top!!! thx!!!
E-boeken
Collapse
X
-
Body Building and weight lifting books (download torrent) - TPB
een kleine 1 Gigabyte aan fitness,bodybuilding,voeding,supplementen-boeken
Er staan al wat boeken in die reeds door de topicstarter zijn aanhaald, maar die kan je wel uitvinken indien u er al in bezit van bent.
Comment
-
Originally posted by Explode View PostGeen boeken in het nederlands, ben verdomme bagger slecht in engels
ON topic: echt top dit, zie het nu pas. Heb alleen nog burn the fat, feed the muscle gelezen. Maar zal zeker nog wel wat andere boeken gaan lezen.
Wel een mooie BUMP trouwensBurn the fat, Feed the muscle
183 cm, 10% BF, 80 kg
Comment
-
Originally posted by joey88 View PostWel een mooie BUMP trouwensThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostDit topic kan niet vaak genoeg gebumped worden. Misschien worden er dan wat minder belachelijke vragen gesteld.
Dit is zeker aan te raden om dit is door te spitten, je zult hier veel kennis op doenBurn the fat, Feed the muscle
183 cm, 10% BF, 80 kg
Comment
-
Originally posted by joey88 View PostTrue, daar heb je helemaal gelijk in. Maar denk dat er veel mensen moeite hebben met Engels talige boeken. Kan zelf niet ontkennen dat ik het in 1 keer begrijp, moet het meestal ook 2 x lezen.
Dit is zeker aan te raden om dit is door te spitten, je zult hier veel kennis op doenThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostMijn Engels is redelijk tot goed en ik moet het vaak ook 2x lezen voordat ik het goed begrijp. Alleen kun je je beter afvragen of mensen niet te lui zijn om moeite ervoor te doen. Mensen stellen liever domme vragen en moeten alles voorgekauwd hebben in plaats van dat ze zelf de boel komen onderbouwen.
Er wordt vaak gezegd dat je geen domme vragen kunt stellen, maar denk als je ziet wat voor topics(vragen) er voorbij komen, dat ze zich niet erg goed hebben ingelezen.
Ik heb ook nog minimale kennis, vooral over training methode's en opstellen van schema's. Ik hoop dat mede hierdoor, nog een hoger niveau te brengen en andere te kunnen helpen.Burn the fat, Feed the muscle
183 cm, 10% BF, 80 kg
Comment
-
Ik bump deze topic ook even. Met de vraag, hoe krijg ik ze geopend. Krijg het maar niet voor elkaar!!
Ik heb namelijk staan koppeling opslaan, doet maar dan kan ik het niet openen.
Iemand suggesties???Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!
Comment
-
Niet beschikbaar / Not available
Deze website is tijdelijk niet beschikbaar, komt u op een later tijdstip terug.
This website is currently not available, please come back later.
Lijkt me duidelijk.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
De meeste zijn .PDF bestanden. Daar heb je adobe reader voor nodig.
Klikkerdeklik: Adobe - Adobe Reader downloaden - Alle versiesThe Sky Ain't The Limit
Comment
-
vandaag is spiritual magus nog steeds offline, maar dit is een mooie torent voor ud 2,0
Bodybuilding - Diet - Lyle McDonald - The Ultimate Diet 2.0 ? "ultimate diet 2.0" ? isoHunt ? the BitTorrent & P2P search engine
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-