Originally posted by Rickbeen
View Post
uitslag bodymania 2014
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik doe een gok
-
Originally posted by Pren View PostDegene die na de wedstrijd gaat zeuren over de foto's, is juist een azijnpisser. Nogmaals: de foto's waren bekend en iedereen had er toen wat over kunnen zeggen, maar iedereen hield zijn mond. Dan moet je nu ook je verlies accepteren en verder je mond houden.
@ Tails: het gaat inderdaad om de progressie i.p.v. het betere fysiek contest."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIets met, we mogen zeggen wat we willen? Het is een discussie forum, toch?
Je hebt verloren. Accepteer dat gewoon als een man i.p.v. achteraf te gaan klagen als een kind.
Calimero Jij bent groot - YouTubeIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDat mag zeker. En als je dan toch zo graag aan het woord bent, mag je ook meteen even uitleggen waarom je nu pas begint over die foto's en toen je mond hield. En had je ook geklaagd over die foto's als je gewonnen had of was het dan prima geweest?
Je hebt verloren. Accepteer dat gewoon als een man i.p.v. achteraf te gaan klagen als een kind.
Calimero Jij bent groot - YouTube
Het gaat mij om het principe: degene met de beste progressie zou winnen en niet degene die op de een of andere manier foto's het beste kan manipuleren.
Dat vind ik minachting naar de stemmers en vooral naar degene die het prijzengeld betalen.
Ps: calimerograpje was al gemaakt iets origineler mag wel.
Er kan beter een slotje op, sommigen gedijen erg goed op discussies.Last edited by rain; 19-07-2014, 13:47.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDat mag zeker. En als je dan toch zo graag aan het woord bent, mag je ook meteen even uitleggen waarom je nu pas begint over die foto's en toen je mond hield. En had je ook geklaagd over die foto's als je gewonnen had of was het dan prima geweest?
Calimero Jij bent groot - YouTube"Straight outta gym"
Comment
-
Jeetje jongens het was 5 dagen gezellig, begint het welles nietes alweer. Laten we het leuk houden
Enige wat ik erover kwijt wil is dat wanneer iemand een beter resultaat boekt dan jij, hij niet per definitie hoeft vals te spelen. Ik zie geen hard bewijs namelijk alleen zeer tactische belichting.
Comment
-
Originally posted by akito View PostJeetje jongens het was 5 dagen gezellig, begint het welles nietes alweer. Laten we het leuk houden
Enige wat ik erover kwijt wil is dat wanneer iemand een beter resultaat boekt dan jij, hij niet per definitie hoeft vals te spelen. Ik zie geen hard bewijs namelijk alleen zeer tactische belichting.
Je hebt helemaal gelijk Diederik.
Jij hebt het goede voorbeeld gegeven, dan moeten wij wel volgen.
Misschien kan een moderator alle overbodige reacties verwijderen?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by akito View PostJeetje jongens het was 5 dagen gezellig, begint het welles nietes alweer. Laten we het leuk houden
Enige wat ik erover kwijt wil is dat wanneer iemand een beter resultaat boekt dan jij, hij niet per definitie hoeft vals te spelen. Ik zie geen hard bewijs namelijk alleen zeer tactische belichting.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Hooi daar ben ik weer, ik lees alleen dat mijn progressie miet haalbaar is en dat ik waarschijnlijk foto's heb gebruikt van een paar jaar terug, dit is allemaal niet waar.
de foto's in het begin zijn van verder weg genomen en daarom oog ik smaller ook mijn back double bicep os op de begin pic een waardeloze uitvoering.
ik zit nu op me telefoon en kom net terug van Tomorrowland dus ga zo me nest in maar ik zal morgen wel een printscreen maken met de datum van de genome foto's.
En en die foto met me roze pet sta ik bijna in de spiegel dus oog ik veel breder en heb daar een procentje of 5 meer bf.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View PostHooi daar ben ik weer, ik lees alleen dat mijn progressie miet haalbaar is en dat ik waarschijnlijk foto's heb gebruikt van een paar jaar terug, dit is allemaal niet waar.
de foto's in het begin zijn van verder weg genomen en daarom oog ik smaller ook mijn back double bicep os op de begin pic een waardeloze uitvoering.
ik zit nu op me telefoon en kom net terug van Tomorrowland dus ga zo me nest in maar ik zal morgen wel een printscreen maken met de datum van de genome foto's.
En en die foto met me roze pet sta ik bijna in de spiegel dus oog ik veel breder en heb daar een procentje of 5 meer bf.
We waren het er al over eens dat het waarschijnlijk door de belichting komt en de poses, waardoor je een vertekend beeld krijgt waardoor de progressie in 2 maanden bijna ongeloofwaardig lijkt.
Als iedereen de volgende keer foto's maakt op dezelfde afstand, dezelfde locatie en dezelfde poses, krijg je die discussies niet.
Gefeliciteerd in ieder geval.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View PostHooi daar ben ik weer, ik lees alleen dat mijn progressie miet haalbaar is en dat ik waarschijnlijk foto's heb gebruikt van een paar jaar terug, dit is allemaal niet waar.
En en die foto met me roze pet sta ik bijna in de spiegel dus oog ik veel breder en heb daar een procentje of 5 meer bf.
verdiend gewonnen , en tuurlijk mag je spelen met wat licht en hoeken . er waren geen verplichte poses , en welke dumbass gaat zijn fotos overbelichten.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment