Blessed are those who haven't seen and yet believe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Dino: Thanks voor de tip bro! Varieren helpt idd. Ik doe het tegenwoordig door maaltijden de wisselen of door macronutriten te vervangen door andere zowat gelijkwaardige macronutrieten. i.p.v. kwark neem ik af en toe bijvoorbeeld ei-wit.

Comment

• By the way ik heb echter een paar vragen.

Deca zijn halfwaardetijd is 15 dagen en die van Test Enth is 10.5 dagen. Waarom duurt het in het begin van je kuur vaak 3 weken voordat je iets van lange esters merkt?

Eenmaal wat gemerkt van de lange esters en je zeg maar midden in de kuur zit. Is het dan zo dat als je dán een injectie zet dat je daar pas over 15 dagen iets van merkt of meteen nadat je die zet en dat het over 15 dagen de hormonen uit je bloed zijn verdwenen en als het ware uitgewerkt? (dit laatste komt uit de theorie)

Comment

• Langere esters hebben langere tijd nodig om optimaal te werken. Als ze eenmaal werken blijft doordat je regelmatig injecteerd de werkzame dosis in je lichaam stabiel. (iets wat je ook wilt)
        Als je stopt met kuren duurt het helaas veel langer voor het helemaal uit je lichaam verdwenen is.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Dus neem bijvoorbeeld test: het maakt niet uit wanneer ik het prik (in het begin of midden in de kuur). Het duurt altijd 2 weken voordat ik iets van die prik merk?

Comment

• Minimaal 2 weken inderdaad tenzij je test-prop neemt

Greets...

Comment

• Oke, die 2 weken zijn voorbij en ik merk er nu iets van. Hoe lang kan ik nu hiervan genieten als die spuit van 2 weken geleden mijn laatste spuit was?

Comment

• Hangt van de halfwaardetijd af maar zal ook ongeveer 2 weken zijn.

Greets...

Comment

• volges mij merk je na de tijd langer iets dan dat je in het begin moet wachten op iets.

wrom? je moet je waarden optellen.
                  als je om de 7 dagenprikt en je halvewaardetijd is 10 dagen, betekent dat er nog meer dan de helft werkzaam is. dus prik 1 is 250mg testo. prik twee is 250mg testo + wat er nog over was van de vorige. (zal ook gedeelte zijn van vorige prik wat nog niet optimaal in je bloed zit) opgegeven moment heb je zulke waardes bereikt dat je optimale werkinghebt. en dus meer kracht enzo....
                  dat zou betekenen dat als je na 10 weken stopt je alles op moet tellen wat er nog aan halve en kwart en achtsten, etc. in je bloed zit. dus dat zal meer zijn dan in het begin. dat is de reden dat ik denk dat het langer na werkt.
                  maarja... tis theorie. kan net zo goed gelul zijn
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Jou kennende bruce...

Nee joh, thanks voor je 2 cents! Wat jij nu zegt dacht ik dus ook. Maar ja dat wilt zeggen dat 2 weken na week 10 van je kuur je nog zeker nog wat test in je bloed hebt. En toch wordt er geadviseerd om 2 weken na de laatste injectie te beginnen met nakuren. Is dit dan wel goed?

Comment

• Hmm lang weggeweest , serieuse kuurlog. Komt heel nauwgezet over. Congrats voor je gains!
                      Valt veel van op te steken in dit logje, thx for that
                      Keep up the good work
                      Grtz
                      -C-
                      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                      -2 know what we don't know
                      -No Pain No Gain!

Comment

• Thanks kerel!
                        Top dat je er wat van bent opgestoken kerel

Comment

• #### ben veel opgestokenvan deze log. Denk dat ik over tijdje dit kuurtje ook wil proberen. Alleen zou eigenlijk het resultaat wel willen zien, wordt wel nieuwsgierig van de stats. Keep up the good work!

Comment

• ben ook benieuwd naar fotos van anabolic achilles

Comment

• Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

• tip was volges mij 3 weken na je laatste prik, achillesje.
                                maarrrr.... als ik kijk naar de terugval van na je kuur, die laat zeker 6-8 weken op zich wachten voor het begint.
                                maar ik denk dat je je nolva etc. ook op niveau moet brengen. en als je vanaf week 3 begint, ben je in week 6 nog bezig en dan vangt het elkaar mooi op. snappie.
                                maw als je begint als je terugval al bezig is, ben je denk ik te laat. en ben je alwat kwijt.
                                weer theorie, maar ja..... ik lul soms niet

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X