info gewenst...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• info gewenst...

beste,

Ik heb al enkel dingen gepost maar krijg dan steeds de melding dat die niet op zijn plaast staat of niet correct is of er iets verkeerd ind e tekst staat...? Nu had ik eeen vraag omtrent mijn resultaten aangezienik mijn borst niet goed omhoog krijg. Dus ik vermeld wat mijn schema is en hoopte zo op wat info...inderdaad...een mailtje met weer maar eens de vermelding dat dit daar niet thuis hoorde. Nu ik weet dat dit verkeerd tsond..;gewoon om de simpele rede dat ik geen 20 positieve post-its heb. Hoe kan het ook als ik steeds de vermelding krijg of de dreiging van een ban....hoe moet ik dan aan info geraken...kan begrijpen dat er regles zijn...maar omdat het ene niet mogelijk was om daar te posten heb ik een andere oplossing gezocht. Kunne jullie mij nu is zeggen wat een "positieve" post it is. Wil er wel 20 posten maar dan ga ik waarschijnlijk de melding krijgen dat er meer gelul tussen staat en niets informatief of dergelijke.... gemakkelijk is anders voor wat info...;

groetjes

Ps# ban mij nu niet omdat ik deze vraag nu in deze topic gesteld heb hé...

je hebt het over het toevoegen van een foto? je hebt nu pas 5 posts, en zodra je er 20 hebt zijn wij bereid te kijken naar je foto's. Ik vind zelf dat dit nog wel wat omhoog kan.

Als je gewoon leuk meepost dan kun je ze vanzelf uploaden.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hey mensen,

neen, het gaat niet over het posten van een foto. gewoon het posten van een vraag..;dat is net wat ik probeer. Ik krijg steeds een mail terug met de vemelding dat die topic daarniet thuishoort. Nu is het bij een volgend verkeerde topic een ban van het forum. Ik wil gewoon info winnen. Ik wist wel dat dit in topic "doping" moest maar daar moest je eerst zoveel posts voor hebben vooraleer je daar iets kan vragen. Soms is hetr wat onduidelijk wat waar mag en waar niet... voor d erest een prachtig forum rijk aan info...
      grtz

Comment

bovenaan het board staat een sectie met de regels, misschien moet je daar eens lezen.

Sinds kort is de regel ingegaan dat je niet mag posten in de anabolen sectie met minder dan (ik dacht)10 posts. Dit moet je dus ook niet proberen. De vraag in een ander topic stellen, om zo de regel te ontduiken is ook niet de bedoeling, en kan dus resulteren in een ban.

Je zult dus moeten wachten tot je genoeg posts hebt, wil je je vraag stellen.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

lees de regels en je weet waarom.

Er zijn zo vervelend veel lulletjes die hier op het board komen en gelijk over AS beginnen en je ze vervolgens nooit meer hoort lees iig de regels en stel je vraag op een gepaste manier.
          Who's the Chef

Comment

Heb het even nagekeken, tegenwoordig krijgt ieder nieuw lid direct bij aanmelding een welkomstberichtje waar een aantal zaken overduidelijk staan uitgelegd.
            Ik geloof dat jij die niet gehad hebt omdat je al aangemeld was voordat het welkomst bericht in het leven is geroepen dus misschien dat je daardoor een stukje info mist. In eerste instantie heb je gewoon de regels niet gelezen voordat je ging posten waardoor je waarschuwingen hebt ontvangen, vervolgens is de nieuwe regel ingegaan voor posten in 'Anabolen' en hoewel je daar uiteraard in een topic evengoed over had kunnen lezen ben je er inderdaad niet persoonlijk over geïnformeerd.

Ik heb je inmiddels alsnog het genoemde bericht gestuurd dus nu zou alles duidelijk moeten zijn.
            Als je gewoon leuk mee doet hier op het forum en daarbij de regels in acht neemt zit je zo aan de benodigde posts hoor. Bang zijn voor een ban hoef je dan absoluut niet, die krijg je heus niet voor het stellen van vragen tenzij ze herhaaldelijk of overduidelijk tegen de regels in gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X