he body people..ik zat net te denken als je normaal gesproken een paar keer per jaar een pilletje neemt is dat wel leuk en ook niet zo erg..maar als je in de kuur zit en je neemt een pilletje zou dat je kuur erg tegenwerken..zonder alcohol natuurlijk,aleen het pilletje..ik ga over drie weken naar mysteryland en wil eigenlijk wel ffe uit mn dak..iemand ervaring met deze combi haha..
Xtc pilletje tijdens kuur
Collapse
X
-
Geen ervaring mee maar kwaad kan het niet. Het maakt een stofje los in je hersenen waardoor je je anders gaat voelen.
Wat betreft de AS doet het helemaal niets.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Xtc zorgt voor afbraak van je spieren dus een lekkere combi is het niet... en zeker geen as met coke mixen want dan kan je hart het begevenIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Als je gevoelig bent voor Psychoses al helemaal niet doen..
Met een psychose heb je teveel neutrontransmitters..
Tijdens het gebruik van as heb je sowieso al een overschot dan is een pil erbij niet echt slim..
Slechts een waarschuwing als je er geen last van hebt god zegene jou geloof me.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Aug. 04 2005,10:38)]Xtc zorgt voor afbraak van je spieren dus een lekkere combi is het niet... en zeker geen as met coke mixen want dan kan je hart het begeven
Comment
-
Gevaar van XTC is uiteraard wel dat je niet zeker weet wat erin zit.
Ecstasy is een middel dat in laboratoria wordt gemaakt. Met ecstasy wordt oorspronkelijk de stof MDMA bedoeld. Deze stof lijkt op amfetamine. Amfetamine is hetzelfde als speed.
Er zijn nog twee andere stoffen die erg op ecstasy lijken en ook als ecstasy worden verkocht. Dit zijn MDEA en MDA. MDEA lijkt wat betreft de werking meer op speed. MDA werkt wat langer door dan echte ecstasy. Ook speed wordt soms als ecstasy verkocht. Soms zit in pillen die als ecstasy worden verkocht zelfs helemaal geen werkzame stof.
De werking
De werking begint 20 tot 60 minuten na het slikken.
Ecstasy heeft een opwekkend effect, net als speed. Het zorgt ook voor een verandering van het bewustzijn. Je voelt je anders en ziet dingen anders. Dingen die je hoort en ziet, zoals muziek en kleuren, ervaar je anders. Het versterkt de stemming die je op dat moment hebt. Dit betekent dat als je je goed voelt, dit gevoel nog sterker wordt. Maar voel je je slecht, dan neemt ook dat gevoel toe.
Wie Ecstasy slikt voelt zich energiek. Vermoeidheid wordt niet gevoeld. Je voelt je ontspannen en los. Er ontstaat een intens gevoel van verbondenheid met anderen en vertrouwdheid.
Naast deze geestelijke effecten, versnelt de polsslag. Pupillen raken verwijd. De mond wordt droog en de spierspanning kan verhoogd zijn met een stijf gevoel in de kaken (strak staan). Soms gaat iemand braken na het slikken van ecstasy
Wie urenlang blijft doordansen op ecstasy terwijl het warm is en vochtig, dan kan oververhitting optreden en uitdroging door het transpireren. In het verleden zijn hierdoor mensen overleden. Wie ecstasy slikt moet dus hiervoor oppassen en af en toe even gaan afkoelen en wat drinken.
Bij vrouwen kan het zorgen voor menstruatiestoornissen en blaasontstekingen. Ecstasy is schadelijk voor een ongeboren baby.
Ook is het gevaarlijk voor mensen met hartklachten, een verhoogde bloeddruk en epilepsie.
Het vermoeden bestaat dat ecstasy blijvende schade kan veroorzaken in de hersenen van de gebruiker.
De dag na het gebruiken van ecstasy kan iemand zich leeg voelen, somber en uitgeblust. Ook kan iemand nog een paar dagen last houden van hoofdpijn en duizeligheid.
Als iemand regelmatig ecstasy gebruikt dan zal het veranderde gevoel van bewustzijn verdwijnen ondanks het slikken van pillen. Meer pillen slikken helpt niet.
Verslaving
Ecstasy gebruiken kan geestelijk verslavend zijn. Een feestje kan dan niet meer leuk zijn zonder ecstasy. Bij stoppen met ecstasy ontstaan geen lichamelijke afkickverschijnselen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
verder zou ik geen ghb op een party nemen; risico op overdosering is veels te groot, ik vind GHB echt te moeilijk om goed te doseren!!
(GHB is echter wel veel beter voor je lichaam; zorgt zelfs voor afgifte groeihormoon!
ik denk dat een pilletje geen kwaad kan; als je maar goed blijft eten en goed veel water blijft drinken.
have fun Â
Edit Curiosio; niet toegestaan, stuur hem ff een pm.
Edit Loo; Oeps! Â
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (king36 @ Aug. 04 2005,12:05)]wat denk je wat ghb doet..dat is toch helemaal bende..heb ik geen ervaring mee dus dat sla ik ffe over red..It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C