2e hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e hgh kuur

hey hallo ben nog bezig met mijn hgh kuur en die duurt nog 3 maand, als die vorbij zijn heb ik in totaal 8 maand gedaan.
    heb al weer een nieuwe kuur en wil ik ff neerzetten. wou er in januarie 2007 mee beginnen.

1t/m4 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 100 mcg slin
    5t/m8 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 50mg winstrol eod
    9t/m12 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 100 mcg slin
    13t/m16 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 50mg winstrol eod
    17t/m20 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 1000 mcg slin
    21t/m24 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 50mg winstrol eod
    25t/m28 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 100mcg slin
    29t/m32 - 5iu hgh, 1000mg test, 1000mg deca, 50mg winstrol eod
    33t/m36 - 5iu hgh

test e - abduraihan 250mg/ml
    deca - super deca gs 250 mg/ml
    winstrol - zambon 50mg/ml
    slin - novo rapid
    hgh - golden gear

schema voor insuline:

na trainen 10 iu insuline. bouwt het eerst op van 2,4,6,8,10 iu als je bij 10 iu bent zo laten NIET VERHOGEN.
    na trainen insuline zetten
    neem eerst dextrose 10 gram per iu 10 gram is 1 eetlepel en bouw dit op tot 10 eetlepels zodat je bij 10 iu insuline komt. als je eenmaal op 10 iu insuline zit dextrose laten zakken tot 60 , 70 gram. moet je op gevoel doen.

- na trainen eerst dextrose per iu 1 eetlepel
    - dan 5 min later insuline inject
    - dan 15 min later 30 gram creatine, 30 gram glutamine powder. vitamine c en e, en eiwit shake
    - 1.15 min later gewoon maaltijd VET VRIJ. bijv rijst met kipfile en 500 gram magere kwark.
    - 1.15 min later eiwitshake met brinta

zo moet mijn nieuwe kuur er uit zien.
    ben nu nog bezig met hgh ga super hard al 10 bij gekomen vet vrije massa. heb nog 3 maand te gaan.
    Last edited by baricade; 19-07-2006, 21:06.

wtf. ik zeg niks. dit is de heftigste kuur die ik tot nog toe gezien heb.
    half jaar test en deca.... wat is the plan man? ga je naar 140 kg droog?
    wat is je target? podium?
    ik ga hier geen adviesen aan knopen. vind de test-deca verrekt veel maar ja, je zal je redenen hebben.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heftig kuurtje kerel, ik zit nu zelf al meer dan vier maanden aan de hgh en wil nog alleen kuren met hgh, superspul voor mij

Waarom van slin naar winstrol, wat is de gedachte erachter . 1000 deca zijn toch meer sides dan resultaten dacht ik. Deca schijnt wel synergetisch te werken met hgh, dat heb ik in mijn kuur vergeten.

Succes kerel

Grtz
      stil growing

Comment

Hmzz, ik verklaar je voor gek .

Afgezien van het geld wat je neertelt, zet je je gezondheid erg op het spel.

Greetz

Comment

Ik ga hier helemaal niks op zeggen dit gaat nergens meer over.
          Wens je wel heel veel succes en hoop dat je je doel gaat halen!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vertel eens wat over de achter liggende gedachte van die hogedois kerel
            en ook over je doelen en verwachtingen???

deze kuur overtreft testo zelfs denk ik

wat zijn je stats nu?
            Who's the Chef

Comment

Die test en deca kan ik begrijpen alhoewel die deca wel hoog is maar je gaat ook nog is 16 weken aan de winstrol en dat vind ik wel een beetje veel van het goede....
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

testo zet iets meer testo
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

-Gekkenwerk! Je lichaam raakt na zo'n 8-10 weken totaal verzadigd.
                  -1000 mg deca heeft meer nadelen dan voordelen. 600 mg is de max.
                  -De test zou je kunnen opbouwen, te beginnen bij 500 mg bijvoorbeeld.
                  -Zou slechts 1x een oraal anabool gebruiken.
                  -Insuline is levensgevaarlijk. Heb je het al eens gebruikt?
                  -HGH ziet er logisch uit.

