ik bulken is aan de enen kant zo verot. ik heb het nu ook bf van 13a14%. dan voel je zo fat bastard. In kleren zie je het gelukkig niet dus dat scheeld. Maar goed eerst wat massa pakken en dan gaan we lean worden.ggrts
Nieuw kuurtje
Collapse
X
-
Zo, nakuur zit er ook op en ben wel tevreden over resultaten (ondanks ik de winny niet erbij heb gedaan.)
Weeg nu 77,5kg en kom van 71kg dus kan niet klagen.
Waar ik nu wel geluk heb is dat ik geen blessuur heb (pols) en dus lekker kan blijven doortrainen.
Heb wel een lekker bulkbuikje gekregen (vet%18)komt zelfs voor borst...maar dat train ik er vanaf maart wel af.
Moet wel bij zeggen dat ik het meeste ben gegroeid van de d-boll toch, die ging in het begin heel snel.
Veel vocht heb ik NIET vastgehouden zodat mijn gevreesde terugval niet gekomen is.(Natuurlijk wel kilotje kwijt)
Daarom denk ik eraan als ik nog een kuurtje doe max 4 weken te doen vb
Week1-4: 30mg d-boll
week1-4: 50mg winny eod.
Zijn beide wel schadelijk voor lever maar doserin gen vallen mee en de tijdsduur is ook kort.
grtz
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Daarom denk ik eraan als ik nog een kuurtje doe max 4 weken te doen vb
Week1-4: 30mg d-boll
week1-4: 50mg winny eodBanaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
De winny spuit ik toch?? en ik dacht aangezien ik niet (nog niet) veel verloren ben valt de terugval wel goed mee van D-boll. Water hield ik bijna niet op dus..
Op zich wel goede stack denk ik winny werkt beetje oestrogene effect van d-bol tegen.
Het is niet dat ik niet wil spuiten maar vind die lange esters niet zo leuk.
Ik zou liever alleen maar spuiten om mijn lever te ontzien maar wat is het alternatief vorr een korte kuur??
En voor de lever..het zijn bescheiden doseringen voor 4 weken dus dat zal wel gaan.
Zou toch maar voor voor de zomer zijn dan.
grtzElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Spuiten of slikken winny blijft 17aa.
Ben me nog verder aan het verdiepen in het cortisol verhaal na gebruik van 17aa AS maar wat ik er nu van lees zou ik nooit een orals-only doen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik zie toch regelmatig kuren met 5 weken 5Omgd-bol als kickstart...is dan toch ongeveer hetzelfde???
vd 50mg dbol is dat slechter dan vb 30mg d-boll en 20mg winstrol, dan zit je ook aan 50mg??
Dit vind ik op de site van big cat en kijk eens naar de oral only kuur...dan zou ik dit niet moeten overleven:
week1-6 : 40mg d-boll
week3-8 : 50mg winstrol eod
week6-8 :40mg anavar
Lees ook eens de uitelg eronder waarbij hij beweerd dat je niet meer massa verliest dan bij een kuur met spuiten.
Zolang je maar goed eet/traint en je eigen test.productie terug op gang krijgt.
link big cat oral cycle:
http://www.bodybuilding.com/fun/catsample.htm
grtz
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
http://www.dutch bodybuilding.com/forum/anabole-steroiden/big-cats-all-oral-cycle-stack-22071.html
(aanklikbare link werkt helaas niet dus ff kopiëren en plakken)
Is een topic waaruit bklijkt dat het stuk wat jij aanhaald verouderd is. Alleen al het gebruik van HCG zoals hij in jouw link aangeeft is zwaar achterhaald
Greets...
Growing is like sex you can never get enough...
Comment
-
De spatie tussen dutch en bodybuilding moet je ff weghalen. Om de één of andere reden is het hier een woord wat niet mag
Zal er de webmaster naar laten kijken.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment