Kuurlog 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iron Mind View Post
    Over domme opmerkingen gesproken.
    Rain niet iedereen zit op jou vader figuur rol op het forum te wachten
    Klopt.
    Maar ook niet iedereen op jouw# dedicated# lifting# life #experience !
    Jammer dat je het persoonlijk gaat maken nu.
    Als je mijn 1e reactie leest, zeg ik alleen dat ik het verstandig vind van zijn ouders.
    Dat ik er verder op in ga, is n.a.v de reacties van jou en Rickbeen.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by kedamn View Post
      @Irondmind

Ik snap dat je 1 leven hebt en dat je hem wil leven zoals jij dat wil. Dit is een gevalletje anders, zoals meneer regen aangeeft heeft dit niet alleen impact op chris zelf maar ook zijn familie als er iets misgaat. Het is een balans vinden tussen wat jij wil en rekening houden met je "loved ones".
      Snap ik, maar moeten wij dan de mensen zijn die dat gaan bepalen voor Baco? Laat hem dat lekker zelf doen met zijn naasten. En btw zijn roid gebruik op deze leeftijd is al uitgebreid eerder besproken, toch?
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by rain View Post
        Klopt.
        Maar ook niet iedereen op jouw# dedicated# lifting# life #experience !
        Jammer dat je het persoonlijk gaat maken nu.
        Als je mijn 1e reactie leest, zeg ik alleen dat ik het verstandig vind van zijn ouders.
        Dat ik er verder op in ga, is n.a.v de reacties van jou en Rickbeen.
        Je begon zelf, moraal ridder. Je draait het nu om.
        "Straight outta gym"

Comment

Snap ik, maar moeten wij dan de mensen zijn die dat gaan bepalen voor Baco? Laat hem dat lekker zelf doen met zijn naasten. En btw zijn roid gebruik op deze leeftijd is al uitgebreid eerder besproken, toch?
          Natuurlijk niet het is meer advies. Wat hij daarmee wilt doen mag hij zelf weten.

Comment

Hij maakt weliswaar die keuze, maar is hij wel in staat om die keuze te maken? Om het even in extremen te trekken: je kunt een 2-jarige ook een mes geven en hem zichzelf daarmee laten snijden. Dan heeft hij daar immers zelf voor gekozen. Maar je kunt ook beargumenteren dat de ouders dat niet toe moeten staan en dat mes af zouden moeten pakken.
            Nou is dit een extreem voorbeeld en Chris snapt heus wel iets meer van aas dan die 2-jarige van messen, maar het punt dat iemand niet volwassen genoeg is om een bepaalde keuze te maken, blijft staan. Dat is althans mijn zienswijze.
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Je mag je ouders op je blote knietjes danken jongen
              Mee eens. Het zou je kind maar zijn, inderdaad.

Hij is dan wel 18 jaar oud maar probeer je maar eens voor te stellen hoe het is als je eigen kind dat spul in zijn lichaam spuit. Het is altijd makkelijker als het om iemand anders gaat, maar als het je eigen zoon is dan piep je wel anders. Zelfs als het je 27 jarige zoon is kan ik me voorstellen dat je wel je bedenkingen hebt. Laat staan als hij nog maar 18 is, nauwelijks volwassen. Dus ik snap die ouders best.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Hij maakt weliswaar die keuze, maar is hij wel in staat om die keuze te maken? Om het even in extremen te trekken: je kunt een 2-jarige ook een mes geven en hem zichzelf daarmee laten snijden. Dan heeft hij daar immers zelf voor gekozen. Maar je kunt ook beargumenteren dat de ouders dat niet toe moeten staan en dat mes af zouden moeten pakken.
                Nou is dit een extreem voorbeeld en Chris snapt heus wel iets meer van aas dan die 2-jarige van messen, maar het punt dat iemand niet volwassen genoeg is om een bepaalde keuze te maken, blijft staan. Dat is althans mijn zienswijze.
                A fucking men. Ik geloof ook niet echt dat je de gevolgen van aas misbruik nu al in ziet. Je ouders gelukkig wel. En tuurlijk kan je zeggen leef je leven zoals je wilt. Maar ik denk dat er heel veel mensen op de aardkloot rondlopen die denken: had ik maar geluisterd
                Mangs wa, aait nich

Comment

Tja met zo'n instelling valt de toegevoegde waarde van een forum natuurlijk wel weg. Oh je schema is kut? Oh je voeding is kut? Oké nou het is je eigen leven, en je eigen pad dus wie zijn wij om daar wat van te zeggen. Verder bedoelen de mensen het goed hoor Chris. Dat moet je altijd in je achterhoofd houden.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ruzie is niet nodig jongens, ik weet zelf donders goed dat het goed voor me is geweest dat mn ouders op de rem trappen hoe kut het ook is allemaal. Ik kan mijn doel niet bereiken en moet deze inderdaad bijstellen. Jammer genoeg is dat niet makkelijk, je droom aanpassen. Toch ga ik het doen en in zekere zin ben ik mijn ouders wel blij. Klinkt raar, maar stel ik ben indd ouder hoe had ik dan gekuurd? Straks ben ik op mn 30e afhankelijk van test en zit ik year on op hgh en betaal ik klauwen met geld. Ik ga mensen verliezen op die manier. Wat jullie zeggen hij is pas 18, klopt helemaal. Wel heb ik zodanig dingen mee gemaakt en etc dat ik niet meer denk als een 18 jarige, een psycholoog noemde het wel 'de puberteit over geslagen' ! Maar dat maakt verder ook helemaal niks uit. Mijn motivatie blijft sowieso en ook na mijn kuur en in de nakuur. Maar wat ik dus wil weten, is het goed te doen weinig te verlizen qua spiermassa na een 'cut'kuur en dan 3/4/500 kcal te verhogen in je nakuur zo goed te blijven eten en je spieren extra te voeden? Of zijn er mensen die zeggen je kan beter dit of dat doen?

