Nieuwe kuur:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja het mengen ging niet zoals het moest het water zat al in het potje voordat ik het door had
    Het is geen olievbasis dus het gaat er wat makkelijker uit.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

okee eerste update.
      Nu een weekje bezig en de dianabol is goed aan het werken.
      Krachttoename en pomp is erg goed.
      De toenames zijn:
      Armen:38.5 naar 40
      Buik : 76 naar 77
      borst: 101 naar 103
      gewicht:78 naar 82
      Houd wel natuurlijk wat vocht vast maar hoort erbij.
      Me eetlust was in eerste week naar minpunt gedaalt kreeg het erg moeilijk weg maar is nu weer normaal en begin weer meer honger te krijgen.

Comment

op hoeveel mg d-bol zit je dino ?

Comment

Zit zeker vocht bij maar blijft een lekker begin!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

niet slecht, spijtig dat het meeste vocht is, wil je niet ontmoedigen hoor bro, armen 1,5 cm erbij in een week tijd, als dit puur spier zou zijn heb je na uw kuur armen van 50cm

Hoe bevalt de sth u, heb je er last van

Grtz
            stil growing

Comment

haha weet dat het vocht is snipke jammer genoeg
              Maar vocht is ook goed vind ik in het begin trekt later in kuur wel wer weg.

De sth is probleemloos prikken alelen vind het wel vreemd dat ik beetje rare rode plekjes overhoud waar gespoten is.Mijn maat heeft daar geen last van.
              enig idee iemand??

Comment

Gaat lekker zo te lezen
                Succes met je kuur nog.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Feb. 07 2006,20:38)]haha weet dat het vocht is snipke jammer genoeg
                  Maar vocht is ook goed vind ik in het begin trekt later in kuur wel wer weg.

De sth is probleemloos prikken alelen vind het wel vreemd dat ik beetje rare rode plekjes overhoud waar gespoten is.Mijn maat heeft daar geen last van.
                  enig idee iemand??
                  Welke gh heb je? ik had er met gs ook last van maar dit ging na 2 weken vanzelf weg
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

77cm buik is erg small armen is onspannen neem ik aan

Comment

@red ja gh is van gs zat te denken dat het kwam omdat hij hect heel erg onderhuids spuit je ziet de naald geweon in ze huid zitten en ik zet hem ietsjes dieper maar we zullen zien of het na2 weken ook weggaat.

@punani nee gek haha 40 is aangespannen naturlijk heb maar kleine spierballetjes
                      en middel 77 smal?? vind het nu veel te dik moet an de zomer zker weer terug naar 73 en wil eigenlijk naar 70.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dino21 @ Feb. 08 2006,15:40)]@red  ja gh is van gs zat te denken dat het kwam omdat hij hect heel erg onderhuids spuit je ziet de naald geweon in ze huid zitten en ik zet hem ietsjes dieper maar we zullen zien of het na2 weken ook weggaat.

@punani nee gek haha 40 is aangespannen naturlijk heb maar kleine spierballetjes
                        en middel 77 smal?? vind het nu veel te dik moet an de zomer zker weer terug naar 73 en wil eigenlijk naar 70.
                        oke ik vergelijk een btje met mij maar ik ben ook stuk langer(184) mijn taile is droog(9%)82cm en dik(14%) 86cm. suc6 en op d b b staat lab resultaten van gh van gs en die kwamen er goed uit de bus!dus je zit goed

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (dino21 @ Feb. 08 2006,15:40)]@red  ja gh is van gs zat te denken dat het kwam omdat hij hect heel erg onderhuids spuit je ziet de naald geweon in ze huid zitten en ik zet hem ietsjes dieper maar we zullen zien of het na2 weken ook weggaat.
                          Heb het ook wel eens gehad dat ik irritatie kreeg na het zetten van mn hgh en ben een paar weken anders gaan prikken(naald recht op mn buik gezet en zo diep mogelijk in het vet)en had toe geen last van irritaties meer en na een maandje ben ik weer op de conventionele manier gaan prikken en had ik ook nergens last meer van.

Dus ff andere techniek voor paar weken gebruiken,kerel.

Comment

je moet toch neit in je vetlaag spuiten??
                            dacht onderhuids dus zo dicht mogelijk tegen de oppervlakte aan....

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Jep maar als je goed DOOR je vet heen prikt zit daar je bindweefsel en daar word het ook prima opgenomen,kerel.

Dus niet ín je vet....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X