Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Blessed are those who haven't seen and yet believe
trek er gerust 3 wkn voor uit, achilles, voordat je echt wat verwacht op gebied van kracht. pomp zou na 2 wkn wel moeten beginnen. results in week 1? only for the lucky bastards.
Pomp begint goed te komen. Laatst schouders gedaan en had gewoon PIJN van de pomp!
Kracht is gewoon hetzelfde nog steeds...
Sides: Ik hou nog steeds geen overtollige vocht vast. Niet meer als normaal dan. Ook heb ik geen waterhoofd.
Gewicht was een miezerige 105.5 kg vanmorgen
Bf is zeker wat gestegen daarom ga ik nu schoner eten en van de 4000 kcal naar de 3700 kcal. Als ik in gewicht blijf aankomen en ik in de spiegel zie dat het niet te veel vet is houd ik het zo.
Ben er tot nu toe niet ontevreden erover, wacht alleen op de POWER
he nerd... je eerste vocht zie je niet hoor. dat zit lekker in/tussen je spiertjes.
als je het in je face ziet, hebbie al wat litertjes.
je zou je bakkes voor de gein ff aaniem. moeten laten zien en over 8 weken weer. zelf zie jehet namelijk niet zo snel.
offuh... fotootje voor en na. van je face.
uiteraard hoeven WIJ die niet!!! te zien
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment