Blessed are those who haven't seen and yet believe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tis allemaal simpel te verklare hoor.
    deze gast heb gwoon echt zn voeding enzo helemaal in orde. zuipt geloof ik ook niet.
    DAT kunnen er weinig zeggen denkik? .... Ik ook niet gege
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Jan. 14 2006,14:58)]tis allemaal simpel te verklare hoor.
      deze gast heb gwoon echt zn voeding enzo helemaal in orde. zuipt geloof ik ook niet.
      DAT kunnen er weinig zeggen denkik? .... Ik ook niet gege  
      Je haalt me de letters van mijn toetsenbord Bruce.

Update komt morgen!

@ Xeno: 23 cm. En dat is wel negeraanleg

Comment

• sjah... we blijven eerlijk he, ennuh scherp, ennuh.... I've got some brains left

Comment

• hahahah die is scherp achi
          Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 14 2006,16:05)]@ Xeno: 23 cm. En dat is wel negeraanleg
            scherp idd

maar ff serrieus wat is je (Lichaamslengte) dan.. ?

Comment

• Update:

Eerst dacht ik dat mijn gewicht ging stabiliseren op 110 dit werd echter 108.5

Mijn gewicht zat vanmorgen op 110.5
              Mijn kracht begint rustig aan te groeien. Hou wel wat vocht vast maar dat is niet zo veel. Bf is ongeveer gelijk geblijven, misschien met 1 % gestegen sinds mijn laatste update.

Ik zat tot aan mijn voorlaatste injectie op 350 mg. test en zo’n 280 mg. deca per week. Deze heb ik geupt naar 500 mg. test en 400 mg. deca per week. Ben benieuwd wat dit voor me gaat doen in gewicht en kracht (en sides).
              Over sides gesproken: Ik heb nergens last van. Het enige wat ik merk aan sides is dus het vocht. Zal mijn best doen om het gewicht nog hoger te gooien. Met gewicht bedoel ik dan ook spiermassa en geen bf!

oh ja lichaamslengte is 1.80.

Comment

Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 15 2006,12:41)]Update:

Eerst dacht ik dat mijn gewicht ging stabiliseren op 110 dit werd echter 108.5

Mijn gewicht zat vanmorgen op 110.5
                Mijn kracht begint rustig aan te groeien. Hou wel wat vocht vast maar dat is niet zo veel. Bf is ongeveer gelijk geblijven, misschien met 1 % gestegen sinds mijn laatste update.

Ik zat tot aan mijn voorlaatste injectie op 350 mg. test en zo’n 280 mg. deca per week. Deze heb ik geupt naar 500 mg. test en 400 mg. deca per week. Ben benieuwd wat dit voor me gaat doen in gewicht en kracht (en sides).
                Over sides gesproken: Ik heb nergens last van. Het enige wat ik merk aan sides is dus het vocht. Zal mijn best doen om het gewicht nog hoger te gooien. Met gewicht bedoel ik dan ook spiermassa en geen bf!

oh ja lichaamslengte is 1.80.
                1.80 bij 110kg is geen kleintje!

Comment

• Gaat nog steeds erg lekker dus achilles. 1.80 en 110kg is gegarandeerd voor een monsteruiterlijk
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Gaat goed gozer!
                    Nou nog ff je inbox legen zodat ik je een pm terug kan sturen..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Gaat goed zo te lezen
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

• de gains zijn der al nu nog ff vast houden he

welke week zit je nu eigenlijk??
                        Who's the Chef

Comment

• trek er wel 10kg vanaf, want hij is een neger.
                          die hebben standaard 10kg meer dan een blanke. en dat heb niks met spieren te maken.  

@ achilles: vocht is meestal de enige side.
                          het geiler zijn valt eigenlijk niet op. ook niet het sneller aangebrande.
                          ennuh... de hoeveelheden zijn nog laag te noemen, dus ik verwacht met zo'n groot dik lichaam ook weinig sides.

Comment

• Gaat lekker kerel, van 97 naar 110 is niet niks

Grtz
                            stil growing

Comment

• @ Been: zit in week 7 dus heb nog eventjes

@ Bruce: Die 10 kg erbij klopt. Dat noemen ze nou hersenen

on-topic: Ik probeer de hoeveelheden idd zo laag mogelijk te houden. Back in the days konden ze ook op relatief weinig groeien. Dus waarom zou het nou niet kunnen. Nu hebben we ook nog eens beter weet van voeding en training!

Comment

• kan het niet laten.: zie je wel: ze denken met hun *** haha.

las es een verhaal over een gast die roid rage kreeg en zn gezin vermoorde en daarna zichzelf. die had (jawel) ong. 50mg deca gebruikt.

dus als je echte goeie sh it heb...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X