Nakuur...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuur...

Hallo

Zoals jullie weten ga ik beginnen met een kuur. (zie vorige topics)
    Ik heb deze inmiddels ook al binnen.
    En ik begin over 2 weken.
    Alleen wel met 1 probleempje.
    En dat is dat dat de nakuur momenteel niet te krijgen is.
    Het duurt dan nog wel n week of 15 voordat ik daar aan toe ben.
    En probeer er in die tijd ook nog aan te komen..
    Maar mocht dat niet lukken..........
    Ik weet dat het belangrijk en beter is voor het herstel.
    Maar dan mijn vraag..... Wat staat me te wachten na de kuur als ik de nakuur niet gebruik? Verlies ik dan mijn gewonnen kilo's en kracht weer?

Alvast bedankt

met nakuur heb je meer kans om meer massa vast te houden
    en je eigen test productie komt eerder op gang
    Who's the Chef

Comment

Tuurlijk is een nakuur te krijgen. Als jouw 'leverancier' dat niet kan aanleveren, dan snap ik niet waar hij z'n spullen haalt.

Dit terzijde; zorg gewoon dat je alles binnen hebt voordat je begint.
      Bedenk: een kuur legt je hormonale systeem plat. Als je zo'n 3 weken na je laatste injectie bijna geen steroiden in je lichaam hebt, gaat jouw eigen systeem echt niet doodleuk weer aan de slag. Er gebeurt dan gewoon maandenlang helemaal niets in je lichaam. Doordat het menselijk lichaam in verhoudingen denkt (daar zijn dopingcontroles ook op gebaseerd), start het lichaamseigen systeem in een nakuur wat makkelijker op. Testosteron en oestrogeen komen namelijk in een bepaalde verhouding in je lichaam voor. Als je dus nakuurt met nolvadex, blokkeer je de (aanmaak van) oestrogenen, waarop jouw lichaam een seintje krijgt, dat het meer (of weer) testosteron aan moet gaan maken. In mijn ogen is dit zeer essentiele kennis als je gaat kuren!
      Last edited by Mr. Symmetry; 06-11-2006, 12:13.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@Sym volgens mij vergis je je. Nolvadex hecht zich aan de receptoren van borstklieren waardoor oestrogenen geen kans krijgen om te hechten zodat gyno kan ontstaan. Het grote voordeel van nolva is dat je het kan gebruiken tijdens kuren met bijv dboll die oestrogenen hard nodig hebben om te werken. Er blijft dus altijd oestrogeen in je lichaam. Het enige nadeel is dat nolva de aanmaak van IGF-1 remt wat nodig is voor spiergroei.

Testen wijzen echter uit dat Tamoxifen Citrate de test levels met 150% kunnen verhogen.
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by banaan View Post
          @Sym volgens mij vergis je je. Nolvadex hecht zich aan de receptoren van borstklieren waardoor oestrogenen geen kans krijgen om te hechten zodat gyno kan ontstaan. Het grote voordeel van nolva is dat je het kan gebruiken tijdens kuren met bijv dboll die oestrogenen hard nodig hebben om te werken. Er blijft dus altijd oestrogeen in je lichaam. Het enige nadeel is dat nolva de aanmaak van IGF-1 remt wat nodig is voor spiergroei.

Testen wijzen echter uit dat Tamoxifen Citrate de test levels met 150% kunnen verhogen.
          Ha, ik wist dat ik door je 'verbeterd' zou worden! Tijdens het typen al! Ik probeerde het voor de topicstarter duidelijk te houden. Ik heb mij jarenlang verdiept in de werking van- en de verschillen tussen proviron, clomid, nolvadex, femara & arimidex. Jouw info is dus niet overbodig, maar zit al een flink tijdje diep geworteld in mijn hersenpan. Ik zal trachten de volgende keer in duidelijke taal foutloos m'n antwoorden te formuleren! (Gelukkig zitten er hier een aantal mensen met veel kennis, dus ik maak mijzelf wellicht overbodig.)

Ik weet ook niet of de topicstarter iets aan deze antwoorden heeft. Horen we vast nog wel.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik heb zeker wat aan deze antwoorden...
            Daarvoor heb ik me ook aangemeld op deze site.
            Ik zal dan ook nog even wachten met het beginnen van de kuur totdat ik een goede nakuur heb.
            Al zal dat niet al te makkelijk zijn volgens mij.ken maar 1 leverancier en die zegt er niet aan te kunnen komen.
            Bestel liever niks via internet..
            Even goed rondkijken op de sportschool dus.....
            Dit is mijn eerste kuur en wil het ook meteen goed doen met nakuur en al......

Groeten

Comment

@Sym is niet mijn bedoeling jou te verbeteren bro maar ik zoek me helemaal suf naar de juiste anti-e voor bij de verschillende as omdat ik altijd last krijg van gyno.

Zat zelf te denken om bij mijn volgende kuur femara (letrozole) te gebruiken als anti-e maar aangezien dit je oestrogen met 98% vermindert is dit niet raadzaam om dit bij dboll te gebruiken. Buiten het feit dat je immuunsysteem plat ligt wat niet echt handig is in de winter. Ga nu toch maar voor nolva. Sorry voor de off-topic.
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X