Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is hij al langs de dokter geweest, zolang ziek zijn is niet goed lijkt me. Als de spullen die hij heeft gebruikt om wat voor reden dan ook niet helemaal steriel of goed waren kan het een oorzaak zijn maar zou zeker een dokter raadplegen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• ik werd ook vet moe van die kuur ik sliep uren en uren...Is denk wel logish vooral in de eindfase hebben wel meer last van hoorde ik.ik heb het tenminste ook gehad..

Greetz

Comment

• Het is wel echt een zooitje geworden ook hè...
        Zou zeker ff langs de dokter gaan als hij veel langer ziek is dan jullie waren, mag gerust aannemen dat jullie hetzelfde virusje hadden dus het verloop zou ook ongeveer gelijk moeten zijn.
        De nakuur is zelfs nog niet begonnen dus die 5 kilo van de kuur vasthouden zal er niet inzitten ben ik bang. Hij had het echter ook zonder kuur kunnen halen dus als hij opgeknapt is en gewoon Ă©cht goed gaat trainen en eten zal dat gewicht halen / vasthouden geen probleem zijn hoor.
        Beterschap en trainse!

Comment

• Moe in een kuur heb ik nog nooit gehad, minder slapen wel helaas..
          Ziek worden is wel iets wat erg vaak voorkomt. Met een goede multi-vitamine en genoeg vit-C kun je het soms voorkomen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Nee, heel vreemd we hadden niet hetzelfde virus, denk ik.
            Of ik moet sterker zijn, kwa ziek worden.
            Hij heeft 6 dagen op bed plat gelegen en ik had er niet zo erg veel last van. Hij had flink de griep te pakken (misschien nog de nasleep ervan) en ik was flink verkouden en buikpijn.

Indd miss s, dat zei ik ook al tegen hem, als hij weer goed gaat eten en zo door gaat met trainen komt het allemaal goed.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

• Zijn weerstand is ook lager he tijdens een kuur dus het virus pakt hem harder...
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• extra vita's is nooit weg

zo als ik altijd al zeg hoge dosis eginaforce doet wonderen

ik heb nu zelf een potje of 2 van een van de sterkste dosisen staan thuis en neem er standaard elke dag 1 en als ik me niet top voel pak ik er 2 en soms 3
                veel fruit eten en veel slapen

lammer dat er nog maar 5kg aan zit ben aleen wel bang dat als hij nu nog ziek is en niet lekker kan eten hij deze ook zal kwijt raken of iig een gedeelte
                maar niet getreurd als ie zo weer beter is zullen ze er ook wel weer snel aan komen
                Who's the Chef

Comment

• oh jawel hoor mr. C.
                  ik heb het ook vaak in een kuur. euhm... dr buiten ook
                  ben dan vaak moe. maar slaap ook veel. missch. wel te veel zodat ik lui word???
                  ziek worden was bij mij vaste prik, TOT ik paar jaar trug bakken echina force nam, en: zo gauw mn keel kriebelde gelijk dozen drop en keel siroop en keel snoepjes ingeslagen. heb altijd gains verloren door keelontsteking. heb ik nu nog niet meer gehad, maar izt al wel 2 weken aan de vics blue, antaflu en keelsnoepjes van AH.

dussss
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Wens Rien sterkte van me,Corrie.

Comment

• Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Nov. 02 2005,18:06)]oh jawel hoor mr. C.
                      ik heb het ook vaak in een kuur. euhm... dr buiten ook
                      ben dan vaak moe. maar slaap ook veel. missch. wel te veel zodat ik lui word???
                      ziek worden was bij mij vaste prik, TOT ik paar jaar trug bakken echina force nam, en: zo gauw mn keel kriebelde gelijk dozen drop en keel siroop en keel snoepjes ingeslagen. heb altijd gains verloren door keelontsteking. heb ik nu nog niet meer gehad, maar izt al wel 2 weken aan de vics blue, antaflu en keelsnoepjes van AH.

dussss  
                      dusss zal je iig niet uit je muil stinken he
                      hahahah
                      Who's the Chef

Comment

• Miss ook geen slecht idee Testo dan....

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

• Ben eigenlijk nooit moe tijdens een kuur voel me altijd energiek en slaap veel minder. Na de kuur ben ik altijd vreselijk moe zeker na een training dan stort ik echt in mekaar terwijl ik tijdens een kuur nog het gevoel heb dat ik veel meer sets had kunnen doen. Ben wel altijd een beetje verkouden/ grieperig tijdens een kuur misschien ook eens aan de echina van de winter.....

Hopen dat hij die 5 kilo vast kan houden en volgende keer beter toch....beterschap in ieder geval

Greetz..
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• ik heb toch ook in een kuur na het trainen meestal zo een loom gevoel,als ik de kans heb dan voor een uurtje af te leggen doe ik het en voel ik me stukken beter

Wens rien beterschap toe corrie

Grtz
                            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X