Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurlog rien

hai all,

zoals ik in een ander topic al aangaf is Rien (mijn man voor wie het niet weet) met een kuurtje begonnen.
    ik hou dit log bij omdat rien wel wil lezen maar niet wil typen

10 weken 500 mg test enth
    10 weken 400 mg deca
    6 weken 40 mg d-boll
    nakuur nolva

begingewicht 90 kg
    vrijdag eerste prik gezet, gewicht nu 92 kg, bf halve procent omhoog
    er is nog niks te merken, kwa pomp of sides.

hij heeft 2 dagen een flink stijf been gehad, hehehe.

Ik zou de prik zetten, maar bij nader inzien toch maar niet

(to testo, hij had geen gedult meer )
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

van wat ik nog van hem ooit gezien heb vind ik het onverstandig van de as gebruik maja....Daar heb je nu niks aan uiterraad.Vandaar ook dus dat voeding schema....Suc6 met je kerel corrie en dat ie heel groot mag worden ...

heheh dat word veel sexen aankomende weken

Comment

en dat zegt xeno..
      Een erg lekkere kuur, weet ik uit ervaring. Maar dacht dat rien moelijk te motiveren was om te gaan fitnessen. Dit is toch geen manier om hem wel te motiveren?

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

voor jou is het nog steeds alleen maar rukken xeno
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

@xeno
          Hij is oud en wijs genoeg om het te beslissen.

@harold
          Hij kwam er zelf mee Harold, en hij heeft er weer flink zin in om te trainen, gaat goed dus
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Ik ben idd ook niet heilig harold als de gains ermaar zijn en het goed gebruikt...

Dus corrie laat die man lekker trainen en hem groter worden en before en na pics daarna ben benieuwd wat het op die leeftijd nog ken gaan doen

suc6

Comment

Is een nette kuur daar zal het niet aan liggen. Voedingsschema ziet er ook goed uit dus moet goedkomen!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik meen me te herinneren dat rien al een tijd niet meer trainde, als je dan nu weer begint en tegelijkertijd kuurt da kon het wel eens snel afgelopen zijn. Doordat je kuurt wil je steeds zwaarder trainen, maar je pezen zijn dat niet meer gewend. 1+1=2. Kuur ziet er netjes uit, vind het alleen niet verstandig als mijn eerste bewering klopt.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

meende ook te begrijpen dat ie nog niet zo lang geleden weer begonnen was

maar voorals nog veel suc6

en ja corrie aan de tribulus en rien aan de as
                  dat word me ff flinke sex denk hahahah
                  Who's the Chef

Comment

Succes!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Rien wilde dus daarom niet zijn kuurlog erop zetten, omdat hij van te voren wist dat hij dit zou krijgen te horen, hij vind zichzelf (ik ook ) oud en wijs genoeg om de beslissing te nemen om te gaan kuren (kuren is nooit goed, al train je 10 jaar, iedereen die kuurt is imo niet goed bezig voor zijn lichaam, wij hebben kinderen dus daar hoeven we iig niet meer bang voor te zijn)
                      dus over het wel of niet kuren dat hebben we allang gehad, de beslissing is genomen, en wat mij betreft een wijs besluit.

Als ik een man was geweest had ik ook al gekuurt.

groetjes corina
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

je moet is weten wat ik al over me klote heb gehad corrie ... maar idd je heb helemaal gelijk vind ik..

Laat ons weten hoe het met de kuur gaat

Comment

dan is het goed als je er self goed over hebt nagedacht
                          ik ben wel benieuwd hoe hij er op zal gaan

en die pic's weet ik, corrie een beetje ingeschat, wel goed
                          Who's the Chef

Comment

Leuk om iedere keer weer te zien dat mensen echt wel weten wat ze verkeerd doen maar het toch doen... wat dat betreft niet gek dat een AS gebruiker wel met een junk vergeleken wordt door sommige mensen.
                            Het commentaar moet ook zeer zeker wel gegeven blijven worden het moet uiteraard wel op enig moment stoppen.

Ben het er wel mee eens dat nu wel duidelijk is dat er een verstandigere manier was geweest maar dat het besluit is genomen.

Nogmaals succes dus en knallen maar!

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 05 2005,15:20)]Leuk om iedere keer weer te zien dat mensen echt wel weten wat ze verkeerd doen maar het toch doen... wat dat betreft niet gek dat een AS gebruiker wel met een junk vergeleken wordt door sommige mensen.
                              Het commentaar moet ook zeer zeker wel gegeven blijven worden het moet uiteraard wel op enig moment stoppen.

Ben het er wel mee eens dat nu wel duidelijk is dat er een verstandigere manier was geweest maar dat het besluit is genomen.

Nogmaals succes dus en knallen maar!

Greets...
                              Toch blijft het je eigen keus of je nu begint met kuren of eerst weer een paar maandjes naturel gaat trainen. Als je deze kritiek had verwacht dan weet je dus ook dat je iets niet helemaal goed doet. Dat heeft niets met "oud en wijs genoeg zijn" te maken. De vergelijking met een junk gaat voor heel veel mensen idd. Ik zou ook het liefst de dag nadat ik gestopt ben weer beginnen met kuren, maar ik ben oud en wijs genoeg om mezelf te bedwingen en minimaal 3 1/2 maand rust te nemen.

Ik zeg dit omdat ik precies datgene wat rien van plan is van dichtbij heb zien gebeuren. Die jongen kreeg ineens allemaal pijntjes en is van ellende moeten stoppen, dat is zonde van je lichaam en zonde van je geld. Ik zeg dit dus ook niet om iemand af te kraken, maar als advies.

Toch wens ik rien veel succes met zijn kuur, als tip wil ik wel nog meegeven dat hij goed naar zijn lichaam moet luisteren en niet meteen 6 keer per week volle gas moet gaan trainen.
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X