nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

hello bodypeople..

ik ben er bijna uit over mn nieuwe kuur.
    dit kuurtje ga ik voor de test enanthaat 500 mg per week,en deca 400 per week.
    wat ik al eerder aan jullie vertelt heb is dat ik geen tabs wil gebruiken om op te starten.
    nakuur wel dan vier weken 40 mg nolva.
    toch twijfel ik om een frontload te nemen met test.
    hebben jullie nog een mening voor mij om mn kuur bij te stellen.
    duur van kuur 10 weken...greetz.

Ja hoor......maak van de deca trenbolone (400mg) en de test-e frontloaden met 750 mg de eerste 2 weken. Dan heb je een mooi kuurtje.......

Ga je zeker mooie resultaten op behalen
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

waarom de tren zetten ipv de deca..

Comment

ivm de gyno die hoogst waarschijnlijk weer terugkomt zit ik er ook aan te denken om vanaf dag 1 elke dag 10 mg nolva te nemen.
        ik weet dat het de kuur een beetje tegen zal houden maar denk wel dat het een oke idee is om dat te doen.
        mijn vorige kuur is alweer een jaartje geleden en heb nog steeds een knobbeltje onder mijn rechter tepel.
        in het begin deed dat nog pijn maar die is nu weg.
        en misschien ook clomid de hele kuur en dan om de dag 50 mg.
        wat denken jullie?greetz.

Comment

Als je snel last krijgt van gyno (net als mij) is het misschien verstandig om vanaf dag 1 anti-e te gebruiken. Bij 500mg test zou je 20mg nolva ED moeten om gyno tegen te gaan.

Ik weet niet de hoeveelste kuur dit van je is anders zou je idd kunnen overwegen om tren te gebruiken al is dit wel zwaarder voor je systeem als deca.

Als je voor test-e gaat moet je hoog gaan zitten. Aangezien je op 500mg zit zou je een frontload kunnen doen van 1250mg. Het doel van een frontload is dat je in een week op de bloedwaardes komt die anders in de derde week pas zou hebben.

Succes

@Rik kuur komt me bekend voor............en goede resultaten we shall see
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Als je gyno gevoelig bent kan je heel de kuur arimidex bijnemen, om de deca te laten voor tren moet je zelf weten, heb je al met tren gekuurt,zo nee, denk dan wel dat tren een heftig middel is.
            Zou de eerste twee weken een frontload doen met test op 1000mg

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by king36 View Post
              hello bodypeople..

ik ben er bijna uit over mn nieuwe kuur.
              dit kuurtje ga ik voor de test enanthaat 500 mg per week,en deca 400 per week.
              wat ik al eerder aan jullie vertelt heb is dat ik geen tabs wil gebruiken om op te starten.
              nakuur wel dan vier weken 40 mg nolva.
              toch twijfel ik om een frontload te nemen met test.
              duur van kuur 10 weken...greetz.
              Vind het een prima kuurtje! Als je 10 of 12 weken gaat kuren, zou je wat mij betreft geen frontload hoeven doen. Laat het gewoon stapelen in je lichaam. Rond week 4 ga je dan waarschijnlijk knallen. Ga je voor 8 weken, dan is een frontload een goed idee. Niet te veel hoor. 2 weken 750 mg bijvoorbeeld.

Waarom geen pillen in je kuur? 4 of 5 weken winstrol (i.p.v. dianabol) geeft een prima resultaat. Voordeel van winstrol is dat je dan in elk geval geen clomid of nolvadex hoeft te nemen de eerste weken. Handig als je aanleg voor gyno hebt.

Trenobolone wordt net als bij oxymetholone makkelijk over gesproken, maar het zijn bijzonder zware middelen. Als het niet nodig is, dan zeker niet doen.

Ik zou dus hier eens over nadenken:

Week 1-5 winstrol 40-50 mg ED
              Week 1-10 test E 500 mg EW
              Week 1-9/10 deca 400 mg EW
              Week 13-16 nolvadex 40 mg ED
              Last edited by Mr. Symmetry; 15-10-2006, 13:43.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@Sym winny heeft toch geen directe werking tegen oestrogenen zoals je die bij test aanmaakt? En een frontload van 2 weken 750 mg is toch geen frontload denk dan dat je beter in een week 1000mg kan prikken omdat je anders gewoon je hoeveelheden as aan het verdelen bent. Doel van een frontload is toch om al in een week aan je juiste bloedwaardes te komen?

Als je anders meteen iets wil merken van je kuur pak dan 100mg prop eod. In week 4 zal dan de test-e en de deca gaan aanslaan. Andrs gewoon even geduld hebben.

Comment

@Sym winny heeft toch geen directe werking tegen oestrogenen zoals je die bij test aanmaakt?
                  Nee klopt winstrol werkt anti-progestageen en niet anti-oestrogeen.

Comment

dat winstrol verhaal begrijp ik toch niet helemaal omdat te vervangen voor nolva.
                    winstrol zet toch ook aan voor gyno of niet.
                    tabs als opstart doe ik liever niet om de lever wat met rust te laten.
                    ik begin rond de kerst met de kuur..dus heb nog ffe om de hele kuur samen te stellen..greetz.

Comment

het is trouwens mijn vierde kuur en heb tussen de kuren altijd een jaartje rust gehad om toch helemaal te herstellen.
                      greetz.

Comment

Nee van winstrol kun je geen gyno krijgen, omdat het niet omzet naar oestrogenen.

King check dit even:

Nieuwe pagina 1

Progestagenen

Comment

oke dan...mooi stukkie..thnx.

Comment

@ rik ken mensen die er wel gyno van kregen......

Comment

Placebo effect.........Die krijgen waarschijnlijk van een paracetamolle'tje nog bitch tits

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X