Test/stanzolol kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee alle tabs zijn tijdelijk genot..
    Ik zei niet geen succes, ik zei het kan beter (zoals ik al aangaf)
    De Winstrol heeft geen nut in deze.. D-Bol is ook een tijdelijk iets.
    Je moet elke steroide als een tijdelijk gebeuren zien, je zal altijd weer terugvallen na gebruik. Duurt lang of kort, maar gebeuren doet het.
    Zie de tabs al voor n paar weken, de spuitbare middelen (ex Stromba die hetzelfde is als een tab) blijven wat (veel) langer hangen. Hetgeen mede komt door duur van gebruik, het lichaam went ook aan de grotere spiermassa en het extra gewicht. Hetgeen je kunt zien als je een tab gebruikt je dan weer veel sneller naar de roids gaat grijpen om weer terug te komen naar hetgeen je al was... Je winst is dus in feite NIETS.. Zie dit in een paar maanden.
    En bijkomend de lever gezeik.... Alles moet worden afgebroken door de lever, dan is het aan jezelf wat je de lever af laat breken en of de lever het zo accepteert of dat er iets is toegevoegd om de lever te dwingen dit te laten passeren.. Tevens snoept de lever +- 20% van het materiaal van wat jij slikt!

Ik zeg: dat je meer hebt aan een test/Nandrolon kuurtje, en dan wel zonder pillen!
    Wil je toch sneller opschieten de eerste weken, kies je voor een kortere ester die je bijzet...
    Minder schadelijk en veel meer (gedeeltelijke) gains!

Comment

Maar ik heb al veel goede reviews gehoord op een test en winny ..
      Maar heb ook nog dbol ..
      dus kan ik dan bijvoorbeeld beginnen met dbol samen met test en eindigen met test en winny ?
      Zodanig ik niet als een vochtballon uit mijn kuur kom ...

Comment

En uit alle respect maar op andere logs van winny & test kopen er dan wel positieve reacties
        en zeker al uit dbol , test , winny ...
        Mof zie ik dit verkeerd bro ?
        YOLO

Comment

Lezen is niet je sterkste kant geloof ik? Waarom die kuttabs?
          Nu anders dan: Flikker die tabs weg en koop iets beters!

Je leest logs ja, lees ook eens wat het is na 3 maanden na gebruik van die tabs!

En nu stop ik er mee, heeft weinig nut iets proberen uit te leggen zo.
          Last edited by Knulletje; 10-10-2015, 15:46.

Comment

Zodus ik heb deze 3 :
            test
            dbol
            winny

andere vraag hoe het beste deze kuur doen
            ik denkt Tog wel eindigen met winny niet ?
            1-4 dbol 30mg per dag
            1-12 test 500 pw
            8-12 winny (tabs) 40mg pd ? Hoe zien jullie dit ??

Comment

Jij bent antie tabs zie ik ?
              sorry maar qua financieel gebied ben ik ook geen milioennair uiteraard ✌��️

Comment

Ik luister uiteraard naar je menig ..

Comment

Voor de mensen die het willen weten dag4 en kracht-toename is zalig ! Ook de pump van de stanzo is leuk ! Geen last van gewrichten enz .. Alles blijkt goed te gaan ook al een ronde kilo weten te pakken !

Comment

Die kilo is gewoon vocht. Succes met je lever!
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Johny1992 View Post
                      sorry maar qua financieel gebied ben ik ook geen milioennair uiteraard ✌🏻️
                      als je 2 potjes tabs en 2 inject kan halen had je ook 4 injects kunnen halen.

just saying

Comment

Originally posted by Johny1992 View Post
                        sorry maar qua financieel gebied ben ik ook geen milioennair uiteraard ✌��️
                        Nee ik ben niet anti tab. Ik ben ervoor om met zo weinig mogelijk schade, zo veel mogelijk te groeien..
                        Je wil het maar niet begrijpen he?

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                          als je 2 potjes tabs en 2 inject kan halen had je ook 4 injects kunnen halen.

just saying
                          En dat is helemaal waar, en tevens waar ik op doel.
                          Tabs zijn welliswaar snel, maar ook weer snel verdwenen.
                          Mijn stelling is, waarom iets nemen waar je na 3 weken al geen reet meer van overhebt. Een tab werkt alleen leuk in het begin, als je nog niet hebt gekuurd en je aan de gear wilt ruiken..
                          Iemand die al eerder heeft gekuurd zal kunnen beamen dat je er geen reet mee opschiet.. In mij ogen weggegooid geld..
                          Strongman gebuiken de tabs beter dan de bbrs en hebben er ook meer aan, ivm de snel stijgende kracht.
                          Als bbr heb je eigenlijk geen fluit aan die zeer tijdelijke gains..

Als ik zou moeten kiezen tussen 2 potjes tabs (welke dan ook) en 2 vials test, is mij keuze snel gedaan..
                          Ik zou voor 1 van die vials dan ook kiezen voor test Prop. Minder schade en werkt 10x beter in de kuur.
                          Starten met Test E en de Test P (3 tot 4 weken) en dan eens zien wat de vooruitgang is?

Ik zeg altijd maar zo, je hoeft een wiel niet 2x uit te vinden om het goed te laten rollen.....
                          Waarbij een wiel nog zo goed kan zijn, maar als de rond en zwart (band) klote is, blijft het een gevaarlijk en onbetrouwbaar geheel.

Comment

Originally posted by imation View Post
                            alsnog meer eten ? op me 14e gestart met krachttraining en klooie met dumbells woog toen 59 a 60 kilo ? zelfde lengte . tot 100 kilo natty getraind. dus valt zeker veel meer winst te behalen

het is zeker mogelijk dat je spierenvoller voelen , zal door de stano komen.
                            Jij klapte em ff door naar 100 kg bij 1.70m natty? Keej man...
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Kuur is prima zo gewoon doen.

Comment

Succes met mijn lever ochja dankjewel Gus.
                                Kijk voor de mensen die het willen weten week 1 is gepasseerd en heb een mooie 1,5 kilo genomen krachttoename betert met de dag . Geen slechte verschijnselen ivm hoofdpijn of gewrichtspijn ... @ Quibus thanks dacht ik dus ook dat dit een goede kuur was .. Ik ga naar week 2 .... DUS:
                                500 MG Test PW van week 1-12
                                350 MG stanzolol PW van week 1-6
                                Nakuur met Nolva vanaf week 14 ����✌��️ Wish me Luck en foto's komen zeker nog !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X