Kracht / PL / Strongman / Gewichtheffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kracht / PL / Strongman / Gewichtheffen

Misschien een idee om hier een aparte sectie voor te maken, zoals op DBB o.a.
    Volgens mij zijn er hier wel 4 loggers ongeveer die een krachtgericht schema volgen en dan kan er wat specifieker op in gegaan worden.

Met alle respect, de meeste "bodybuilding" logs zijn totaal niet interessant.

Wellicht dat dit ook meer leden trekt.
    Groeten

denk dat er geen gewichtheffers zijn om bodynet, maar voor PL en strongman is het zeker een goed idee

Comment

Gewichtheffen hoort erbij, en die oefeningen worden ook wel gedaan.
      Groeten

Comment

ja dat is wel waar maar er zijn maar 1/2 die de clean en jerk / snatch beheersen op (basseer ik op de statlijst die daar te zien is) DBB laat staan dat er hier iemand is, het zijn 2 oefenigen waar techniek echt bizar grote rol speelt dat je het jezelf amper goed kan aanleren

Comment

jaja dat maakt verder niet uit, maar het gaat om de sectie dat dat erbij hoort :P
          eventueel ook highland of zo, maar puur het idee
          Groeten

Comment

zeker opzich een leip idee, met wat stickies over wsb en dergelijke

Comment

Bijvoorbeeld.
              Groeten

Comment

Het zou leuk zijn om een doelgerichte sectie te hebben. Op Bodyresource en DBB heb je het ook. Hoop alleen dat het hier er wel wat beter aan toe gaat dan op BR, want dat krachthok slaat nergens op en is op leven na dood. Maar denk niet dat er veel vraag naar zal zijn op BN. Van de 4-5 kracht gerichte sporters is de helft al niet meer actief ofzo. Dus om nu een sectie voor 2 man te openen schiet niet echt op.

De meeste logs zijn niet boeiend. Heb je overal. Pak gewoon degene die je wel boeiend vindt en negeer de rest gewoon.

Comment

Uw wens is mijn bevel:
                  Kracht/PL/Strongman - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Geef de links van jullie logs maar, dan zet ik ze over.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nice, maar hij staat niet tussen de topics als je op home drukt
                    Groeten

Comment

Als het goed is, is dat nu gefixt?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

sub-sectie voor logs daar o? en dan logs van o.a. Revius, Dominator, mij en nog een enkele verdwaalde "powerlifter/strongman/gewichtheffer" daar heen verplaatsen?

en we motten wat meer topics verzinnen om daar te starten anders is het zo doods daar.

Comment

Geef de links maar van wat je verplaatst wil hebben.

sigpic

Comment

Je mag hem wel verplaatsen http://forum.bodynet.nl/trainingslog...og-revius.html
                            update hem alleen als er iets boeiends is voor hier, wedstrijd/filmpjes of iets dergelijks.
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Misschien een idee om hier een aparte sectie voor te maken, zoals op DBB o.a.
                              Volgens mij zijn er hier wel 4 loggers ongeveer die een krachtgericht schema volgen en dan kan er wat specifieker op in gegaan worden.

Met alle respect, de meeste "bodybuilding" logs zijn totaal niet interessant.

Wellicht dat dit ook meer leden trekt.

Revius,
                              prima idee van je, al ben ik geen PL of strongman.

Valt me alleen wat tegen de termen "meer leden"en "DBB" bij elkaar in een klein stukje tekst....van de paar PL'ers en strongmen op DBB die regelmatig dingen posten, vooral in topics waar ze niets van begrijpen zijn de meesten niet echt goed in hun lege bovenkamer. haha. Hier op BN gaat het vaak dan wel wat gemoedelijker en vriendelijker.

De rest van de jongens(PL en strongman), die wel serieus bezig zijn, die zitten dan ook eigenlijk alleen in dat subforum en is voor hen dan ook een eigen iets waar ze van alles kwijt kunnen waar de gemiddelde BB'er niets mee kan.

Al met al Revius, ik hoop dat jouw idee een succes wordt, mooi idee.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X