Yess.....mag weer!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yess.....mag weer!!

Yo Bró's,

Na een wat kortere time-off deze keer, 3 maanden!! Gaan we weer knallen

Kuurtje gaat er als volgt uit zien:

Week 1 en 2 750 mg test-E
    Week 3 t/m 9 500mg Test-E

Week 1 en 2 600 mg Tren-E
    Week 3 t/m 8 400mg Tren-E

Tijdens gehele kuur 0,5mg arimidex ED voor de tepeltjes.

Hoop zo'n kilo'tje of 5 droge massa te gainen.

Wat vinden jullie ervan??Frontload Tren misschien te hoog!!

Greetz...Rik
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

hehe....hij heeft het eindelijk begrepen hoor

Ik had de tren de eerste 4 weken op 600mg en nergens last van gehad. Kuur ziet er voor de rest netjes uit. Op naar de 100 kg.

Greetz banaan....
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

waarom doe je een front load met lang werkende Esters en niet met test prop oid?

wel een nakuur neem ik aan?
      Who's the Chef

Comment

@Been: Heb geen zin om ed of eod te gaan prikken en dianabol is geen optie voor mij. Dus wordt het een frontload met de spullen die ik toch al heb. Heb vorige kuur (test only) zelfs geen frontload gedaan.

Nakuur ben ik nog sterk over aan het twijfelen, de meeste raden het wel altijd aan. Uit eigen ervaring maar meer nog die van Banaan heb ik (wij) altijd weinig het idee gehad dat het ook maar iets toevoegde aan het herstel.

Heb na de vorige kuur (200 mg sust om de 3 dagen) op aanraden van Banaan ook geen nakuur gedaan en moet zeggen heb niks qua kracht of massa verloren ( was ook wel niet zo veel aangekomen vanwege de Arimidex, geen vocht)!! En heb ook totaal geen dip gehad!!

Ik ga nog wat meer info verzamelen, het is natuurlijk altijd zo besteld

mzzl Rik

Comment

Originally posted by rik View Post
          Stevig kuurtje. Al vaker trenbolone gebruikt?
          Een tip: Als je er een redelijke dosis winstrol bij neemt, zeg 50 mg per dag, dan hoef je waarschijnlijk niet eens arimidex te gebruiken. Trenbolone en winstrol geven samen heel goede resultaten, dus dat is het overwegen waard.
          De winstrol zou je week 4 t/m 9 kunnen gebruiken. Dat zijn de weken dat je andere spullen ook goed gaan werken.

Trouwens: niet nakuren? Foei!
          4 weken lang 40 nolvadex is een minimaal vereiste. By the way: Ook met arimidex kun je nakuren!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

bestaan er ook al kuurtjes voor je tepels of bedoel je je borst?

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Nee wordt de eerste keer Tren voor mij Mr Sym, vandaar dat ik nog een beetje twijfel over de frontload!!

By the way: Ook met arimidex kun je nakuren!
              Ja had ik ook gelezen, ik heb idd wel de arimidex in de vorige kuur doorgetrokken tot week 13 (kuur duurde 10 weken).

Een tip: Als je er een redelijke dosis winstrol bij neemt, zeg 50 mg per dag, dan hoef je waarschijnlijk niet eens arimidex te gebruiken
              Dit is dan toch omdat tren zich hecht aan de progesteron-receptoren, wat voor de problemen zorgt, winstrol hecht zich ook aan deze receptoren. Waardoor de de tren geen kans krijgt.

Tren zelf heeft geen oestrogene bijwerkingen, gyno, vochtretentie, enz maar de progesteron-werking versterkt wel de neven effecten van aromatiserende middelen (b.v.Test dus) Daarom ga ik wel Arimidex gebruiken gedurende deze kuur. En zit er ook aan te denken om misschien nog proviron toe te voegen, heeft dezelfde eigenschap als winstrol toch??

Comment

bestaan er ook al kuurtjes voor je tepels of bedoel je je borst?
                ...............................

Comment

Vind de optie van Mr. Symmetry een goede.
                  Verder een nette kuur, succes!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uit eigen ervaring maar meer nog die van Banaan heb ik (wij) altijd weinig het idee gehad dat het ook maar iets toevoegde aan het herstel.

Uit verschillende bloedanalyses (bij mij en 2 twee andere bb'ers die kuren) is mij steeds opgevallen dat al na 2 maanden de hormoon spiegels al weer op normaal niveau waren zonder enige vorm van nakuur. Maar dat geldt mss niet voor iedereen.
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

En zit er ook aan te denken om misschien nog proviron toe te voegen, heeft dezelfde eigenschap als winstrol toch??
                      Enigszins. Het zijn beide DHT-hormonen en kunnen daardoor beide voorkomen dat andere hormonen aromatiseren. Winstrol zal jou echter extra massa en kracht (+ extra leverschade?) bezorgen, proviron niet. Proviron voorkomt dus aromatisering, maar levert verder weinig op. Is wel weer mild voor je lever. Keuzes, keuzes, keuzes...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Yo Bró's,

Kuurtje gaat er als volgt uit zien:

Hoop zo'n kilo'tje of 5 droge massa te gainen.

Wat vinden jullie ervan??Frontload Tren misschien te hoog!!

Greetz...Rik
                        Ik zou de test op 1000mg en de tren op 800mg frontload zetten. Heb een keer zo'n tabel gezien en als je met test e frontload dan heb je als je vervolgens 500mg neemt naar 2 weken 1000mg stabiele bloedwaardes en kick het dus ook sneller in.....
                        Succes!!!
                        187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Ik zou de test op 1000mg en de tren op 800mg frontload
                          .........vindt het nu eigenlijk, voor mijn doen, al aan de hoge kant.

Winstrol zal jou echter extra massa en kracht (+ extra leverschade?) bezorgen, proviron niet.
                          Wil de tren toch echt wel combineren met test, schijnt erg goed te werken.
                          Zou de proviron (of winstrol) puur alleen toevoegen om het aromatiseren ( waar ik snel last van heb en wat ook nog eens versterkt wordt door de tren) van de test tegen te gaan. (i.c.m. arimidex dan).

Ik denk dat ik het aankijk, krijg ik last voeg ik als nog proviron toe!!

mzzl Rik

Comment

ik zou toch ook gaan voor een frontload van 1000mg test maar niet van de tren, tren is te heftig (voor mij althans), voor de rest een mooi stevig kuurtje.

Succes kerel

Grtz
                            stil growing

Comment

Afgelopen dinsdag de eerste 500 mg test en 200 mg tren gezet. Hou jullie wel regelmatig op de hoogt van de vorderingen.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X