Road To The Golden Era Of Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    No ja het kan op zich ook niet echt kwaad.
    Het kan dan geen kwaad, maar het is ook niet zo dat het een magisch voordeel biedt zoals sommigen denken.

Originally posted by Brad Schoenfeld
    A single study is simply a piece in an evidentiary puzzle and can never considered the final word on a topic. What I do think is clear from our study, however, is that if there are any benefits from fasted cardio (still highly equivocal), they would be minor at best. So the best advice for those who are simply looking to get lean is to focus on total energy and macronutrient balance; whether you perform cardio fasted or fed should depend entirely on preference.

bron: » My New Study on Fasted Cardio and Fat Loss: Take Home Points
    Artikel is wel min of meer een mening zonder concrete onderbouwing daarnaast creëert de man eigen context en slaat links en rechts de plank mis qua hormonen. Vind T-Nation altijd een gevaarlijke bron qua artikelen, niveau verschilt enorm per auteur en in dit geval weet je eigenlijk bij de titel al dat het niet genuanceerd gaat zijn. Maar op zich geen slecht advies, mensen die actiever zijn verliezen ook makkelijker vet dan mensen die met de auto naar de gym rijden om daar op een fiets te gaan zitten.

Wat betreft spierverlies, ligt aan je vp maar is sowieso lastig aan te ontkomen als je heel laag wilt gaan qua vp. Alleen zie ik (in dit artikel) je logica nergens terug.
    Dat artikel heb ik niet eens gelezen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by rain View Post
      Communiceren jullie nu ook al via BN?
      Of zitten jullie niet naast elkaar op de bank ?
      Jammer genoeg zit ze niet op de bank nee, ze is aan het werk tot 22:00. Ik was in de gym tot 20:00 Ben taarten aan het maken voor morgen

Comment

Zijn jullie een setje?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Er is al heel veel over cardio geschreven en wat nu wel werkt en wat niet is om de zoveel tijd weer anders. Veel dingen worden achterhaald betreft voeding/cardio/training. . Ik heb zelf veel verschillende vormen van cardio gedaan. Voor mij is dit de manier waarop ik cardio doe en wat voor mij werkt. Ik kan dit makkelijk volhouden ook tijdens een cut. Vind dit ook niet belastend voor mijn gewrichten.

Comment

Ja klopt

Comment

Originally posted by rain View Post
              Communiceren jullie nu ook al via BN?
              Of zitten jullie niet naast elkaar op de bank ?

Nee, ik ben aan het 'werk'

Comment

ja ga Iedereen hier HgH aansmeren terwijl ze in America bezig te zijn de bubblegut stop te zetten ...
                Hierdoor maar je lichaam igf1 aan ..<<corrigeer als dit anders is ... ben het ff kwijt ... hierdoor groeien organen en raakt de boel heerlijk verstopt. Dit is de meest afgeraden Anabool van het moment .. snap niet dat je hem hier een boost wil geven ...

Arnold had zoon mooie speech ... Over hoe bodybuilders veels te veel beoordeeld worden op grote en niet meer zo zeer op symetrie een man als reeves daar wouden mensen nog op lijken ... of zoals Arnold zelf ... maar elke persoon met verstand in zuh kop wil er toch niet uitzien als Ronnie coleman ?? Zijn buik is dikker dan die van de meeste Stereo type Mc Donalds Ganger en toch is ie keihard ....

Comment

Originally posted by CleanCarBB View Post
                  ja ga Iedereen hier HgH aansmeren terwijl ze in America bezig te zijn de bubblegut stop te zetten ...
                  Hierdoor maar je lichaam igf1 aan ..<<corrigeer als dit anders is ... ben het ff kwijt ... hierdoor groeien organen en raakt de boel heerlijk verstopt. Dit is de meest afgeraden Anabool van het moment .. snap niet dat je hem hier een boost wil geven ...
                  Verkeerde topic

of een zeer controversiele mening over cardio.

edit: aha net gevat dat het op de OP is. Denk dat Lincoln intussen wel meerdere malen herhaald heeft dat hij er niet op uit is om roids/kuren te promoten hoor.
                  Maar welkom op het forum schone auto.
                  Last edited by Theodore Rex; 28-12-2015, 22:32.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                    Verkeerde topic

of een zeer controversiele mening over cardio.

edit: aha net gevat dat het op de OP is. Denk dat Lincoln intussen wel meerdere malen herhaald heeft dat hij er niet op uit is om roids/kuren te promoten hoor.
                    Maar welkom op het forum schone auto.
                    Haha, ik denk dat het een schone koolhydraat is
                    All time PRs: 195/135/232,5
                    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by CleanCarBB View Post

Arnold had zoon mooie speech ... Over hoe bodybuilders veels te veel beoordeeld worden op grote en niet meer zo zeer op symetrie een man als reeves daar wouden mensen nog op lijken ... of zoals Arnold zelf ... maar elke persoon met verstand in zuh kop wil er toch niet uitzien als Ronnie coleman ?? Zijn buik is dikker dan die van de meeste Stereo type Mc Donalds Ganger en toch is ie keihard ....