En op 18 jaar kuren is niet slim, en goh het zou indd je kind maar zijn.. Lijkt mij zelf ook verschrikkelijk, ik wil mijn zusjes of broertje ook niet aan dr drugs zien. Logisch je wilt het beste voor diegene. Daarom vind ik anabolen gebruik op 18 jaar sws not done behalve als je echt wedstrijd ambitie's hebt op top niveau. En daar echt echt ECHT voor gaat. Dan vind ik het een ander verhaal. Ik ga hierna lekker naturel verder, misschien indd over paar jaar dat ik eens een kuurtje doe of wat dan ook. Maar misschien is het wel gewoon het beste om te leven met wat minder. Ik zeg dit allemaal heel makkelijk, maar is behoorlijk lastig. Maar we gaan ervoor en geven niet op. Advies van mijn kuur en alles zou ik op prijs stellen. En ook hoe jullie mee leven, en niet indd alleen van wat kut dit en dat. Ook van dat jullie mn ouders begrijpen, ben het ermee eens ik begrijp ze zelf ook. Groeien is een verslaving.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                      Tja met zo'n instelling valt de toegevoegde waarde van een forum natuurlijk wel weg. Oh je schema is kut? Oh je voeding is kut? Oké nou het is je eigen leven, en je eigen pad dus wie zijn wij om daar wat van te zeggen. Verder bedoelen de mensen het goed hoor Chris. Dat moet je altijd in je achterhoofd houden.

Ik ben erg positief ingesteld man en ook negatieve reactie's horen erbij. Dat is hier niet aan de gamg hoor maar in mijn vorige topic soms. Maar mensen hebben hun mening en die respecteer ik ookal ben ik het niet altijd met iedereen eens. Je kan elkaar elkaars mening wel gaan afkraken, maar heb je niks aan. Toch? Verder tja lastig lastig allemaal

Comment

Wederom verstandige woorden ChrisBaco.

Uiteraard is het ontzettend klote als je droom in duigen valt, maar je hebt nog de tijd.
                        Of het tijd genoeg is om echt een topper te worden, weet ik niet.

Feit blijft dat je op je 18e al een fysiek hebt wat de meesten hier(incl mijzelf ) nooit zullen behalen.
                        Ook niet met aas.

Je koopt er helemaal niks voor nu, maar daar kan je ook trots op zijn.
                        Zonde als je nu de motivatie kwijt zou raken.

Ontopic: zou je niet als laatste kuur juist een bulkkuur doen?
                        Geen advies, want ik heb er geen verstand van, maar een vraag.
                        Last edited by rain; 20-03-2015, 19:33.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gewoon doorbuffelen Chris, train zelf al 23 jaar naturel en ben als " ouwe viezerik " nog steeds gemotiveerd. Heb elke keer nog zin om te gaan trainen. Hoop dat je ook nattie blijft loggen
                          ik roep ook maar wat !!!

Comment

Motivatie heb ik hoor sowieso en ga straks als ik off ben ook gewoon kei hard knallen. Is even kut straks maar kom ik wel overheen. Ja loggen straks wil wel, alleen trainingen loggen vind ik persoonlijk niet zo leuk. Ik weet veel namen niet en ben er veel tijd san kwijt alles te noteren terwijl ik vaak met mijn vriendin train en het dan niet noteer enzo. Dus moeten we nog even kijken hoe en wat. Maaaar bulk kuur ja ene kant denk ik ja andere kant nee, mijn nee omdat je gaint (veel) dus ook vet en vocht wss en je bent veel aan het eten je bent sterk etc etc. Na mn kuur als ik dus off ga moet ik nog meer eten dan in de bulk eigenlijk plus ik word wss lichtelijk depri van t feit dat je gains verliest maar dat is ook niet kwalitiatief. Stel ik gooi er straks een test tren mast kuur in van 10/12 weekjes ligt eraan hoelang alles etc. Dan bulk ik 4 weekjes en ga ik zo rii de cut en wel boven onderhoud eten afvallen doe ik wel en hoeft niet razend snel. Rustig. Dus dan kan ik als ik off ga makkelijker meer eten plus dr gains die ik krijg van de test tren mast kuur zijn kwalitatief en zul je dus minder snel veel kg's kwijt raken.

Correct me if i'm wrong!!

Comment

in ieder geval niet gaat cutten nadat je gekuurd hebt is mij altijd verteld door wat ervaren mannen hier

Comment

Ik zou cut kuur doen.
                                Zo laag mogelijk in bf komen dan kun je als je off bent bulken.
                                Zal zwaar herstel worden voor je dus cutten is echt niet slim.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X