Goed bezig kevf
E-boeken
Collapse
X
-
Zijn er mensen die;
Steve Holman & Jonathan Lawson - The Ultimate Mass Workout
en
Ian King - Get buffed! 2 (Get More Buffed)
hebben gelezen en een oordeel kunnen geven?
Verder hoor ik veel over Mark Rippetoe en Cristhian Thibaudeau, maar als ik naar de foto's kijk van de twee zou ik toch de laatste kiezen om een boek van te lezen ;p Gaat Christian Thibaedeau's boek ook over buffen / massa?Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Zowel CT als MR zijn topcoaches. CT ziet er beter uit, maar daar zou ik niet op af gaan. Big Cat ziet er ook totaal niet imposant uit, maar hij weet toch echt wel een berg. Als je kunt, koop gewoon van beide een mooi boek."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Tnx!!! Zit nu die van CT te lezen, goed boek.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
At the link kun je een gids met buikspieroefeningen krijgen.
Buikspieroefeningen - buikspieren - wasbordje
Comment
-
Ben al een tijdje aan het zoeken achter een boek van Carlon Colker, iemand die enig idee heeft waar ik bovenvermelde zijn boek zou kunnen downloaden of zal het toch maar kopen worden?"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Comment
-
Heb nog even een vraagje of iemand soms een boek betreffende voeding heeft gericht op diabetici? Ik zoek er zelf al een tijdje naar en zelfs in de gewone boekenwinkel vind ik er niet echt wat over? misschien dat ie mand me hier kan helpen dacht ik"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Comment
-
Dat klinkt interessant. Heb zelf een ontzettende berg ebooks liggen, daar zit hij helaas niet tussen, heb wel wat andere literatuur over stretches (wel zelf nog niet gelezen eerlijkheidshalve). Mocht ome fallus zich geroepen voelen wat op zijn site te dumpen, kom maar door, heb echt een paar mooie dingen liggen geloof ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-