Ik probeer een log bij te houden van mijn eigen ervaring. Maar blijkbaar is dat nog niet zo makkelijk op dit forum
Road To The Golden Era Of Bodybuilding
Collapse
X
-
Originally posted by lincoln View PostIk probeer een log bij te houden van mijn eigen ervaring. Maar blijkbaar is dat nog niet zo makkelijk op dit forumPeople often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostIk hou wel eens van een andere mening (die in dit geval quasi loodrecht op de mijne staat maar dat is dan misschien net interessant).
Zolang het geen halve waarheden, egostrelerij of brotalk wordt - laat maar komen!
Ik lees mee.
Succes met je goals.Originally posted by Siegfried Muller View PostHet actieve gedeelte van dit forum komt soms nogal een beetje bot over (denk niet dat ze het verkeerd bedoelen). Blijf vooral doorgaan met loggen, denk dat velen met plezier meelezen (waaronder ik).
Bedankt, zal binnenkort een update geven.
Comment
-
-
Zo hier even een kleine update van deze week. Ik ben gestopt me de Peptides. Mijn vriendin kon het snurken niet meer aan. Afgelopen maandag gestopt, was vannacht voor het eerst snurkvrij
Vind het wel jammer want ben nu 2 kg lichter. Van 94,5kg avond gewicht naar 92,5kg Dit komt natuurlijk door vocht, maar trainde verder lekker. Geen last van pijntjes gehad, kleine steekjes van me schouder waren ook weg. Hopelijk blijven ze weg. Ik heb dus de afgelopen dagen wel even zitten verzinnen wat te doen.
De tren a die ik heb geeft me een pip, maar ga zaterdag laatste injectie zetten.
Heb besloten om over te stappen op tren e, van betrouwbaar merk.
Ook wil ik Dbol toevoegen zoon 50mg per dag, 30mg preworkout en de rest later die dag.
Ga zaterdag mijn omvangen meten en vergelijken. Ookal geeft dit niet een 100% beeld omdat ik net ga switchen.
Comment
-
Datum: 28-aug Datum: 18-dec Gewicht: 79,2 Gewicht: 90,1 Biceps mm: 1,5 Biceps mm: 1 Triceps mm: 3 Triceps mm: 4 Buik mm: 2,5 Buik mm: 5 Rug mm: 9 Rug mm: 11 Totaal mm: 16 Totaal mm: 21 Vetperc %: 6,7 Vetperc %: 8,5 Omvang : Omvang : Biceps cm: 41 Biceps cm: 43 Borst cm: 110 Borst cm: 117 Taille cm: 77 Taille cm: 87,5 Benen cm: 58 Benen cm: 63,5 Kuiten cm: 37 Kuiten cm: 38,5 Totaal cm: 323 Totaal cm: 349,5
Dit zijn mijn omvangen. De laatste keer was augustus. Mijn 4 punts meettang gaat maar tot 6,7 %
Daarna kijk ik in de spiegel voor vooruitgang als ik cut.
Comment
-
Ik heb besloten ipv Tren toch op Deca te gaan. Jammer genoeg is GHRP even geen optie meer . Vocht in mijn gewrichten is minder ben 2 kg vocht kwijt.
Dus terug naar de basis. Test/deca/dbol.
Gezien mijn schouder die begint op te spelen. Door kracht toename van de bulk. Ben ik dus voor veiligheid overgestapt op Deca, heb nu 2 x gezet 400mg eerste week en ga voorlopig zoon 600mg zetten per week.
Dus hoe ziet mijn cycle er nu uit.
Test 500mg per week
Deca 600mg per week
Dbol 350mg per week 50mg ed
Mijn fysiek is nu een stuk droger, meer separatie en definitie. Vocht onder de huid is minimaal. Zal van de binnenkort foto`s plaatsen. Gewicht is 92kg.
Even wat history over mijn schouder.
Schouder is nog geen belemmering tijdens trainen. Maar herstel is slecht en voelt stijf aan. Dit is zoals ik eerder zei gekomen door slecht matras tijdens vakantie. Dit is jammer genoeg al de 2de keer dat dit gebeurt is. Eerste keer was ik er te laat bij en had ik een frozen shoulder . Ik kon mijn arm niet boven horizontaal krijgen. Ben toen bij een nieuwe behandelaar terecht gekomen omdat mijn huidige fysio niet wist wat te doen. Deze doet ook aan dry needling, . Na 1 behandeling kon ik weer vrij bewegen, wel met pijn. Maar was er na 2 behandelingen helemaal van af. Dit keer is het een langer en zeur verhaal.
Het enige verschil is dat ik de eerste keer op hoger BF% zat.
Maar goed, gister weer bij fysio geweest. Heb nog steeds zelfde rekoefeningen om meer ruimte te creëren in me schouderkop. Ik denk zelf dat het licht aan vocht in mijn gewrichten.
Comment
-
Workout
Ik train meestal 5 dagen per week. Train elke spiergroep op een aparte dag, behalve mijn biceps en triceps. Rustdagen lopen er tussen door. Ik werk wisselende diensten, dus pas hier me dagen aan waar nodig is.
Dag 1: Rug
Dag 2: Borst
Dag 3: Benen
Dag 4: Schouders
Dag 5: Biceps/Triceps
Mijn work-out stijl lijkt op die van Dorian Yates zijn nieuwe video op bodybuilding.com Blood& Guts. Niet vast houden aan de standaard 4 sets Focus op de negatieve deel van de oefening. Ga bij elke oefening tot failure.
Tijdens een oefening is er geen rust. De oefening word met gecontroleerde snelheid uitgevoerd. Bv
Bankdrukken: Laat de bar niet op de borst komen, met uitduwen niet geheel uitduwen. Gewrichten niet gebruiken als rust moment. Positieve beweging gaat iets sneller dan negatieve als het mogelijk is. Met zakken van de bar rustig en gecontroleerd zakken.
Ik warm altijd mijn schouder op met wat lichte front en side raise voor dat ik begin met het trainen van mijn boven lichaam.
Voor het trainen van benen doe ik ook altijd een warm-up voor mijn knieën.
Leg raise en bodyweight squats.
Leg press: warm-up 12x 150kg ---8x175kg-- 8x200kg, dan 8x 220kg , 8x 240kg. Als ik dan voel dat ik over heb verhoog ik weer en doe dan zoveel als ik kan , 10x 250kg. Failure laatste 3 herhalingen met hulp.
Ik doe dit heel het jaar door , pas alleen de oefeningen aan en de hoeveelheid herhalingen . Dit veranderd wanneer ik bulk of cut.
Cardio:
Cardio is voor mij heel belangrijk punt ivm gezondheid en herstel.
Op dit moment zal het zoon 4 keer per week zijn ivm bulk. Dit kan variëren tot max 7x per week.
Mijn cardio bestaat normaal uit in ochtenden op een legen maag na een kop koffie 30-45min wandelen met een snelheid van ongeveer 5-7 km per uur.
Als ik niet in de gelegenheid ben dit te doen. Cardio ik na mijn work-out voor 30-45min. Ik doe niet aan intensieve cardio. Waar je een hoge hartslag van krijgt, conditie en uithouding vermogen is een onderdeel maar niet mijn doel. Vetverbranding is hoger bij een minder hoge hartslag. Ook is zweten geen indicatie van meer vetverbranding maar het lichaam die probeert af te koelen.Last edited by lincoln; 24-12-2015, 18:36.
Comment
-
Toevallig nog een stukje over die hartslag geschreven vorige week: Body Workshop - De Mythe van de Vetverbrandingszone (1)Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment