beetje hulp nodig

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • beetje hulp nodig

    hey ik zen dus de kimjo
    20 jaar en weeg er nu 78kilo en een meter 84 groot
    ik train nu 2jaar en half maar ik vind da het niet zo super vooruit gaat kwa massa en kracht
    daarom zou ik het mss overwegen voor een kuurtje
    maar daarom zou ik wel wat hulp kunne gebruiken van andere die er meer vervaring in hebbe wa ze voorstellen mijn doel is zeker en vast niet om "superman" te worden bij wijze van spreken mooie spieren zijn voor mij goed genoeg en liefst blijvende spieren daar ben ik meer mee dan spieren die weg trekken :d


    dank bijvoorbaad
    greeetzz kj
    Last edited by kjke; 02-03-2006, 17:51.

  • #2
    Hello Kimjo, vertel eerst miss eens wat je in die 2 en half jaar precies hebt uitgespookt qua training, voeding en rust. Als je toch al niet Superman wil worden, is het miss helemaal niet nodig om te kuren.

    Grtz

    Comment


    • #3
      die 2 jaar en half
      gaan powertraine
      kwa rust dagelijks 8 uur slaap
      5 van de 7 gaan traine elke dag een uur en half a 2 uur
      voeding tja wa ne doorsnee mens ete denk ik tot dak ik genoeg heb en dan nog wa proberen mij nog wa meer vol te propen
      elke een shake of 2
      dan nog nitrix geprobeert enzo , aminozuren , en nog een paar andere dingen heeft geen wonderen gedaan
      greets kj

      Comment


      • #4
        Ga eerst maar eens goed eten, daar groei je van, ook als je kuurt zal je goed moeten eten, anders blijven de spiertjes echt weg.

        Zijn geen wondermiddeltjes waar je zomaar van groei.

        O,ja
        Welkom hier!!
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

        Comment


        • #5


          Daarnaast 5 dagen in de week 1,5 tot 2 uur trainen is te veel. Probeer richting de 45 min. te gaan per trainingsessie KT.

          Comment


          • #6
            Zoals de bodynetters al suggereren, eerst de basis in orde brengen.
            Lees eens wat topics hier, stel een voedings/trainingsschema samen en als je vragen hebt post die schema's maar. Er zullen zeker tips en reacties op volgen.
            Kuren is gewoon te vroeg en totaal zinloos op dit moment.

            Go for it kerel!

            Comment


            • #7
              welkom kerel
              weet niet waar je vandaan komt of wat maar kan je lastig volgen
              miss een cursus typen volgen ipv een kuur

              je bent nog jong en zal naturel nog flink groeien als je miss is wat minder traint
              groeien doe je in de rust en niet in the gym kerel
              post is je traine en eet schema zullen wij er ff op schieten

              suc6
              Who's the Chef

              Comment


              • #8
                Veel lezen inderdaad.

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • #9
                  @ been kzen dus van antwerpen belgie dus mijn woorden zijn soms getipt zoals men ze hier spreekt

                  dus ik zal voor de rest alles is schoon noteren en dan hier eens posten in ieder geval al hartelijk dank
                  greets kj

                  Comment


                  • #10
                    kerel je bent net zo oud en lang als mij. maar je weegt wel 20kg minder... post je training schema,voedingsschema maar eens. want als natural bij 1.84 kan je ondanks slechte genen makelijk 86kg moeten kunnen wegen.grts

                    Comment


                    • #11
                      maar wat is het beste wak ik kan eten want zo goed ben ik niet in die dingen dus als iemand mij goede raad kan geve dat zou altijd wel goed van pas komen greets kj

                      Comment


                      • #12
                        Kijk een keertje in de voedingstopics, neem een schema van iemand die gelijkaardige stats (gewicht,lengte..) als jou heeft en waarvan je vindt dat het voedingsschema je aanstaat/haalbaar is. Pas het desnoods wat aan naar jouw behoeften en post het gewoon. Met de hulp die je dan van de leden hier krijgt, ga je zeker tot een degelijk voedingsschema komen.
                        Het is veel beter het zo te doen dan dat wij hier dingen gaan 'voorschrijven' die jou waarschijnlijk toch niet volledig aanstaan. Zo'n volledig door ons voorgekauwd schema zal je nooit lang volhouden.

                        Veel succes er mee!

                        Comment


                        • #13
                          Je hebt tips genoeg gehad, je kunt een nieuw topic openen in Voeding om je eetschema te plaatsen als je wilt. Zou ook zeker nog wat aandacht aan je trainingsschema besteden want zoals al gezegd train je véél te veel, groeien doe je tijdens rust niet in de gym.
                          Doe vooral zelf wat moeite en verwacht niet dat iemand hier al het werk voor je gaat doen en je exact voorkauwt hoe of wat je moet doen of eten, als dat is wat je wilt moet je een berg geld uitgeven aan een personal trainer.

                          Dit topic is bij deze gesloten.

                          Comment


                          • #14
                            is nog niet gesloten hoor hahahah
                            Who's the Chef

                            Comment


                            • #15
                              bijdehand
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X