Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Open anders ff een eigen topic met al je vragen en de kuur die je in gedachten hebt Ara.
Blijft de kuurlog van Red wat schoner wordt anders zo'n zooitje.
Wil morgen met de igf gaan beginnen... zet het gewoon smorgens in de spier die ik ga trainen... alleen hoeveel mg zal ik nemen.... tis namelijk de 1e x igf
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
tja als ik het voor trainen zet heb ik gruwelijke pomp waardoor heel mn training verprutst wordt.
Plus mij te veel onduidelijkheid omtrent de igf-1 receptoren in je lichaam buiten je spieren (organen). En aangezien na het trainen je receptoren dan gevoeliger zijn krijg je meer in de getrainde spier en wellicht minder door organen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment