Chat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chat

Is er geen vraag naar een chatbox op deze site ?

zoniet, dan zijn wij de eerste twee die erachter vragen.

zou wel zaaalig zijn!

greetz
    I just live once and I want the max out of it!

Comment

chatten! hebben jullie daar tijd voor?

ja zou wel leuk zijn, ik sluit me er bij aan

Comment

ja lijkt me wel iets, maar denk dat er dan minder gaat gepost worden en veel onder elkaar gaat gechat worden.

grtz
        stil growing

Comment

Persoonlijk hou ik niet van chatten en hoeft het van mij dan ook niet.
          Gaat zoals Snipke al aangeeft waarschijnlijk minder gepost worden maar om het daar voor te laten, nee.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind chatten het leukst alleen zal het wel ten koste van het forumboard gaan denk ik.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

alsof ik zou gaan chatten met een stel idioten

effe zonder gekheid;ik zou het wel grappig vinden om zo nu en dan eens slap te lullen via chat maar ik zou er niet minder om posten.

greetz

Comment

misschien kunnen arie en bruce & co dan een soort speed dating doen
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Zal waarschijnlijk minder gepost worden , maar gebruik hem dan om slap te lullen tegen elkaar , ik heb hier ook weinig tijd voor , maar af en toe in de stille momenten hier op mijn sportschool tussen 12u en 14u heb ik misschien tijd om wat te chatten , zou meer zijn voor in het weekend of na 22u , ik woon nl boven mijn sportschool.

Comment

je kan ook gewoon op bepaalde tijden die chat openen dan word er nog gewoon gepost
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

we blijven natuurlijk gewoon posten aangezien de meeste nieuwelingen toch niet zullen chatten dus dat is geen probleem.

ik merk alleen wel dat het de laatste tijd wat rustiger is omdat je qua anabolen alles wel een beetje gehad hebt dus vind het zelf wel leuk om een beetje offtopic te posten en lekker dom te lullen cq posten.

daarom moeten we wat meer leuke,gekke en aparte onderwerpen aansnijden waarmee je alle kanten op kunt.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dirkster @ Mei. 26 2004,20:02)]misschien kunnen arie en bruce & co dan een soort speed dating doen
                        jij bent ook wel geinteresseert zo te horen,dirkie

is het uit met je meisje en wil je nu eens wat anders proberen?

greetz

Comment

het blijft een HOT item dat dating.....

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 26 2004,20:53)]Zal waarschijnlijk minder gepost worden , maar gebruik hem dan om slap te lullen tegen elkaar ,
                            met arie zeker. dat word stijf lullen ja.

tis wel leuk idee. ikzelf zal er enorm weinig tijd voor hebben. maar mijn zegen hebben jullie.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Blijft er dan echt geen enkel topic meer normaal hier.

Webmaster moet maar ff kijken wat de mogelijkheden zijn denk ik.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X