Mijn advies: Zet een goede kuur van zo'n 16-20 weken in elkaar, waarbij test het hoofdbestanddeel is, waarbij je middelen (uitgezonderd de test dus) niet langer dan 10 weken gebruikt en waarbij je 1 oraal anabool maximaal 6 weken gebruikt. HGH gebruik je uiteraard de gehele kuur + nakuur. Na of tijdens de nakuur zou je eventueel LR3-IGF-1 kunnen zetten voor zo'n 4 weken. Insuline raad ik af, tenzij je ECHT weet wat je doet. THINK ABOUT IT!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
                    -Gekkenwerk! Je lichaam raakt na zo'n 8-10 weken totaal verzadigd.
                    -1000 mg deca heeft meer nadelen dan voordelen. 600 mg is de max.
                    -De test zou je kunnen opbouwen, te beginnen bij 500 mg bijvoorbeeld.
                    -Zou slechts 1x een oraal anabool gebruiken.
                    -Insuline is levensgevaarlijk. Heb je het al eens gebruikt?
                    -HGH ziet er logisch uit.

Mijn advies: Zet een goede kuur van zo'n 16-20 weken in elkaar, waarbij test het hoofdbestanddeel is, waarbij je middelen (uitgezonderd de test dus) niet langer dan 10 weken gebruikt en waarbij je 1 oraal anabool maximaal 6 weken gebruikt. HGH gebruik je uiteraard de gehele kuur + nakuur. Na of tijdens de nakuur zou je eventueel LR3-IGF-1 kunnen zetten voor zo'n 4 weken. Insuline raad ik af, tenzij je ECHT weet wat je doet. THINK ABOUT IT!
                    ik weet precies hoe het werkt. ben nu zelf nog bezig met hgh en insuline
                    ga als een beest.
                    ten eerste test niet op bouwen direct 1000mg als je met hgh kuurt ik wil massa. insuline 4 weken op 2 weken af en dan weer 4 weken op zo de hele kuur door. ik heb schema voor insuline staan
                    als je die aan houdt komt goed. ik heb er nog duidelijk bij staan insuline 10 IU NIET VERHOGEN. PER IU INSULINE 10 GRAM DEXTROSE. EN INSULINE WEL OP BOUWEN. NIET DENKEN IK KAN WEL 20 IU WANT DAN GAAT HET MIS.
                    oraal anabool kan d-bol maar dat gebruikt ik niet.
                    dus 4 weken insuline dan 4 weken winstrol, winstrol niet langer om het cortisol verhaal.

Comment

wat zijn de stats doelen en verwachtingen ?

kuur ziet er serieus uit zal overnagedacht wezen
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by red
                        Die test en deca kan ik begrijpen alhoewel die deca wel hoog is maar je gaat ook nog is 16 weken aan de winstrol en dat vind ik wel een beetje veel van het goede....
                        ja klopt 16 weken winstrol maar niet aan 1 stuk. iedere keer rust tussen van 4 weken. ik zie het probleem niet.

Comment

Originally posted by snipke
                          Heftig kuurtje kerel, ik zit nu zelf al meer dan vier maanden aan de hgh en wil nog alleen kuren met hgh, superspul voor mij

Waarom van slin naar winstrol, wat is de gedachte erachter . 1000 deca zijn toch meer sides dan resultaten dacht ik. Deca schijnt wel synergetisch te werken met hgh, dat heb ik in mijn kuur vergeten.

Succes kerel

Grtz
                          omdat je slin maar 4 weken mag doen en dan moet je stoppen. dus dan af gewisseld met winstrol 4 weken en dat niet langer om het cortisol verhaal
                          Last edited by baricade; 20-07-2006, 14:31.

Comment

Originally posted by been
                            wat zijn de stats doelen en verwachtingen ?

kuur ziet er serieus uit zal overnagedacht wezen
                            mijn stats zijn nu op het moment na 4 maanden hgh en insuline 1000mg sust en 400mg deca .
                            toen ik begon was ik 93kg nu op het moment bijna 110 kg.
                            mijn verwachting mega hugh worden.
                            hoe denk je dat coleman en cutler zo geworden zijn niet door zulke kinder kuurtjes.

Comment

Originally posted by Castaway
                              Hmzz, ik verklaar je voor gek .

Afgezien van het geld wat je neertelt, zet je je gezondheid erg op het spel.

Greetz
                              als je met aas begint zet je je gezondheid altijd op het spel. dus je weet waar je aan begint
                              Last edited by baricade; 20-07-2006, 14:31.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X