Klein kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb echt geen problemen met de clen ook niet tijdens de cardio. Maar ik gebruik ook absoluut niet die van g.s. die vind ik verschrikkelijk, meer bijwerkingen dan effect.
    Zou gewoon die van ventolase eens proberen snipke, die van g.s. is echt troep..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Achilles @ Jul. 10 2005,12:51)]welke clen had je sym?
      Spaanse Spiropent.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik had gs maar aangezien ik geen vergelijk materiaal heb kan ik niet zeggen dat het beter kan. Wel merkte ik in het begin al trillingen en af en toe smorgens hoofdpijn

Comment

Tikkie lager doseren dan,Achilles...

Clen is clen alleen die van GS is wat overgedoseert dus je hebt er maar heel weinig van nodig.

Ga maar aan de spiropent en je moet er heel wat meer slikken om zelfde effect te bereiken.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Testo @ Jul. 10 2005,20:20)]Tikkie lager doseren dan,Achilles...

Clen is clen alleen die van GS is wat overgedoseert dus je hebt er maar heel weinig van nodig.

Ga maar aan de spiropent en je moet er heel wat meer slikken om zelfde effect te bereiken.
            klopt kerel
            dat had ik ook gedaan en het was meteen weg

Comment

Men zegt dat bij een regime van clen, men altijd een anabool moet pakken om het catabole effect van clen tegen te gaan.

Clen verbrandt vet, maar gaat na een tijdje ook je spieren 'aantasten'... Alle studies die wijzen dat Clen ook anabool is, zijn gebaseerd op de effecten van clen bij runderen... En daar zou het blijkbaar effectief een anabole werking hebben. Bij mensen zou dit evenwel niet het geval zijn, omdat wij andere receptoren hebben in onze spieren dan bij runderen het geval is... Voor zover mijn opzoekwerk me in het verleden info heeft opgeleverd...

In ieder geval Clen helpt echt goed bij vetverbranding, maar ja sides...En wat betreft schildklier. één schildklierwaarde  mezelf ligt tegen de bovenste normale grenswaarde aan. Of dat te maken heeft met vroeger clengebruik weet ik niet, maar ik ga het risico niet lopen om de boel op te blazen...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Jul. 10 2005,13:20)]Ik heb echt geen problemen met de clen ook niet tijdens de cardio. Maar ik gebruik ook absoluut niet die van g.s. die vind ik verschrikkelijk, meer bijwerkingen dan effect.
                Zou gewoon die van ventolase eens proberen snipke, die van g.s. is echt troep..

Grtz..
                He Harold,die van Ventolase is dat die Ventipulmin,flesje met doseringspompje,dus die siroopachtige eigenlijk?
                Zoja,hoe doseer je dan?

Jeof
                If you wanna get big...
                You've got to eat like a pig!

Comment

Nee ventolase is de vervanger van spiropent die naar mijn weten niet meer gemaakt word.
                  Als ik 8 van die dingen neem heb ik nog niet de bijwerkingen als 1 van g.s. Maar dit is per persoon verschillend natuurlijk.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Achilles @ Jul. 11 2005,08:16)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Testo @ Jul. 10 2005,20:20)]Tikkie lager doseren dan,Achilles...

klopt kerel
                    dat had ik ook gedaan en het was meteen weg
                    Klasse,bro.

Comment

ik heb ook eerst spiropent gebruikt en had niks van sides efffect,maar van die clen van gs trilde ik heel de dag als een rietje.

Grtz
                      stil growing

Comment

Lager doseren zegt heer Testo snipke

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Jul. 11 2005,21:15)]ik heb ook eerst spiropent gebruikt en had niks van sides efffect,maar van die clen van gs trilde ik heel de dag als een rietje.

Grtz
                          Hoeveel tabs nam je per dag?

Achilles....

Comment

Hoe gaan de trainingen snipke?

Comment

ik nam 3 tabs, allemaal s morgens, trainingen gaan lekker, heb vandaag borst en biceps gedaan en was lekker. Bovenlichaam komen de aders op de schouders al serieus door,maar die verdomde buik gaat niet echt weg.

Ik ga nu met de clen 2 dagen op en 2dagen af proberen, en zien dat mijn maag er tegen kan

Grtz
                              stil growing

Comment

3 tabs in 1 keer lijkt me ook niet echt verstandig,Snip.

Ik zou het gewoon verdelen over de dag zodat je maag niet alles in één keer hoeft te verwerken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X