Kuurlog 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wil mijn dieet posten, maar aangezien die lijst helemaal volstaat met foto's lukt het niet.. iemand enig idee hoe je die foto's en alles uit dat scherm verwijderd?

Comment

Flinke kuur voor een net 18 jarige
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by BacoChris View Post
        Thanks vriend!! Gaat zeker goed komen, gemotiveerd tot de top. Gisteren weer begonnen met bulken. 4800kcal, gisteren en vandaag niet volgens dieet nog omdat ik gister dieet heb gemaakt en vandaag hele dag moet werken en dus geen rijst en kip kan maken. Maar ik post als ik op pc kan zometeen snel even mijn dieet. Verder natuurlijk gewoon schoon eten natuurlijk gisteren en vandaag. Wel extreem honger, eerst 2/3 weekjes gecut op 3500kcal pff voortaan rustig naar beneden werken , want honger als dr malle niks voor mij. Bulken is meer mijn ding haha.

Lol ik bulk op dit moment op 3200-3500

Comment

Waarom nu al op de kort werkend gaan?
          Een dag niet getraind...

Comment

na ff klooien (20 minuten)
            heb ik het gevonden en je uploads allemaal gewist =)

nu kan je weer uploaden,
            tip : doe foto's via tinypic en shit scheelt hier ruimte

Comment

Haha je bulkt op 3200-3500, pff ik was honger aan het lijden gek... Niet best. 4500kcal ongeveer zal hem morgen postem. Thanks protasius, foto's upload ik toch niet meer dus alleen dieet. Kuur is nu eerste 4 weken de rest kan nog aangepast worden ivm met wat mn moeder nu precies wilt allemaal. Wil sowieso paar weken lage dosis doen zodat de klap nier hard wordt. Maar is indd best zware kuur. Ik doe npp omdat ik even wil bulken maar niet met deca , wil maar paar weekjes. Maar waarom 'nu al op de kortwerkend gaan' ? Kan dat dan pas na meer kuren met lange esters vind je ? En ben ondertussen over 3.5 maand alweer 19 hoor. Dus niet net 18

Comment

Het is denk ik meer dat je het voor jezelf moeilijk maakt terwijl mss een simpel.test tren kuurtje je hetzelfde effect geefr

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  Het is denk ik meer dat je het voor jezelf moeilijk maakt terwijl mss een simpel.test tren kuurtje je hetzelfde effect geefr
                  Zo moelijk is mn kuur toch niet? Test e npp 4 weken en test e tren e mast e voor 8 weken met kickstart tren a ? Maar zit dus even te denken wanneer ik die kuur t beste kan pakken dat is het meer

Comment

Dit is mijn dieet op het moment en zo zal ik ook mijn kuur in gaan. IK wil niet teveel vet en vocht aankomen dus beperk mijn kcal. Als ik denk meer nodig te hebben, verhoog ik vanzelfsprekend wel. Dat onderste vakje is allemaal rondom mijn training, op niet trainingsdagen nuttig ik dit dus niet. Misschien alleen de eiwit shake bij 1 van de maaltijden met maar 33 gram eiwitten. Verder heb ik veel eiwit shakes toegevoegd ik weet het, maar wil liever zeker zijn dat ik genoeg eiwitten binnen krijg. Zoals jullie weten ga ik erg goed op hoog in eiwitten. Ik ga deze test npp kuur minimaal 4 weken doen, als dit bevalt doe ik er nog 1/2 weken bij. dan zet ik een bridge van 4 weken (alweer) en dan doe ik:

week 1-6 test e 250mg ew
                    week 1-6 tren e 200mg eod
                    week 5-10 mast e 600mg ew
                    week 7-10 test p 40mg eod
                    week 7-10 tren a 100mg ed (eerst op 80mg ed kijken hoe het gaat)

dan 8 weken 250mg test dan ga ik een week op vakantie en dan een ultieme dikke nakuur erin gooien voor zolang nodig is met alles wat nodig is.

en nog vraagje aangezien de test (waar ik me geen zorgen over maak) en de tren natuurlijk 2 weken langer doorlopen na de laatste prik. is het dan wel verstandig meteen korte esters erachteraan te zetten? vooral de tren. wil niet op 1400mg tren voor 2 weken zitten ook niet goed voor mijn bloedwaardes neem ik aan? iemand goede tip? alvastt bedaaankkktt !!
                    Attached Files

Comment

Gozer ,

hou he simpel.
                      die NPP eruit als je echt een eiwit spaarder wil neem dan Bold of deca ik vind het zelf overbodig met de middele die je al hebt.
                      Test is test /Tren is Tren.

Indien je het nodig vind kick start met Test prop weken.
                      week 1 tot 10 Test E 250mg EW
                      Week 1 tot 10 Tren E 200mg EOD
                      week 5 tot 10 Mast P 100mg.
                      en je HCG natuurlijk.
                      Last edited by imation; 12-03-2015, 13:35.

Comment

Precies doel helemaal niet op je leeftijd...je prikt je een ongeluk en je wilt voorlopig geen wedstrijden. Pak dan lang werkend. Plus het is goedkoper en werkt het zelfde voor jou doelen voorlopig.
                        Een dag niet getraind...

Comment

Npp is al besteld, maar ik wil eerst even mooi goed bulken en even proberen wat het is. Elke dag prikken maakt me niet uit ! En gewoon even kijken wat npp is en doet. Kan er zo mee stoppen en ga sws na npp 4 weken weer bridge en dan test tren indd, geen korte esters? Gewoon 10 weken lange houden? Dan de tren aankicken met tren a ofzo? Doe liever geen orals en test wil ik laag houden bij deze tren kuur dus deze met test p aankicken vind ik niks. Gewoon 10/20 dagen 100mg per dag zetten tren a om de tren e aan te kicken?

en imation je zegt 100mg mast, is dat ed bedoel je?

Comment

Kerel dan bewaar je dat voor je volgende kuur! die 4 weken npp gaat je niet veel brengen man. je heb al een zwaare kuur voor je leeftijd.

gewoon 10 weken doen zoals ik beschreven . de Mast om de dag chris .
                            Je kan de test prop vervangen voor de tren ace en die als kickstart doen.

Comment

Originally posted by imation View Post
                              Kerel dan bewaar je dat voor je volgende kuur! die 4 weken npp gaat je niet veel brengen man. je heb al een zwaare kuur voor je leeftijd.

gewoon 10 weken doen zoals ik beschreven . de Mast om de dag chris .
                              Je kan de test prop vervangen voor de tren ace en die als kickstart doen.
                              Dit word zijn laatste kuur voor de aankomende jaren.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                                Dit word zijn laatste kuur voor de aankomende jaren.
                                ohja, even de datum checken tot wanneer je het kan gebruiken .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X