Kuur testo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehehe,zo erg is het nog niet met me hoor,mannen.

Effe een update,mn post van AR gekopieerd omdat ik lui ben...hahaha.

Toch geinig....ik heb er de laatste 3 weken eigenlijk een beetje zooitje van gemaakt met eten en trainen mede door wat onvoorziene omstandigheden maar stond net op de weegschaal en weeg nu evengoed 137,5....das best lekka eigenlijk.

Andere irritante bijwerkingen zijn dat mn poten elke keer zo stijf blijven na het prikken....ik heb GG,GS en Aburain gebruikt maar elke keer is het een drama en dat nu al 4 weken lang....zwaar fucked up!

Ik ga eens ff switchen naar sustanon Karachi en dan 4x per week 2ml prikken....kijken of dat lekkerder voelt want dit begint echt te vervelen en dan druk ik me erg zachtjes uit.

Dus mn totale testinname per week gaat dus iets omlaag mede ook omdat de kilo's er toch wel opvliegen van 2250mg naar 2000mg rond,evengoed niet misselijk.

Nu eerst maar eens ff flink knallen in de gym en mn eten verbeteren en dan vlieg ik lachend over die 140 kilo heen.

Comment

Gaat idd. erg "lekka" bro !!
      Alias Homer Simpson ...

Comment

Wordt je toch nog een grote jongen..
        Gaat lekker ondanks dat mindere weekje

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben bang dat je poten nog steeds stijf zullen worden. Als ik sus alleen prik maakt het niet uit welk merk maar blijft verrot zeer doen de dagen erna. Heb alleen geen last als ik er deca bij zet misscien een tip en dan rond de 1600mg per week ofzo
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik ben ook van de sust maar naar de test gegaan werd er niet goed van!

Comment

Ik had er ook serieuse last van, nu leg ik altijd mijn spuit op de verwarming, ik rook een sigaret en dan zet ik ze, geen last meer gehad, wat me ook opviel is wanneer ik kleinere naalden gebruik ik ook last heb.

Grtz
              stil growing

Comment

Nog ff roken voor de daad!

GEIL!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by banaan
                  Ben bang dat je poten nog steeds stijf zullen worden. Als ik sus alleen prik maakt het niet uit welk merk maar blijft verrot zeer doen de dagen erna. Heb alleen geen last als ik er deca bij zet misscien een tip en dan rond de 1600mg per week ofzo

De deca verhogen en de test wat minder bedoel je,gab?

De laatste week gaat het wel goed eigenlijk,ik loop weer normaal al voel je die prikken natuurlijk nog wel ff zitten en aangezien ik dan 4x per week prik voel je het altijd wel maar ach.....hier kan ik wel mee leven.

@@Update

Gewicht blijft nu rond 138 kilo hangen maar ik eet ook nog steeds niet fantastisch,ik heb helemaal geen zin om te vreten en moet mezelf echt helpen herinneren om de 2uur wat naar binnen te douwen en dat is wel irri.

Ik heb wel weer een lekkere pomp van de igf en word op mn armen en schouders weer wat droger dus dat is wel kicken,schouders zijn zowiezo weer lekker aan het groeien want ik krijg er weer geregeld opmerkingen over.

Armen blijven zoals altijd wat achter op het geheel maar doordat ze weer droger worden komt er weer een wat mooiere vorm in waardoor het toch weer ff wat anders oogt.

Al met al gaat het dus best lekker want ik had niet verwacht zo snel weer op gewicht te zitten.

Comment

hey lange
                    leuk je weer is te horen en al helemaal leuk te horen dat het goed gaat

keep growing bro
                    Who's the Chef

Comment

Das nogal een berg...

Jij gebruikt net zoals je baco's drinkt of niet haha...

Maar veel succes. Je maakt er een leuk verhaaltje van

Comment

Blijft je bf wel een beetje acceptabel?

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja dat blijft best wel acceptabel al zeg ik het zelf....zal ergens rond de 17/18 hangen ofzo en dat vind ik niet echt een ramp.

Merk wel dat sommige broeken iets te strak zitten nou omdat je door dat vele eten zo'n opgezette pens krijgt maar ach....we just have to live with that.

Comment

Originally posted by Testo
                            Ja dat blijft best wel acceptabel al zeg ik het zelf....zal ergens rond de 17/18 hangen ofzo en dat vind ik niet echt een ramp.

Merk wel dat sommige broeken iets te strak zitten nou omdat je door dat vele eten zo'n opgezette pens krijgt maar ach....we just have to live with that.
                            komt zo bekend voor
                            verder gaat het lekker probeer je eten ook optimaal te krijgen.dan zullen er nog betere resultaten volgen.grts

Comment

Originally posted by Testo

kan je nog wel broeken aan dan met dat grote lijf??

jij liep toch enkeld nog maar ik rokken en jurken
                              Who's the Chef

Comment

Alleen Aussies.....gabber 4 life!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X