Het is maar een voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het is maar een voorstel

het kan misschien eens leuk zijn om een kalender neer te plaatsen van de events ?
    velen kijken naar een event uit maar weten meestal op het laaste pas wanneer dit te doen is en de planning van hoe je moet rijden en verlofaanvraag enz....duurt dikwijls ook een tijdje en kan lastig zijn.
    daarom dacht ik kunnen we niet alle events die we op tijd weten effe samen te bundelen en een nieuw toppic kunnen openen of onder het toppic events plaatsen in een vast plaatsje ?
    het is maar een voorstel.
    grtz.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Er is een evenementen kalender maar die is al ff niet bijgewerkt ben ik bang.

Vind het idee erg goed en neem aan dat de webmaster hem kan bijwerken als wij de data aanleveren?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Yep.

Goed idee...

Comment

idd een goed idee

grtz
        stil growing

Comment

Oké kom maar op met die info dan!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vind het ook wel een goed idee inderdaad.

wil misschien eerdaags wel een x naar een leuke wedstrijd met de nederlandse toppers,als ik het goed heb krijgen we binnekort de Holland,toch?

greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 07 2004,02:27)]
              zeker een goed idee want ben er niet zo van op de hoogte waneer zo een event is

Comment

heeft er nu echt niemand datums van events of dergelijke of mis ik een stuk ?
                you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 07 2004,02:27)]vind het ook wel een goed idee inderdaad.

wil misschien eerdaags wel een x naar een leuke wedstrijd met de nederlandse toppers,als ik het goed heb krijgen we binnekort de Holland,toch?

greetz
                  wil je me toch wel een keer zien schitteren als er anderen naar me kijken? daar kon je toch niet tegen....

jaloers mannetje. noenoenoe gazoe gazoe oedelepoedele van me.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X