Sexy avatars mod-check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sexy avatars mod-check

Aangezien er regels bestaan m.b.t. avatars;

* 7
    Sexueel getinte avatars zijn niet toegestaan
    Bepaalde afbeeldingen zijn uiteraard wel toegestaan in het 18+ gedeelte, waar iedereen zelf kan kiezen of hij/zij het wel of niet wil bekijken.
    Zie onderaan voor uitleg over wat in dat onderdeel wel en niet is toegestaan.

Daardoor worden er bepaalde avatars uitgesloten, maar is de lijn nogal vaag. Wanneer is iets 'sexueel getint'? Er zijn genoeg members die met een ontbloot bovenlijf op de site staan, sommige in boxers op hun avatar. Dus chicks in bikini lijkt mij sowieso niet tever gaan?

Dus hierbij een topic om je foto's gifs te laten checken

Ten eerste, me nieuwe schermafbeelding, iemand bezwaar tegen ?
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Verplaatst.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Verplaatst.
      Sjonge, waarom denk ik nu heel de tijd dat Gen on-line is?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Sjonge, waarom denk ik nu heel de tijd dat Gen on-line is?

Ja het erge is, als ik vluchtig door een topic loop en mijn eigen post zie, denk ik ook dat het Gen is . Had laatst bijna twee keer iemand welkom geheten, omdat ik dacht dat mijn eigen post van Gen was .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ja het erge is, als ik vluchtig door een topic loop en mijn eigen post zie, denk ik ook dat het Gen is . Had laatst bijna twee keer iemand welkom geheten, omdat ik dacht dat mijn eigen post van Gen was .
          God op gegeven moment las ik topics en dacht al, wow wat lul ik een onzin

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

jou ava yawg geeft aan deze kant totaal geen bezwaar hoor

zal ook weer eens een keer een nieuwe zoeken
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Is mijne te sexy?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

bianca beauchamp, geen punt....bij karwei.

Er is dan ook wel flink aan geklust.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

mijne is en blijft het mooiste.
                  Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                  http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Had een veel betere, zonder bikini maar met der handjes ervoor... Mooi niet hoor mag niet

Heb echt zo'n enorme lijst met gifs die ik zou willen gebruiken, maar niet kunnen vanwege grootte en mogen vaak helemaal niet

Comment

Waarom zou je jezelf als een vrouw op dit forum willen profileren :s

:P

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                        Waarom zou je jezelf als een vrouw op dit forum willen profileren :s

:P
                        Omdat ik liever geile geoliede chicks in bikini zie dan half naakte boys

Comment

je bent me net voor
                          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Zou het alleen niet doen als je Ashley heet, wordt helemaal verwarrend
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

wie is Ashley ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X