Volgens mij heb ik iets gemist, ik hebt het nog niet over hgh gehad in mijn log. Maar nu we er toch zijn….

Ik ga niet uitgebreid in op een paar dingen die je zegt:

- Ik smeer niemand iets aan
                      - Organen groeien niet omdat je lichaam igf-1 maakt
                      - HGH is geen anabool en niet afgeraden ik denk datje bedoelt in combi met slin.

Persoonlijk vind ik niets mis met gebruik van HGH. Zoals met veel dingen is er altijd gebruik en misbruik, mensen die grenzen op zoeken. Na een bepaalde leeftijd, vind ik persoonlijk dat hgh net als test met trt gebruikt kan worden om leef kwaliteit te verbeteren.

Arnold speech, ik denk dat hij het zelfde zou hebben gedaan als de toppers van nu als hij de zelfde middelen en kennis had. Zelf vind ik Arnold niet een voorbeeld figuur voor mijn doel . Er zijn veel betere bodybuilders geweest, die er lichamelijk beter uitzagen. Denk aan Serge Nubret. Ik refereer ook wel eens naar Dorian, maar ook hem vind ik niet voorbeeld fysiek hebben. Denk aan Flex Wheeler/ Kevin Levrone Dit is allemaal persoonlijk, ik ben het verder wel eens met veel dingen die Dorian deze dagen zegt. Na Dorain zijn tijd bewonder ik de bodybuilders wel, maar zou niet willen ruilen met hun fysiek. Vroeger werden bodybuilders voor films gevraagd en als voorbeeld gezien. We kunnen bodybuilders nu misschien wel gebruiken maar dan in een film waar geëxperimenteerd word op mensen.

Ik denk dat iedereen zelf moet weten wat hij mooi vind aan bodybuilding. Sommige blijven natural andere niet. En dan wat is natural… je kan eindeloze discussies voeren. Zelf vind ik het knap dat de bodybuilders van tegenwoordig dit niveau halen. Want ik denk niet dat dit alles bodybuilding makkelijker maakt zoals velen denken. Prestatie verhogen de middelen betekend niet makkelijker. Het wordt juist complexer. Op het niveau waar de toppers zitten kan je echt geen fout meer permitteren. Kijk een naar interview met Mike Morris war hij verteld over gebruik en dat hij wel eens een fout maakte. Ik denk ook dat wij de fans/ liefhebbers door de jaren heen de top atleten deze kant op hebben geduwd. Als echt niemand dit bewonderd of mooi vind dan waren ze echt niet deze kant op gegaan. Dit geld niet alleen voor bodybuilding, maar elke topsport van tegenwoordig.

Comment

Hallo allemaal, het waren wat drukke weken maar de mini bulk is voorbij. Iedereen nog de beste wensen en dat je de doelen die je hebt gaat bereiken. Om eerlijk te zijn heb ik er even over nagedacht om niet verder te loggen op dit forum, maar heb besloten toch nog even rond te blijven hangen voor mensen die mij volgen.

Mijn doel was meer massa en dat is gelukt. Mijn gewicht na bulk was 92,5kg BF 8%. Met deze bulk heb ik zoon 4,5 kilo gewonnen. De mini bulk was al 1,5 week afgelopen. Zoals je heb kunnen lezen had ik wat hobbels op de weg. Moest stoppen met peptides door snurken.

Sinds 22-12-2015 ben ik deca gaan toevoegen, ik ben 250mg test e met 200mg deca gaan zetten e3d. Sinds zaterdag 250mg test met 300mg deca eod. Na deze week verlaag ik de deca naar 225mg per injectie.

Ben ook weer begonnen met peptides, maar heb de tijden veranderd naar in de ochtend en PWO. Dit gaat voorlopig nog goed met mijn vriendin In 1-2 weken ga ik experimenteren PEG-MGF zetten op mijn rust dagen.

Mijn gewicht was vanmorgen 93.5kg. Mijn voeding is van rond de 3000cal naar 3400cal. Met een cheat meal elke week. Kracht blijft toenemen en eindelijk kan ik er goed gebruik van maken. Upload een foto van 4-1-2016. Zal binnenkort nieuwe foto plaatsen als ik mijn nieuwe samsung s6 heb, komt binnen enkele dagen. Heb nu tijdelijk een oud ding. Vorige telefoon was beeldscherm gescheurd. Deed alleen bovenste deel het nog.

Dat staat er op het programma...
                        Last edited by lincoln; 07-01-2016, 19:22.

Comment

4-1-2016 all.jpg

Comment

Ben je een fitnessguru?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              Ben je een fitnessguru?
                              Hah..hoe kom je op die vraag? nee ben zeker geen fitnessguru. Ik doe aan bodybuilding en iedereen kan daar zijn eigen draai aangeven. Fitness is al wat jaartjes geleden.

Comment

The golden era of bb gekopieerd van Wesley Vissers?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X