaal op testen toevallig? Heb deze een paar jaar geleden ook gehad voor mijn hypotheek maar wat testen ze met die bloedtest (lever waardes en nierfuncties ook?). Krijg deze test omdat ze vinden dat ik te zwaar ben voor mijn lengte en heb daar zelfs over gelogen 1.87 bij 100kg. Dit is toch niet te hoog?
Ben nu 6 weken klaar en ga nu niks meer verliezen. Ben er van overtuigd dat de terugval na een kuur voornamelijk vocht is wat wegtrekt tenminste dat doe ik mezelf geloven dan .
@Been ik doe mijn best trainen gaat in ieder geval nog erg lekker, kracht blijft goed zitten.
Afgelopen vrijdag keuring gehad. Bloeddruk was iets hoog 140/90. Verder alles goed moet alleen naar de verzekeringsmaatschappij bellen voor de bloedresultaten. Werd ook getest op lever en nier functies (kunnen we gelijk zien of de tren echt zo schadelijk is voor de nieren). Ben benieuwd.
Greetz.....
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment