Nieuw cut-kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuw cut-kuurtje

    Ik wil op korte termijn een cut kuurtje gaan doen. Aangezien ik geen ervaring hiermee heb graag jullie input. Het wordt een kort kuurtje van 6 weken.

    1-6 100 mg test prop eod.
    1-6 50 mg winstrol inject eod.

    nakuur clomid en nolvadex.

    eventueel heb ik nog clenbuterol liggen om toe te voegen, maar ben hier zelf niet zo kapot van ivm de bijwerkingen.

    Is dit een goed kuurtje of kan ik beter iets weglaten of toevoegen?
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

    She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

  • #2
    je hebt toch aardig wat kuur ervaring?!
    voeg anders er nog tren acet toe 75mg eod. dan heb je een knal cut kuurtje

    Comment


    • #3
      Originally posted by punani
      je hebt toch aardig wat kuur ervaring?!
      voeg anders er nog tren acet toe 75mg eod. dan heb je een knal cut kuurtje
      ik heb weinig tot geen ervaring met cut kuurtjes, maar waarom tren ace toevoegen?
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

      She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

      Comment


      • #4
        paar weken T3 der bij en klaar is kees
        Who's the Chef

        Comment


        • #5
          Ik vindt het een goed kuurtje, als het enkel voor te zorgen is dat je niet veel massa wil kwijtspelen.

          Met t3 zou ik zeker niet beginnen, de tren zoals punani zegt gaat je wel harde maken. Zou toch overwegen om 1 tab clen te nemen, desnoods in uw nakuur

          Grtz
          stil growing

          Comment


          • #6
            Originally posted by snipke
            Ik vindt het een goed kuurtje, als het enkel voor te zorgen is dat je niet veel massa wil kwijtspelen.

            Met t3 zou ik zeker niet beginnen, de tren zoals punani zegt gaat je wel harde maken. Zou toch overwegen om 1 tab clen te nemen, desnoods in uw nakuur

            Grtz
            Maakt tren ace je dan harder dan winnie? Dan is het zeker de moeite van het overwegen waard. Ook een vraagje, kan dit alles in dezelfde spuit of moeten er zaken gescheiden worden?
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

            She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

            Comment


            • #7
              Tren en Test prop zijn op oliebasis
              Winny is op waterbasis

              Dus 2 spuiten bro.

              Comment


              • #8
                Is Proviron 50 mg /ED erbij te veel van het goede?
                Zo ja, waarom?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Achilles
                  Is Proviron 50 mg /ED erbij te veel van het goede?
                  Zo ja, waarom?
                  Ik denk dat ik de winnie dan achterwege laat en ga voor tren ace en test prop, ik moet al genoeg prikken, 6 spuiten per week gaat mijn lichaam niet lekker vinden. Wat voor een naald gebruikt men voor test prop gewoon 0,8*40 of kun je ook dunner gaan?
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

                  She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

                  Comment


                  • #10
                    IK gebruik voor dergelijke dat ik in mijn been zet 0,5x40 of 50, ik zou de winny ook achterwege laten en vervangen door tren. Je kan ook tren aceth nemen ,; er is ook al winny op oliebasis , dus misschien even over nadenken

                    Proviron zou ik zeker niet doen, gewoon al voor de bijwerkingen, als je wilt cutten denk ik dat je misschien op verlof wilt gaan en ergens op het strand wil gaan liggen met dat harde lijf en dan kan je best puisten missen denk ik

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • #11
                      waarom geen t3 erbij?
                      Als je in 6 weken echt droger wilt worden en niette laag in kcal wil gaan zou ik gewoon lage dosis t3 eerbij nemen vanaf week 3 t/m 6 en dan clen mee beginnen na de kuur meteen.
                      eat eat eat and look like a freak!

                      Comment


                      • #12
                        Als je minder wilt prikken kun je misschien ook gaan voor primo met tren enanthate. Kun je met 2 keer per week prikken af. 8 weken 400mg primo en 400mg tren als je last krijgt van libido vermindering zou je er proviron bij kunnen pakken (is ook een spierhardmaker en vochtafdrijver).

                        Mooie hond is die van jou?
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by snipke
                          IK gebruik voor dergelijke dat ik in mijn been zet 0,5x40 of 50, ik zou de winny ook achterwege laten en vervangen door tren. Je kan ook tren aceth nemen ,; er is ook al winny op oliebasis , dus misschien even over nadenken

                          Proviron zou ik zeker niet doen, gewoon al voor de bijwerkingen, als je wilt cutten denk ik dat je misschien op verlof wilt gaan en ergens op het strand wil gaan liggen met dat harde lijf en dan kan je best puisten missen denk ik

                          Grtz
                          Winny op oliebasis? Deze is toch hartstikke instabiel???

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by banaan
                            Als je minder wilt prikken kun je misschien ook gaan voor primo met tren enanthate. Kun je met 2 keer per week prikken af. 8 weken 400mg primo en 400mg tren als je last krijgt van libido vermindering zou je er proviron bij kunnen pakken (is ook een spierhardmaker en vochtafdrijver).

                            Mooie hond is die van jou?
                            Hond is niet van mij, maar zo een komt er wel nog een keertje. Bedankt voor de input allemaal. ik denk dat ik toch voor test prop en trenbolone ga. T3 erbij weet ik niet zo. Dat is toch vrij schadelijk voor je schildklier?
                            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

                            She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

                            Comment


                            • #15
                              Je kan je schildklier er mee ontregelen. T3 is schildklierhormoon en zorgt ervoor dat als je schildklierfuncties sneller verlopen. Als je 6 weeks out bent en nog niet droog genoeg dan wordt T3 gebruikt om het proces wat te versnellen.

                              Maar T3 kan dus ook zorgen dat je spiermassa verliest met cutten. Alles gaat sneller, stofwisseling e.d. Je lichaam wordt als het ware in een hogere versnelling gezet.

                              Imo heb je geen T3 nodig. Een goed dieet, cardio en als aanvulling wat cutting AS om spiermassa te behouden/winnen moet voldoende zijn.
                              Shitty food will make you look like shit.

                              http://www.pro-active-medicine.nl

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X